Στις σύγχρονες επιχειρήσεις υπάρχουν πολλοί ρόλοι που αρκετοί αγνοούν αλλά είναι απαραίτητοι για την σωστή λειτουργία της επιχειρήσης, όπως για παράδειγμα ο ρόλος του Brand Manager.
Για το λόγο αυτό, μας αρέσει να φωτίζουμε αυτές τις θέσεις. Μέσω της γνώσης τους, οι επιχειρηματίες μπορούν να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους και εκείνοι με την σειρά τους, να γνωρίζουν σε ποιούς τομείς μπορούν να εργαστούν.
Στο συγκεκριμένο άρθρο θα δούμε:
- Τι είναι ο Brand Manager
- Ποια είναι τα απαραίτητα Skills που χρειάζεται
- Γιατί είναι τόσο σημαντικός για μια εταιρεία
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε με έναν ορισμό.
Brand Manager: Τι είναι;
Brand Manager είναι ένας επαγγελματίας που είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη και την καθοδήγηση της στρατηγικής του Brand μιας εταιρείας.
Αυτό περιλαμβάνει στενή συνεργασία με τις ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων για την ανάπτυξη και την υλοποίηση εκστρατειών και πρωτοβουλιών που ευθυγραμμίζονται με το συνολικό όραμα και τις αξίες του Brand.
Ο ρόλος του Brand Manager είναι να διασφαλίζει ότι το Brand εκπροσωπείται και επικοινωνείται με συνέπεια με τρόπο που να συνάδει με τους στόχους και τους σκοπούς της εταιρείας.
Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη και εκτέλεση σχεδίων μάρκετινγκ, την ανάλυση της έρευνας αγοράς και των δεδομένων πελατών, καθώς και την παρακολούθηση και τη μέτρηση της απόδοσης των καμπανιών.
Ως Brand Specialist, ορίζει την ταυτότητα του brand. Αυτή συνδέεται με συναισθηματικές εικόνες, αναπαραστάσεις και διακριτικά στοιχεία του Brand, για να φτάσει στο μυαλό και τις καρδιές των καταναλωτών.
Brand Manager: Τι Skills χρειάζεται;
Για να είναι επιτυχής σε αυτόν τον ρόλο, ο Brand Manager πρέπει να έχει ισχυρή κατανόηση του Brand και του κοινού-στόχου του, καθώς και άριστες επικοινωνιακές και αναλυτικές δεξιότητες.
Θα πρέπει επίσης να έχει ισχυρή κατανόηση των αρχών του μάρκετινγκ. Αυτό ειναι απαραίτητο, καθώς θα πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύσσει και να εκτελεί αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Εκτός από αυτές τις δεξιότητες, ένας υπεύθυνος του brand θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να εργάζεται ομαδικά και να είναι σε θέση να οικοδομεί ισχυρές σχέσεις με συναδέλφους και Stakeholders (ενδιαφερόμενους).
Θα πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται υπό πίεση και να χειρίζεται ταυτόχρονα πολλαπλά καθήκοντα και έργα.
Συνολικά, ένας Brand Manager διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση και καθοδήγηση της κατεύθυνσης ενός Brand.
Με τις κατάλληλες δεξιότητες και την εμπειρία, συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αφοσίωσης στο Brand. Αυτό οδηγεί τελικά σε αυξημένες πωλήσεις και κέρδη για την εταιρεία.
Brand Manager: Γιατί είναι τόσο σημαντικός ρόλος;
Όπως είπαμε και στην αρχή του άρθρου, ο ρόλος του Brand Manager είναι σημαντικός.
Ακολουθούν ορισμένοι σοβαροί λόγοι που κάποιες εταιρείες έχουν Brand Manager.
Διατηρεί τη συνέπεια του Brand σε όλη την οργάνωση.
Όταν σκεφτόμαστε τη συνέπεια του, συχνά αγνοούμε τις προσπάθειες που καταβάλλει ένας διαχειριστής επωνυμίας για να τη διατηρήσει.
Αν και πολλοί εργαζόμενοι εργάζονται για να ενισχύσουν το Brand, οι προσπάθειές τους είναι λανθασμένες, διάσπαρτες και αδύναμες χωρίς μια καθοδήγηση.
Αυτή έρχεται από τον Brand Manager που θα είναι υπεύθυνος για τα πάντα που σχετίζονται με αυτό.
Προωθεί το Brand μέσω καινοτόμων ιδεών.
Είναι σημαντικό ένα Brand να εξελίσσεται. Όμως, αυτό δεν είναι δυνατό χωρίς ένα αφοσιωμένο άτομο που εργάζεται για να βρει νέους τρόπους εξέλιξης.
Συχνά ξεχνάμε ότι η διατήρηση ενός brand δεν είναι το ίδιο με το να το αναπτύσσουμε ή να το βελτιώνουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εστίαση ενός Βrand Μanager σε αυτές τις προσπάθειες είναι ζωτικής σημασίας.
Προστατεύει το Brand σε περιόδους σφαλμάτων ή λαθών.
To Brand θα έχει σίγουρα στιγμές που δεν φαίνεται και το καλύτερο.
Είτε πρόκειται απλώς για ένα μικρό λάθος είτε για κάτι κολοσσιαίο, είναι απαραίτητο να υπάρχει ένας Brand Manager. To άτομο αυτό, κατανοεί αυτές τις καταστάσεις και μπορεί να παρουσιάσει ένα σχέδιο για να τις διορθώσει.
Πηγές: Canto, Latest Jobsfor You