TikTok για επιχειρήσεις: Στρατηγικές περιεχομένου για αύξηση πωλήσεων 

TikTok για επιχειρήσεις: Στρατηγικές περιεχομένου για αύξηση πωλήσεων 

TikToK για επιχειρήσεις

Αναρωτιέστε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσα από το TikTok; Η απάντηση είναι μέσα από το TikTok για επιχειρήσεις!

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε μια αποδεδειγμένη στρατηγική περιεχομένου TikTok που έχει σχεδιαστεί για να:  

  • αυξήσει τις πωλήσεις σας και την αναγνωρισιμότητα του brand σας
  • αυξήσει το ενδιαφέρον και να αυξήσει τα conversions 

Αν και το TikTok είναι το πιο καινούριο social media, έχει καταφέρει να γίνει το πιο μεγάλο και ανταγωνιστικό της αγοράς. 

Το γεγονός αυτό της επιτυχίας του οφείλεται στα σύντομα βίντεο του. 

Γιατί όμως είναι τόσο αποτελεσματικό; Υπάρχουν δύο λόγοι που το καθιστούν τόσο επιτυχημένο. 

1.Το μέλλον των Social Media 

Το TikTok είναι τόσο δημοφιλές στους επιχειρηματίες διότι αυτή τη στιγμή, προσφέρει την πιο οργανική προσέγγιση στο συντομότερο χρονικό διάστημα. 

Το γεγονός αυτό είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να αναπτυχθεί μια γερή στρατηγική TikTok για επιχειρήσεις.

Άλλες πλατφόρμες, όπως το Instagram και το Pinterest, έχουν πιο περιορισμένη εμβέλεια και χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσουν κοινό. 

Επίσης το TikTok είναι το ίδιο δημοφιλές και στους καταναλωτές καθώς προτιμούν πολύ να βλέπουν για πολλές ώρες στην σειρά, βίντεο σύντομης μορφής. 

Μπορεί ο καθένας να δει βίντεο που τον ενδιαφέρουν, είτε για να ψυχαγωγηθεί, για να ενημερωθεί αλλά και για να εκπαιδευτεί. 

Υπάρχει δηλαδή μεγάλη ποικιλία από βίντεο διασκεδαστικά, επικαιρότητας και εκπαιδευτικά.  

TikTok για επιχειρήσεις

2. Το μέλλον του SEO 

Μέχρι τώρα, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν αντιληφθεί το TikTok ως ένα από τα καλύτερα κοινωνικά δίκτυα το οποίο είναι παράλληλα μια καλή πηγή περιεχομένου. 

Υπάρχει όμως και άλλη μια ιδιότητα η οποία δεν είναι και τόσο γνωστή σε όλους. Αυτό είναι το TikTok ως μηχανή αναζήτησης.  

Υπάρχει αρκετό περιεχόμενο στην πλατφόρμα και η λειτουργία αναζήτησης είναι αρκετά έξυπνη.  

Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν λέξεις-κλειδιά για να βρουν ό,τι αναζητούν. 

Το περιεχόμενο βίντεο και ήχου για την ακρίβεια έχει αρκετή ζήτηση καθώς είναι πιο άμεσο από κάποια άλλη μορφή περιεχομένου. 

Πιο παλιά υπήρχε η πεποίθηση ότι η κυριαρχία της Google ως μηχανή αναζήτησης ήταν αδιαμφισβήτητη.  

Τώρα όμως, η αναζήτηση στα Social media κυριαρχεί και μάλιστα αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης οργανώνουν τα αποτελέσματά τους. 

Αυτή είναι μια σημαντική ευκαιρία για τους επαγγελματίες των Social media.  

Μπορούν δηλαδή, να εφαρμόσουν τις γνώσεις SEO και τη στρατηγική περιεχομένου στο TikTok προσαρμοσμένο για τη νέα μορφή κάθετου βίντεο σύντομης μορφής. 

Αν θέλετε να αποκτήσετε γνώσεις στο TikTok SEO και να τις εφαρμόσετε άμεσα στην πράξη μπείτε στο tiktokacademy.gr και εγγραφείτε σε κάποιο από τα μαθήματα. Φυσικά σε όλα τα μαθήματα συμπεριλαμβάνεται και το TikTok SEO.

TikTok για επιχειρήσεις
TikTok για επιχειρήσεις

#1: Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου TikTok για επιχειρήσεις;

Είναι πολύ εύκολο να γίνεις viral στο TikTok ή να κάνεις διάσημο τον λογαριασμό σου.  

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τον οποίο η πλατφόρμα είναι τόσο δημοφιλής στους δημιουργούς και στους επαγγελματίες του marketing. 

Ένας λογαριασμός στο TikTok δεν στοχεύει μόνο σε προβολές και likes.

Στοχεύει επίσης και σε δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι μια στρατηγική περιεχομένου που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες είναι πολύ σημαντική. 

Για να γίνει αποτελεσματικά κάτι τέτοιο χρειάζεται να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι να σχεδιάσετε την στρατηγική σας. 

Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να χτίσετε την στρατηγική σας με την εξής λογική: 

TikTok για επιχειρήσεις: Διαιρέστε το περιεχόμενο σας σε 3 κατηγορίες. 

Το 70% των βίντεο σας να δίνουν βάση στο Awareness, δηλαδή να απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό, με τη δυνατότητα να γίνουν viral και να αυξήσουν την απήχησή σας στο TikTok. 

Έτσι θα δείτε τα ποσοστά των προβολών σας να αυξάνονται και το brand σας να γίνεται πιο δημοφιλές. 

Κατά αυτόν τον τρόπο, θα χτίσετε την αναγνωρισιμότητα του προφίλ σας. 

Το 20% των βίντεο σας θα πρέπει να εμπνέουν Εμπιστοσύνη. Θα πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένα προκειμένου, να αναπτύξετε σχέσεις με το κοινό που σας γνωρίζει ήδη. 

Μπορείτε μέσα από αυτά τα βίντεο να μοιραστείτε διαφορά hacks και tips που ενδιαφέρουν το κοινό σας. 

Αν και το ποσοστό αυτών των βίντεο είναι μικρότερο από την πρώτη κατηγορία (70%), είναι η ευκαιρία σας να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης. 

Το υπόλοιπο 10% του περιεχομένου σας θα είναι σχεδιασμένο με σκοπό να αυξήσει τα ποσοστά των Conversion

Θα είναι δηλαδή τα βίντεο που θα είναι call to action, ώστε να παροτρύνουν το κοινό σας να αγοράσει αυτό που πουλάτε. 

Έτσι θα μετατρέψετε το απλό κοινό του TikTok σε πελάτες σας, οι οποίοι:  

  • πρώτα θα σας γνωρίσουν 
  • μετά θα σας εμπιστευτούν και  
  • τέλος θα αγοράσουν κάτι από εσάς. 
TikTok για επιχειρήσεις

#2: Πώς να δημιουργήσετε τους 3 τύπους περιεχομένου TikTok για τη στρατηγική σας;

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε το κοινό σας, όποια και είναι η στρατηγική περιεχομένου σας.  

Ξεκινήστε με το να σκέφτεστε το προφίλ του ιδανικού πελάτη ΄΄η του targer group σας.

  • Τι θέλουν; 
  • Τι χρειάζονται; 
  • Τι τους ενδιαφέρει; 
  • Ποιον άλλον ακολουθούν; 

Ποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σχετίζονται συγκεκριμένα με αυτά; 

Στη συνέχεια, θα πρέπει να ερευνήσετε τον ανταγωνισμό. Πληκτρολογήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά στη γραμμή αναζήτησης, όπως την κατηγορία προϊόντων ή τον κλάδος σας.  

Φιλτράρετε τα αποτελέσματα με βάση τα πιο αρεστά. 

Στη συνέχεια, παρακολουθήστε αυτά τα βίντεο και κρατήστε σημειώσεις.  

  • Τι μορφές χρησιμοποιούν;  
  • Τι είδους γλώσσα ή λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι άνθρωποι;  
  • Ποια θέματα είναι δημοφιλή; 

Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τα σχόλια σε δημοφιλή βίντεο για ιδέες. Αναζητήστε θέματα που είχαν πραγματικά απήχηση στο κοινό ή για τα οποία οι άνθρωποι ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες. 

Αυτή η ερευνητική φάση θα σας οπλίσει με ιδέες για τη δημιουργία περιεχομένου. Στη συνέχεια αναλύστε και σκεφτείτε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου.

Δημιουργήστε Viral περιεχόμενο για περισσότερο Awareness   

Το περιεχόμενο αυτό όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αποτελεί το 70% του συνόλου. Στη φάση αυτή, πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να προσεγγίζει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους μέσω ενός ευρύτερου κοινού.  

Τα βίντεο θα πρέπει να είναι σύντομα, διασκεδαστικά και ενημερωτικά. 

Για παράδειγμα, τα βίντεο που δείχνουν χρήσιμα εργαλεία ή εξηγούν πολυσυζητημένα θέματα είναι συχνά Viral. 

Μπορείτε επίσης να πειραματιστείτε με διαφορετικές τάσεις του TikTok και μορφές βίντεο για να συνδεθείτε με ανθρώπους.  

Δημιουργήστε περιεχόμενο SEO για Consideration

Αυτή είναι η φάση όπου θέλετε να προσεγγίσετε το κοινό που ήδη σας ξέρει, προκειμένου να σας μάθει καλύτερα και να σας εμπιστευτεί.

Παρόλο που αυτό είναι μόνο το 20% του περιεχομένου σας, θα σας πάρει περισσότερο χρόνο έρευνας και δημιουργίας, επειδή δημιουργεί τον πυρήνα του κοινού σας. 

Πιο πρακτικά, κάντε μια λίστα με 4 ή 5 κατηγορίες ανάλογα με το αν έχετε προϊόντα, υπηρεσίες ή κάποια τεχνογνωσία για να προβάλλετε στο κοινό σας.
Κάτω από κάθε κατηγορία, γράψτε μια δυνατή αλλά και σύντομη περιγραφή που θα συνοδεύει το ολιγόλεπτο βίντεο.

Για κάθε κατηγορία, δημιουργήστε διαφορετικά βίντεο και στην συνέχεια διακρίνετε ποια έχουν περισσότερη απήχηση. Αυτό θα σας βοηθήσει πολύ να καταλάβετε τι αρέσει στο κοινό σας.

Υπάρχει όμως και άλλος τρόπος να γίνει αυτό, διαβάζοντας τα σχόλια που αφήνουν οι χρήστες κάτω από κάθε βίντεο.

TikTok για επιχειρήσεις

#3: Πώς να χρησιμοποιήσετε το TikTok Analytics στη στρατηγική περιεχομένου σας;

Σε σύγκριση με άλλα κοινωνικά δίκτυα, το TikTok δεν προσφέρει ακόμη εξαιρετικά λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία.  

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές βασικές μετρήσεις που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας. 

Πιο συγκεκριμένα, οι μετρήσεις αυτές είναι:

  • Video watch rate (ποσοστό παρακολούθησης βίντεο)

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό, το οποίο σας λέει πόσο συχνά οι άνθρωποι παρακολούθησαν το βίντεο σας μέχρι το τέλος ή ακόμα και αν το παρακολούθησαν επανειλημμένα. 

Είναι επίσης ένα βασικό μήνυμα για τον αλγόριθμο TikTok σχετικά με την αξία του περιεχομένου σας. 

  • Audience retention graph (γράφημα διατήρησης κοινού)

Είναι μια νέα δυνατότητα στο TikTok, που σας δείχνει εάν και πότε οι χρήστες σταματούν να παρακολουθούν τα βίντεο σας.  

Οπότε παρακολουθήστε τακτικά τη διάρκεια των βίντεο σας και αναζητήστε μοτίβα στη διατήρηση κοινού.

Για παράδειγμα, αν κάνετε βίντεο 30 δευτερολέπτων αλλά οι άνθρωποι σταματούν να παρακολουθούν στην μέση του βίντεο, τότε μειώστε τον χρόνο κατά 15 δευτερόλεπτα. 

TikToK για επιχειρήσεις
TikTok για επιχειρήσεις
  • Like-to-view ratio (αναλογία Like-to-view)

Αυτή είναι άλλη μια μέτρηση που βοηθά τον αλγόριθμο. Εάν μπορείτε να διατηρήσετε ποσοστό τουλάχιστον 10%—1 like για κάθε 10 προβολές, τότε η απήχησή σας στην πλατφόρμα θα συνεχίσει να αυξάνεται. 

  • UTM parameters

Οι παράμετροι αυτοί μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε τα ποσοστά conversion στο TikTok.

Μπορείτε να τα προσθέσετε στον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας για να βλέπετε πότε η επισκεψιμότητα ιστού προέρχεται από τη σελίδα σας στο TikTok.

Μάθετε TikΤok για επιχειρη΄σεις στο TikTok Academy

Αν θέλετε να μάθετε το TikTok για επιχειρήσεις στην πράξη τότε το tiktokacademy.gr είναι αυτό που ψάχνετε!

Το tiktokacademy.gr δημιουργήθηκε ώστε να μπορέσει οποιοσδήποτε το επιθυμεί να μάθει από το μηδέν όλα τα μυστικά της πλατφόρμας.

Είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κατανοητό από τον καθενα. Είτε έχει εμπειρία στο TikTok είτε δεν το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ.

Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο συνολικής διάρκειας μίας ώρας, μπορείτε να μάθετε όσα χρειάζονται για να δημιουργείτε ποιοτικά Viral Videos για την επιχείρησή σας και να εκτοξεύσετε τις πωλήσεις σας!

Παράλληλα, παρέχονται κάποιες πολύ χρήσιμες γραπτές σημειώσεις, ενώ με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα παρέχεται πιστοποίηση παρακολούθησης.

TikTok Academy for Business
TikTok Academy για επιχειρήσεις

Κάντε εγγραφή στο σεμινάριο “TikTok για επιχειρήσεις” στο tiktokacademy.gr 

Πηγή: Socialmediaexaminer

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.

Ίσως σας ενδιαφέρει