Ποια είναι η ψυχολογία μας όταν κάνουμε αγορές;
Πώς η ψυχολογία του καταναλωτή βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες;
Πώς μπορεί ένα brand να δημιουργήσει σύνδεση με τους πελάτες του και να δημιουργήσει μια εξαιρετική εμπειρία;
Όλα αυτά και πολλά ακόμα, συζητάμε στο BusinessTalks 57 με την έμπειρη ψυχολόγο και συγγραφέα, Αγνή Αλίκη Μαριακάκη.
Τα θέματα που συζητήσαμε με την Αγνή Μαριακάκη με χρονική σειρά
00:00 Intro
01:44 Η Αγνή Μαριακάκη για το Business Review Greece
04:30 Τι είναι η ψυχολογία καταναλωτή;
09:20 Πως φτιάχνεται επιχείριση με βάση τις ανάγκες των πελατών
13:10 Πως δημιουργώ εμπειρία για τον πελάτη
16:45 Νευρομάρκετινγκ και συσκευασίες
18:50 Πως να γίνουμε συνειδητοί καταναλωτές
26:53 Αντιμετώπιση κοινωνικής πίεσης
30:32 Θετική σκέψη και υγιή πρότυπα
34:33 Φόβος για αλλαγή καριέρας
39:00 Φόβος στην επιχειρηματικότητα
42:28 Χειριστική συμπεριφορά και διαφορές της από την πειθώ
54:30 Πως το BRAND δημιουργεί σύνδεση;
58:32 Τι είναι η Ευτυχία;
1:02:13 Γιατί σου αξίζει να ευτυχήσεις;