Ψηφιακό μάρκετινγκ: Μικρές στρατηγικές… Μεγάλα αποτελέσματα

Ψηφιακό μάρκετινγκ: Μικρές στρατηγικές… Μεγάλα αποτελέσματα

small_socialmedia_banner_img

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου η οικοδόμηση μακροπρόθεσμων στρατηγικών δεν είναι αποτελεσματική για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Αντίθετα, πρέπει να χρησιμοποιήσετε μικρές, διαχειρίσιμες στρατηγικές που σας επιτρέπουν να προσαρμόζεστε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Αυτό θα γίνει, ξεκινώντας γρήγορα καμπάνιες μάρκετινγκ, μαθαίνοντας τι λειτουργεί και βελτιστοποιώντας για καλύτερα αποτελέσματα.

Εάν εφαρμοστεί σωστά, αυτός ο κύκλος μάθησης και βελτιστοποίησης είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των επενδύσεών τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Μάθετε από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες

Μία από τις λιγότερο χρησιμοποιούμενες αλλά πιο πολύτιμες πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η μέτρηση και η ανάλυση. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μάθουν από τις αποτυχίες και τις επιτυχίες και να αυξήσουν την απόδοση επένδυσής τους (ROI).

Έχω περάσει πάνω από μια δεκαετία δημιουργώντας στρατηγικές μάρκετινγκ για μεγάλες εταιρείες. Οι περισσότερες δεν μπορούν να μετρήσουν την πραγματική απόδοση επένδυσης (ROI) του μάρκετινγκ τους κυρίως, επειδή το τεχνικό τους περιβάλλον είναι πολύ περίπλοκο.

Ωστόσο, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ταιριάζουν φυσικά σε αυτόν τον τύπο προσέγγισης μάρκετινγκ. Έχουν λιγότερο σύνθετα τεχνικά περιβάλλοντα και πιο ευκίνητη διαχείριση, που τους επιτρέπει να προσαρμόζονται και να βελτιστοποιούνται γρήγορα.

Τέσσερα βήματα προς την επιτυχία

Υπάρχουν τέσσερα κύρια στάδια που εμπλέκονται στη δημιουργία ενός πλαισίου ψηφιακού μάρκετινγκ με γνώμονα τα αποτελέσματα.

  1. Χτίζω
  2. Οδηγώ
  3. Μετρώ
  4. Βελτιστοποιώ

Το στάδιο κατασκευής μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως η φάση εγκατάστασης. Εδώ αναπτύσσετε ένα βασικό ψηφιακό οικοσύστημα (ιστοτόπος, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βάση δεδομένων για κινητά και email) για τις επιχειρήσεις σας, που θα σας επιτρέψει να ξεκινήσετε γρήγορα, να μετρήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Σε αυτό το στάδιο, διασφαλίζετε ότι επιλέγετε τη σωστή τεχνική πλατφόρμα (που μπορεί εύκολα να επεκταθεί) και διασφαλίζετε ότι στοιχεία όπως η επωνυμία, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας παρουσιάζονται έντονα. Θέλετε επίσης να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να μετρήσετε με ακρίβεια τη δραστηριότητα των επισκεπτών στις ψηφιακές σας ιδιότητες.

Προσελκύστε πιθανούς πελάτες με το ψηφιακό μάρκετινγκ

Μόλις δημιουργηθεί το ψηφιακό σας οικοσύστημα, θα πρέπει στη συνέχεια να καταλάβετε πώς να οδηγήσετε δυνητικούς πελάτες στο διαδίκτυο. Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει να ξεκινήσετε μερικές απλές καμπάνιες, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google AdWords ή το Facebook για να μάθετε πώς να προσελκύετε καλύτερα επισκέπτες και να κατανέμετε τον προϋπολογισμό σας.

Κατά το στάδιο της μέτρησης, αξιολογείτε τα αποτελέσματα των καμπανιών σας, για να κατανοήσετε ποιες τροποποιήσεις πρέπει να γίνουν στις ιδιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και στο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ . Είναι σημαντικό να ακούτε τι λένε οι υποψήφιοι πελάτες και να αναλύετε τη συμπεριφορά τους στα διαδικτυακά σας ακίνητα, ώστε να μπορείτε να βρείτε τον καλύτερο τρόπο να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

Συνεχής κύκλος βελτίωσης

Το τελικό στάδιο είναι η βελτιστοποίηση ως μέρος ενός συνεχούς κύκλου μέτρησης, εκμάθησης και πραγματοποίησης αλλαγών στο ψηφιακό σας οικοσύστημα. Έτσι μετατρέπεται τους υποψήφιους πελάτες, σε πελάτες που πληρώνουν. Αυτό το ευέλικτο πλαίσιο διασφαλίζει ότι το περιεχόμενό σας και η προσθήκη πιο προηγμένων τεχνικών χαρακτηριστικών βασίζονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών.

Το αποτέλεσμα των προσπαθειών σας θα είναι η συνεχής βελτίωση και η μέγιστη απόδοση των επενδύσεών σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Πηγή: bdc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει