Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών είναι μια στρατηγική η οποία διδάσκεται σε πολλά πανεπιστήμια ανά τον κόσμο σε φοιτητές οικονομικών σπουδών.

Οι γαλάζιοι ωκεανοί είναι ένα περιβάλλον ευκαιρίας, για όποιον καταφέρει να τον ανακαλύψει και να ενταχτεί σε αυτόν.

Κερδίστε τις ανεκμετάλλευτες αγορές. Αυτό είναι η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών σε μια μόνο φράση. Γιατί ονομάστηκε όμως έτσι;

Φανταστείτε το εξής: Υπάρχουν δυο είδη ωκεανών οι οποίοι είναι “η μέρα με την νύχτα”.

Ο Κόκκινος Ωκεανός

Στον κόκκινο ωκεανό υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός. Υπάρχουν πολλές όμοιες επιχειρήσεις που χτυπούν την ίδια αγορά και όλες θέλουν να πα΄ρουν κομμάτι από την πίτα.

Στους κόκκινους ωκεανούς δεν υπάρχουν καινοτομίες και συνήθως τα πράγματα μένουν ως έχουν.

Ονομάζονται έτσι, γιατί είναι ματωμένοι από τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις επιθέσεις από τους “καρχαρίες”!

Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

Η Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών: Κερδίστε τις ανεκμετάλλευτες αγορές.

Ενώ λοιπόν όλοι οι άλλοι σκοτώνονται για ένα μικρό κομμάτι από την ήδη φαγωμένη πίτα, εσείς μπορείτε να ακολουθήσετε αυτή την στρατηγική και να πάτε σε καινούργιους γαλάζιους ωκεανούς, οι οποίοι δεν είναι ματωμένοι από τους “καρχαρίες” δηλαδή τον ανταγωνισμό!

Οι γαλάζιοι ωκεανοί, ονομάζονται έτσι γιατί τα νερά τους είναι ήσυχα, δεν υπάρχει πολύ φασαρία και είναι η ευκαιρία για την κατάκτηση μιας αγοράς, και αν είναι δυνατόν την κατάκτηση του μεγαλύτερου μέρους αυτής της αγορα΄ς!

Από τον σκληρό ανταγωνισμό στην δημιουργία γαλάζιων ωκεανών:

Στον σκληρό ανταγωνισμό:

  • Επικεντρώνονται σε άλλους παίκτες του κλάδου.
  • Επικεντρώνονται στη καλύτερη εξυπηρέτηση της ομάδας αγοραστών.
  • Ο χρόνος αναλώνεται στην προσαρμογή στις εξωτερικές τάσεις όταν αυτές εκδηλώνονται.

Σε σύγκριση με την δημιουργία γαλάζιων ωκεανών που:

  • Διερευνά συγγενικούς κλάδους.
  • Επαναπροσδιορίζει την ομάδα αγοραστών του κλάδου.
  • Συμμετέχει στην διαμόρφωση των τάσεων σε βάθος χρόνου.

Και πολλές άλλες ακόμα διαφορές, είναι αυτές που κάνουν την δημιουργία γαλάζιων ωκεανών μια καλύτερη στρατηγική!

Αν επιθυμείς να πάρεις ιδέες και να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, αυτό είναι ένα βιβλίο που σίγουρα δεν πρέπει να λείπει από την βιβλιοθήκη σου!

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Γιάννης Κύρτσης

Φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, αρθρογράφος, Content Creator και δημιουργός της σελίδας Johnny&Books. Αρθρογραφεί στο Business Review Greece για Βιβλία, Αυτοβελτίωση και ορολογίες επιχειρηματικότητας και οικονομίας. Ένας νέος με μεγάλο πάθος για τα βιβλία, καθώς αυτά του άλλαξαν την ζωή, με όνειρο να μεταδώσει αυτή την τρέλα στους ανθρώπους γύρω του κάνοντάς τους καλύτερους!