Για το Instagram Όλα άρχισαν το 2009, όταν ο 27χρονος απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ ,Κέβιν Σίστρομ , ξεκίνησε -εντελώς ερασιτεχνικά- μια πλατφόρμα κοινοποίησης φωτογραφιών. Αρχικά, την είχε ονομάσει Burbn, από την “αγάπη” του για εκλεκτά ουίσκι και μπέρμπον .
Το Instagram σήμερα είναι είναι μια ανερχόμενη κερδοφόρα επιλογή για να αυξήσει κάποιος τις πωλήσεις της επιχείρησής του. Πλέον, οι περισσότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ασχολούνται πολύ περισσότερο με το instagram, παρά με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.
ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ…
Για να δημιουργήσει κάποιος ηλεκτρονικό κατάστημα στο instagram θα πρέπει πρώτα να έχει σελίδα και στο Facebook, ώστε να γίνει η αντιστοίχιση των προϊόντων αλλά και των στοιχείων.
Έπειτα οι επιλογές είναι τεράστιες, αλλά ας δούμε μερικές από αυτές.
Κατηγορία Story στο Instagram
Έχεις την δυνατότητα να ανεβάσεις ως story, εικόνες, κολλάζ αλλά και βίντεο με το περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα με το brand σου. Είτε είναι φωτογραφία που επικαλείται το συναίσθημα, είτε την ενημέρωση, είτε την παρουσίαση απλά του προϊόντος.
Στα story που υπάρχει προϊόν μπορείς να προσθέσεις το link του προϊόντος από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, έτσι ώστε να κάνεις την αγορά για τον πελάτη μία άμεσα εύκολη διαδικασία. Στο κάτω μέρος του story στον πελάτη θα εμφανίζεται το κουμπί ‘’Δείτε περισσότερα’’, όπου θα τον μεταφέρει κατευθείαν στο προϊόν.
Άλλες επιλογές μέσω των story είναι να μάθεις τι αρέσει στο κοινό σου, μέσω των polls. Ρώτησε το κοινό σου ποιο από τα δύο χρώματα κραγιόν προτιμάει, ή τί είδους πληροφορία του αρέσει να βλέπει. Έπειτα, μπορείς να προβείς στην αναθεώρηση του περιεχομένου σου ώστε να είναι πιο προσιτό.
Κατηγορία Δημοσίευση
Έχεις την δυνατότητα να δημοσιεύσεις στο προφίλ σου ως post τα προϊόντα σου, αλλά και ό,τι άλλο θέλεις. Ο χρήστης μπορεί μέσω της εικόνας να ενημερωθεί για …
- Τον τίτλο του προϊόντος
- Φωτογραφίες του προϊόντος
- Περιγραφή
- Τιμή
- Σύνδεσμος για αγορά στον ιστότοπο
- Σχετικά προϊόντα
Μπορείς να προσθέσεις με tag έως 5 προϊόντα σε ένα κανονικό post και έως 20 σε ένα carousel post.
ΧΡΗΣΙΜΑ TIPS στο Instagram για επιχειρήσεις
- Παρακολούθησε το κοινό σου, τι του αρέσει και τι όχι και προσπάθησε να προσαρμόσεις το περιεχόμενο σου.
- Μείνε αυθεντικός.
- Δείξε στον πελάτη τη χρησιμότητα των προϊόντων σου. Ακόμα καλύτερα δώσε πολλές χρήσεις για ένα προϊόν.
- Να είσαι συνεπής στις δημοσιεύσεις σου. 1 post και 4 story ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
- Ακολούθησε τις εξελίξεις! Αυτό μέχρι και Tik Tok θα σε βάλει να κάνεις!