Χρηματοδότησε την επιχείρησή σου με Crowdfunding

Το Crowdfunding είναι η διαδικασία συγκέντρωσης χρημάτων για μια επιχείρηση, έργο ή φιλανθρωπικό σκοπό από πολλούς μεμονωμένους δωρητές. Σήμερα, οι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Kickstarter, το Indiegogo και το Crowdfunder διευκολύνουν το crowdfunding, συλλέγοντας χρήματα από το κοινό.

Πώς λειτουργεί το Crowdfunding;

Σε ιστότοπους crowdfunding, εταιρείες που αναζητούν οικονομική υποστήριξη διαφημίζουν τις καμπάνιες τους και προσφέρουν ανταμοιβές σε υποστηρικτές. Ουσιαστικά σε άτομα που είναι πρόθυμα να προσφέρουν κάποιο επίπεδο χρηματοδότησης – για διάφορα επίπεδα υποστήριξης.

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος συνήθως προσφέρουν το ίδιο το προϊόν ως ανταμοιβή για τους δωρητές διαφόρων επιπέδων υποστήριξης. Τα υψηλότερα επίπεδα οικονομικής υποστήριξης ενδέχεται να αποφέρουν πολλά προϊόντα και δημόσια αναγνώριση.

Οι περισσότερες πλατφόρμες απαιτούν από τους οργανισμούς να ορίσουν έναν οικονομικό στόχο για την εκστρατεία crowdfunding.

Δίδονται 30-90 ημέρες, συνήθως – ανάλογα με την πλατφόρμα – για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Ορισμένες πλατφόρμες μεταφέρουν όλα τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στο τέλος της καμπάνιας, ανεξάρτητα από το εάν έχει επιτευχθεί ο στόχος ή όχι. Άλλες πάλι, όπως το Kickstarter, χρησιμοποιούν ένα μοντέλο όλα-ή-τίποτα που επιστρέφει χρήματα στους μεμονωμένους δωρητές εάν ο στόχος δεν επιτευχθεί.

Το σκεπτικό αυτής της προσέγγισης είναι ότι εάν η επιχείρηση δηλώσει ότι χρειάζεται, ας πούμε, 25.000 $ για να ξεκινήσει επιτυχώς το νέο της προϊόν, τότε τίποτα λιγότερο από 25.000 $ δεν θα είναι αρκετό. Η αποδέσμευση του ποσού που συγκεντρώθηκε δεν θα επέτρεπε την επιτυχία του έργου, επομένως τα χρήματα επιστρέφονται στους δωρητές.

Στατιστική

Οι προσπάθειες Crowdfunding συγκέντρωσαν 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2013, από περίπου 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος. Το πιο επιτυχημένο έργο crowdfunding μέχρι στιγμής είναι το Star Citizen, μια καμπάνια βιντεοπαιχνιδιών που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2014 με στόχο 500.000 $. Στα τέλη του 2015, είχε συγκεντρώσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με το Fundable , ο μέσος στόχος της καμπάνιας crowdfunding είναι πολύ πιο μετριοπαθής από 500.000 $. Ο μέσος όρος είναι 7.000 $. Η μέση διάρκεια της καμπάνιας είναι 9 εβδομάδες. Tα έργα που πέτυχαν το 30% του στόχου τους την πρώτη εβδομάδα, έχουν τις καλύτερες πιθανότητες να επιτύχουν πλήρη χρηματοδότηση.

Η ιδέα πίσω από το crowdfunding δεν είναι καινούργια. Η κατασκευή του βάθρου του Άγαλματος της Ελευθερίας χρηματοδοτήθηκε από μεμονωμένους επενδυτές στα τέλη του 1800. Αυτό που είναι καινούργιο για το σημερινό crowdfunding είναι η τεχνολογία που επιτρέπει στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να υποστηρίζουν νέες επιχειρήσεις.

Τρόποι χρηματοδότησης

Υπάρχουν δύο σημαντικές προσεγγίσεις για τη χρηματοδότηση επιχειρηματικών επιχειρήσεων μέσω crowdfunding: δωρεών και επενδύσεων.

Η πιο συνηθισμένη μορφή βασίζεται στη δωρεά, όπου τα άτομα κερδίζουν λίγα δολάρια για να υποστηρίξουν ένα νέο προϊόν ή μια εταιρεία σε αντάλλαγμα κάποιου είδους προϊόντος. Ενώ το επενδυτικό crowdfunding πωλεί ίδια κεφάλαια ή χρέος στην εταιρεία.

Το Crowdfunding είναι ένα ολοένα και πιο δημοφιλές εργαλείο για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν για να λάβουν τη χρηματοδότηση που χρειάζονται για να αναπτυχθούν ή για να εισαγάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Πηγή : Shopify

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !