B2B Digital Marketing: Γιατί είναι σημαντικό και πώς λειτουργεί;

B2B Digital Marketing: Γιατί είναι σημαντικό και πώς λειτουργεί;

Το B2B Digital Marketing αποτελεί πλέον έναν από τους πυλώνες του Marketing παγκοσμίως

Εξαιτίας της ραγδαίας και συνεχής τεχνολογικής εξέλιξης και της ριζικής αύξησης της αξίας των social media, το B2B digital marketing αποτελεί πλέον ένα από τα κυριότερα κομμάτια των σημερινών marketing plan εταιρειών παγκοσμίως.

Πώς λειτουργεί όμως αυτός ο νεοσύστατος κλάδος του Marketing; Παρακάτω, θα αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα την φιλοσοφία και τον τρόπο σκέψης που τον ακολουθεί.

Πρώτη πηγή πληροφόρησης πλέον το διαδίκτυο

Οι καταναλωτές B2B αναζητούν τα προϊόντα/υπηρεσίες σας με τον ίδιο τρόπο που αναζητούν οποιοδήποτε άλλο προϊόν που επιθυμούν να αγοράσουν, το διαδίκτυο. Συνήθως, τα άτομα που λαμβάνουν μια απόφαση αγοράς B2B, έχουν ολοκληρώσει περισσότερο από το ήμισυ της διαδικασίας απόφασης αγοράς πριν μιλήσουν σε έναν εκπρόσωπο πωλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι κάνουν την έρευνά τους εκ των προτέρων.

Εάν δεν έχετε αποτελεσματική ψηφιακή παρουσία, πιθανότατα θα βρεθείτε σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα προτού καν χτυπήσει το τηλέφωνο. Ακόμη χειρότερα, μπορεί να χάσετε πωλήσεις που δεν ξέρατε καν ότι είχατε την ευκαιρία να κερδίσετε.

B2B Digital Marketing: Ένα καλό website δεν είναι αρκετό

Όταν προσπαθείτε να αλληλεπιδράσετε με έναν πελάτη B2B στο διαδίκτυο, η αξιοπιστία σας παίζει τεράστιο ρόλο. Ξεκινά με το website σας ως κόμβο πληροφοριών, αλλά στη συνέχεια επεκτείνεται σε οτιδήποτε αποτελεί την ψηφιακή σας “φήμη”, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών κριτικών και των συζητήσεων στα social media.

Tο υποψήφιο κοινό σας στο B2B δεν ενδιαφέρεται πάντα για όλα τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Ακούστε λοιπόν τι τους ενδιαφέρει και αφήστε τις επικοινωνιακές σας ικανότητες σας να αντικατοπτρίζουν την προσαρμοστικότητά σας.

B2B Digital Marketing: Ο βασικός σας ανταγωνισμός είναι online

Εάν δεν έχετε ρυθμίσει το website σας ώστε να αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο και τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι πελάτες σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το έχει κάνει καλύτερα ο ανταγωνισμός σας.

Κάντε στον εαυτό σας τις συγκεκριμένες ερωτήσεις. Μπορούν οι υποψήφιοι πελάτες να βρουν την επιχείρησή μου στο διαδίκτυο; Ποιες φράσεις-κλειδιά χρησιμοποιούν για να το κάνουν; Εάν μπορείτε να το καταλάβετε, είστε στο δρόμο για τη δημιουργία περιεχομένου που αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό που αναζητούν οι υποψήφιοί σας.

Η πραγματική εξέλιξη των social media

Για να είμαστε σαφείς, τα social media στο 2021 δεν είναι μόνο το Facebook. Αντιθέτως, υπάρχουν πολλά άλλα με τα οποία μπορείτε να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες (π.χ. Twitter, Instagram,TikTok, Pinterest). Όλα είναι διαφορετικά ως προς τον σκοπό τους και τον τρόπο με τον οποίο τα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς τα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να καταφέρετε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους.

Οι σχέσεις σας online είναι εξίσου σημαντικές με τις offline

Εάν μια εταιρεία που έχει αρχίσει να αποσπάει διαδικτυακούς δυνητικούς πελάτες από άλλες επιχειρήσεις και συνεχίζει να εκπλήσσεται με κάθε νέα επαφή, δεν μπορεί να κατανοήσει πλήρως ότι υπάρχουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εκεί έξω που πραγματικά αναζητούν τη εξειδικευμένη σειρά προϊόντων τους. Αν και δεν έχουν ακόμη βελτιώσει την ψηφιακή στρατηγική τους για να αντικατοπτρίζει το μήνυμα της επωνυμίας τους, θα συνειδητοποιήσουν μετέπειτα ότι έχουν την ευκαιρία να πουλήσουν τον εαυτό τους σε πελάτες στο διαδίκτυο.

Η εταιρεία σας έχει επίσης αυτή την ευκαιρία με το B2B Digital Marketing. Δεν πρέπει να σας εκπλήσσει το γεγονός ότι πολλοί υποψήφιοι πελάτες βρίσκονται εκεί έξω και αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το ερώτημα είναι αν θα βρουν την επιχείρησή σας ή ενός ανταγωνιστή.

Στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το B2B Digital Marketing

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία στο B2B Digital Marketingγια την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Πηγή: BDC

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.

Ίσως σας ενδιαφέρει