Brand – Τί είναι και πώς να δημιουργήσετε τη δική σας μάρκα

Μάρκα (Brand) είναι όλοι οι τρόποι που καταφέρνει μια επιχείρηση να εδραιώσει μία εικόνα στα μάτια του καταναλωτή.

Πρακτικά δημιουργούν επωνυμία δημιουργώντας την ιστοσελίδα της εταιρείας και περιγράφοντας το τί προσφέρουν. Δημιουργούν επωνυμία σχεδιάζοντας τις διαφημίσεις τους, προωθώντας τις υπηρεσίες τους. Επιλέγουν συγκεκριμένα χρώματα και δημιουργούν το logo με το οποίο θα αναγνωρίζονται από τους καταναλωτές.

Με άλλα λόγια, διαμορφώνουν το πώς και το ποιες είναι οι αντιλήψεις των ανθρώπων για την επιχείρησή τους.

Αυτό που λένε και πιστεύουν οι καταναλωτές για την επωνυμία σας είναι και η πραγματικότητα (και όχι αυτό που θέλετε να σκέφτονται). Είναι η εντύπωση που έχουν στο μυαλό τους όταν ακούνε το όνομα της επιχείρησής σας. Βασίζεται στο συναίσθημα της εμπειρίας που είχαν μαζί σας, θετικό ή αρνητικό.

Ποιο είναι το νόημα;

Σκοπός της καθιέρωσης brand είναι να βοηθήσει απλά και εύκολα τους πελάτες σας να κατανοήσουν τί προσφέρετε και γιατί είστε διαφορετικοί. Φυσικά δεν είναι μόνο ένα USP (μοναδικό εμπορικό πλεονέκτημα πώλησης), αλλά είναι ο συνδυασμός  όλων των τρόπων με τους οποίους επικοινωνείτε αυτό που σας ενδιαφέρει.

Εκτός από το λογότυπο και τα εταιρικά σας χρώματα, μπορείτε να κοινοποιήσετε το μήνυμα της επωνυμίας σας μέσω :

  • Του περιβάλλοντος και της ατμόσφαιρας του καταστήματός σας
  • Της αντιμετώπισης του προσωπικού σας απέναντι στους πελάτες
  • Του ντυσίματος των μελών του προσωπικού σας
  • Των προϊόντων που έχετε
  • Της τιμής που χρεώνετε
  • Συσκευασία προϊόντος
  • Δημόσιες σχέσεις
  • Δημόσιες εμφανίσεις
  • Απευθείας αλληλογραφία
  • Χορηγίες
  • Διαφήμιση
  • Μη κερδοσκοπικές συνεργασίες

Αυτό που λαμβάνουν οι πελάτες σας από όλα τα παραπάνω, διαμορφώνουν την επωνυμία σας.

Δημιουργία Μάρκας (Brand)

Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει ακόμη μια προσωπική επωνυμία, ή δεν σας αρέσει αυτό που αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας αυτή τη στιγμή, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μία. Ακολουθούν ορισμένα βήματα για να διαμορφωθεί η αντίληψη του κοινού προς το καλύτερο:

  • Προσδιορίστε τι αγαπούν περισσότερο οι πελάτες σας στην την επιχείρησή σας. Τι κάνει το δικό σας προϊόν να ξεχωρίζει; Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία?
  • Δημιουργήστε ένα μήνυμα που θα μεταφέρει το τι σκοπεύει να κάνει η επιχείρησή σας για τους πελάτες της – σε τι είστε καλύτεροι.
    Η Geico υπόσχεται να σας εξοικονομήσει 15% σε 15 λεπτά. Αυτή είναι η υπόσχεση της μάρκας. Το Marriott υπόσχεται πολυτέλεια. Τι υπόσχεται η επιχείρηση  στους πελάτες σας; Και τί παραδίδετε;
  • Βεβαιωθείτε ότι τα οπτικά στοιχεία ταιριάζουν με το μήνυμά και την επωνυμία σας. Εάν υπόσχεται καινοτομία, μην χρησιμοποιείτε γκρι και βαρετές εικόνες.
  • Αναπτύξτε πρότυπα για την ενδυμασία και τη συμπεριφορά των εργαζομένων που υποστηρίζουν την υπόσχεση της επωνυμίας σας. Βεβαιωθείτε ότι κατανοούν ποια είναι η επωνυμία σας και μπορούν να την υποστηρίξουν.
  • Εφαρμόστε τα οπτικά στοιχεία σε κάθε εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε, από τη διαφήμιση έως την υπογραφή σας, έως την αποθήκευση, έως την αλληλογραφία και τσάντες αγορών.

Η καθιέρωση επωνυμίας (brand) είναι μια περίπλοκη διαδικασία, κυρίως επειδή η επιτυχία ή η αποτυχία της καθορίζεται από τις αντιδράσεις των πελατών σας.

Πηγή : Shopify

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !