Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά καταστήματα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά 30%

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά καταστήματα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά 30%

pc-ai-8-11-21.jpg

Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).

Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί.

Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.

Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.

Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Βασίλης Ανδριανόπουλος

Πτυχιούχος Μαθηματικών του ΕΚΠΑ με κατεύθυνση στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και ειδίκευση στα υπολογιστικά μαθηματικά, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency. Διαθέτει γνώσεις html και css παρέχοντας τεχνική υποστήριξη σε ιστοσελίδες. Επίσης, έχει εμπειρία σε γλώσσες προγραμματισμού όπως είναι η javascript, η python και η java. Ακόμη, έχει εμπειρία και στο video editing. Του αρέσει να δουλεύει ομαδικά, να βρίσκει λύσεις στα προβλήματα που έρχεται αντιμέτωπος καθώς και να πετυχαίνει πάντα το καλύτερο. Τέλος, είναι λάτρης της κλασικής μουσικής καθώς είναι πτυχιούχος κλασικής κιθάρας.