Ψηφιακή διαφήμιση: Οι 5 καλύτεροι τύποι

Ψηφιακή διαφήμιση: Οι 5 καλύτεροι τύποι

Αναφερόμενοι στην ψηφιακή διαφήμιση, ποιοι είναι οι 5 καλύτεροι τρόποι εφαρμογής της;

Εάν αναζητείτε τρόπους για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί έναν από τους καλύτερους. Αυτή η μέθοδος διαφήμισης είναι οικονομικά αποδοτική και διευκολύνει τη στόχευση των πελατών που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Το να γνωρίζετε τους διάφορους τύπους ψηφιακής διαφήμισης θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε αυτούς που ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας. Σε αυτό το άρθρο, εξηγούμε τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση και ποιοι θεωρούμε ότι είναι οι 5 καλύτεροι τρόποι εφαρμογής της.

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση;

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια στρατηγική που περιλαμβάνει τη δημοσίευση προωθητικού υλικού μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Μερικές από αυτές είναι οι μηχανές αναζήτησης, τα website, τα social media, τα email και οι εφαρμογές για κινητά.

Η ψηφιακή διαφήμιση περιλαμβάνει κάθε τύπο επικοινωνίας μιας εταιρείας στο διαδίκτυο για την προώθηση της επωνυμίας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της σε ψηφιακά κανάλια. Ο απώτερος σκοπός είναι η δημιουργία μιας αισθητής “ψηφιακής παρουσίας” στο διαδίκτυο, εκεί όπου βρίσκεται το ιδανικό κοινό-στόχος της εταιρείας.

Αποδοτικότεροι τύποι ψηφιακής διαφήμισης

Οι εταιρείες έχουν μια ποικιλία επιλογών για να διαλέξουν όταν διαφημίζονται στο διαδίκτυο. Ακολουθούν 5 τύποι ψηφιακής διαφήμισης που μπορεί να θέλετε να αξιοποιήσετε:

1. Διαφήμιση αναζήτησης επί πληρωμή (paid advertising)

Η πληρωμένη αναζήτηση είναι ένας τύπος ψηφιακής διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να προβάλλουν διαφημίσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP). Όταν τοποθετείτε μια πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης, εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν σχετικούς όρους. Αποτελείται γενικά από μια επικεφαλίδα, μια σύντομη περιγραφή και έναν σύνδεσμο προς μια σχετική σελίδα στο website της επιχείρησης.

2. Εγγενής διαφήμιση (native advertising)

Στην εγγενή διαφήμιση, το περιεχόμενο επί πληρωμή ταιριάζει με τη λειτουργία, την εμφάνιση και την αίσθηση της πλατφόρμας πολυμέσων στην οποία εμφανίζεται. Μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις που συνδυάζονται με εικόνες στο website. Μπορεί επιπλέον να έχει κριτικές ή τοποθέτηση προϊόντων σε βίντεο.

Το όφελος είναι ότι αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν στην δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας για τον χρήστη. Οι επισκέπτες του website μπορεί να μην συνειδητοποιούν καν ότι κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση όταν αλληλεπιδρούν με αυτήν. Αυτό δημιουργεί υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης και περισσότερα κλικ από άλλους τύπους διαφημίσεων.

3. Διαφήμιση στα social media

Εδώ, αναφερόμαστε στην διαδικασία προώθησης της επιχείρησης, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό είναι συχνά μια καλή στρατηγική για την προσέλκυση κοινού με χαμηλό κόστος. Παράλληλα, συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας μιας εταιρείας και την αύξηση των πωλήσεων και, τελικώς, των εσόδων.

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για διαφήμιση στα Social Media, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας κάνοντας κλικ εδώ.

4. Διαφήμιση για κινητά (mobile advertising)

Αυτός ο τύπος ψηφιακής διαφήμισης αναφέρεται σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης που εμφανίζεται σε μια φορητή συσκευή (πχ.smartphone, tablet). Mπορεί επίσης να περιλαμβάνει προωθητικό κείμενο που αποστέλλεται μέσω SMS, διαφημίσεις banner σε website και διαφημίσεις εντός εφαρμογής.

Αυτός ο τύπος έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα καθώς περισσότεροι καταναλωτές αφιερώνουν χρόνο περιήγησης στο Διαδίκτυο από την κινητή συσκευή τους.

5. Διαφήμιση remarketing

Το remarketing είναι ένας τύπος διαδικτυακής διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να στοχεύουν καταναλωτές με βάση τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας cookies, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύσουν στην βάση δεδομένων τους άτομα που έχουν επισκεφτεί το website τους εντός καθορισμένων χρονικών περιόδων.

Στην συνέχεια τοποθετούν στρατηγικά διαφημίσεις σε websites συνεργατών ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό στοχεύει στο να υπενθυμίσει στους πελάτες να κάνουν μια αγορά ή να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Το remarketing είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό, καθώς οι χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με αυτά τα brands στο διαδίκτυο είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από αυτά στο μέλλον. Χρησιμοποιώντας διαφημίσεις remarketing, μπορείτε να παραμένετε στον νου των καταναλωτών, και να αυξήσετε τις πιθανότητες πώλησης.

Πηγή: Indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.