5 Κορυφαίες μετρήσεις Μάρκετινγκ για επιχειρηματική ανάπτυξη

Χρειάζεστε χειροπιαστά δεδομένα για να πείτε εάν το σχέδιο ανάπτυξης της επιχείρησής σας λειτουργεί ή όχι. Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να μεταφέρετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο. Ακολουθούν οι πέντε βασικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε.

Η σημερινή τεχνολογία καθιστά ευκολότερο από ποτέ το να παρακολουθείτε αυτές τις μετρήσεις και να το κάνετε μόνοι σας εσωτερικά χωρίς να προσλαμβάνετε αναλυτή. Το Google Analytics προσφέρει μια ισχυρή σειρά μετρήσεων και είναι δωρεάν για χρήση.

Υπάρχουν επίσης προγράμματα λογισμικού επί πληρωμή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε που αυτοματοποιούν τον υπολογισμό των δεδομένων που χρειάζεστε για να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε και να μετρήσετε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Οι 5 Μετρήσεις:

1. Επιστροφή εσόδων (ROR)

Το ποσοστό απόδοσης εσόδων είναι το κέρδος που έχει η εταιρεία σας μετά την αφαίρεση των εξόδων. Πάρτε το συνολικό σας εισόδημα και αφαιρέστε τα λειτουργικά σας έξοδα. Ο υπολογισμός πρέπει να περιλαμβάνει καθημερινά έξοδα, καθώς και έξοδα που δεν είναι τόσο εύκολα αντιληπτά (όπως ενοίκιο και είδη γραφείου) και μη μετρητικούς παράγοντες όπως ο πληθωρισμός ή η απόσβεση των ακινήτων.

2. Ρυθμός εκτέλεσης

Αυτό είναι λιγότερα γνωστό αλλά πολύ σημαντικό μέτρο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Ο ρυθμός εκτέλεσης είναι ένας υπολογισμός της μελλοντικής απόδοσης με βάση την παρούσα απόδοση. Εάν έχετε δεδομένα δύο ετών, υπολογίστε έναν μηνιαίο μέσο όρο. Στη συνέχεια, αν κοιτάξετε το επόμενο έτος, πολλαπλασιάστε το με το 12. Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο δείγμα προηγούμενων δεδομένων.

3. Μέση δαπάνη πελάτη

Η μέση δαπάνη πελάτη σας λέει πόσο αγοράζει κάθε πελάτης από εσάς. Υπολογίζεται λαμβάνοντας τα συνολικά σας έσοδα και διαιρώντας τα με τον αριθμό των τρεχόντων πελατών που έχετε. Αυτή η μέτρηση σάς δίνει μια ένδειξη για την απόδοση της εταιρείας σας.

4. Κόστος απόκτησης πελατών

Αυτή η μέτρηση είναι το κόστος να πείσετε έναν δυνητικό πελάτη να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Σας λέει πόσο αποδίδουν οι προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ και ποιους πόρους χρειάζεστε για να μετατρέψετε τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες . Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προβλέψετε τα μελλοντικά σας οικονομικά καθώς συνεχίζετε να διαχειρίζεστε και να μετράτε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

5. Ποσοστό διατήρησης πελατών

Το ποσοστό διατήρησης πελατών σας λέει ποιο ποσοστό των πελατών σας μένουν μαζί σας και αγοράζουν ξανά. Κοστίζει πολύ περισσότερο για την απόκτηση νέων πελατών παρά για τη διατήρηση υφιστάμενων. Εάν το ποσοστό διατήρησής σας είναι χαμηλό, η επιχείρησή σας χάνει χρήματα. Η χαμηλή διατήρηση πελατών σημαίνει ότι πρέπει να αυξήσετε τις προσπάθειές σας για να δεσμεύσετε και να προσφέρετε συνεχή αξία στο κοινό σας.

6. Απόδοση διαφημιστικών δαπανών

Αυτή η μέτρηση εξετάζει συγκεκριμένα το κόστος της διαφήμισης και το ποσό εσόδων που κερδίζετε. Σας ενημερώνει εάν οι διαφημιστικές σας δαπάνες αποδίδουν ή όχι. 

Οι μετρήσεις σάς βοηθούν να εκτιμήσετε την πρόοδό σας, αλλά αν θέλετε πραγματικά να δείτε την ανάπτυξη, θα πρέπει να ορίσετε στόχους και χρονοδιαγράμματα για την επίτευξή τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε αλλαγές και να τροποποιήσετε εάν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Πηγή: Kase Dean

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !