Στο Business Talks 124 καλεσμένος μας είναι ο Άγγελος Περλέγκας ένας social media specialist & instructor με με πάνω από 10 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, διαπρέποντας ιδιαίτερα στο LinkedIn.
Με μια διαδρομή που ξεκινά από το 2014, ο Άγγελος έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του στην ψηφιακή σφαίρα, ενισχύοντας την online παρουσία αμέτρητων επιχειρήσεων και δημόσιων προσώπων, ενώ παράλληλα έχει καλλιεργήσει μια ακμάζουσα κοινότητα άνω των 8.000 επαγγελματιών που παρακολουθούν με ανυπομονησία τις αναρτήσεις του στο LinkedIn.
Αλλά η επίδρασή του δεν σταματά εκεί – ο Άγγελος επεκτείνει την εμβέλειά του στις και στα υπόλοιπα κοινωνικά κανάλια, όπου μεταλαμπαδεύει τις γνώσεις του σε περισσότερους από 20.000 επαγγελματίες και επιχειρηματίες, καθοδηγώντας τους και ενημερώνοντάς τους σχετικά με το digital marketing.
Ως social media instructor στη knowcrunch από το 2022, ο Άγγελος μοιράζεται τις γνώσεις και τις ιδέες του. Σημαντικό μέρος της δουλειάς του είναι η επίλυση προβλημάτων, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις στο Facebook, το Instagram και το Meta Business Manager για επαγγελματίες και οργανισμούς. Διαχειρίζεται δεκάδες χιλιάδες ευρώ μηνιαίως σε Meta Ads για ελληνικές επιχειρήσεις, κάτι που καθιστά τον Άγγελο, μια αξιοσημείωτη παρουσία στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
Όμως το ταξίδι του δεν σταματά στο ψηφιακό μάρκετινγκ – οι ρίζες του Άγγελου στον διαδικτυακό κόσμο είναι βαθιές, καθώς υπήρξε δημιουργός περιεχομένου για το gaming community πολύ πριν από την καθιέρωση πλατφορμών όπως το YouTube, το Twitch.tv και το Facebook. Αυτή η πρώιμη εμβάθυνση στις διαδικτυακές κοινότητες πυροδότησε το πάθος του για το διαδίκτυο, ωθώντας τον σε μια καριέρα αφιερωμένη στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να ευημερούν στην ψηφιακή εποχή.
Τα θέματα που συζητήσαμε με χρονική σειρά
00:00 Intro
04:04 Πως ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο Linkedin
05:38 Πως καταφένρει να αξιοποιεί τις επαφές απο το Linkedin και να τις κάνει ουσιαστικές;
09:35 Μήνυμα μετά απο request στο Linkedin: υπάρχει νόημα πίσω απο αυτό;
10:50 Πέφτει η ποιότητα του Linkedin; Ποια η άποψή του;
12:19 Μήπως αρχίζει το Linkedin να μοιάζει στο Facebook;
14:34 Είναι πραγματική η εικόνα που παρουσίαζεται στο Linkedin;
18:54 Θα έπρεπε να υπάρχει όριο στο τι πρέπει να ανεβάζει κάποιος ατο Linkedin;
21:21 Τι μπορεί να πετύχει μια εταιρεία με την παρούσια της στο Linkedin;
22:41 Μπορεί ο εργοδότης να ελέγχει τι δημοσιεύουν οι εργαζόμενοί του στο Linkedin;
24:51 Πως μπορει να ξεχωρίσει κάποιος από το προφίλ του στο Linkedin;
30:16 Πως καταλαβαίνεις ότι κάτι που θες να ανεβάσεις έχει αξία;
32:43 Η συνέπεια των αναρτήσεων στο Linkedin
34:43 Έχει νόημα να δημοσιεύουμε μέσα στο ΣΚ;
35:24 Ποιες ειναι οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσουμε κάτι;
36:14 Με ποια στρατηγική θα μεγάλωνε το κοινό του και στο εξωτερικό;
39:24 Τι πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε να στείλουμε μήνυμα στο Linkedin;
41:00 Μπορείς να ελεγξεις σε πόσους και σε ποιους θα εμφανίζεσαι στο Linkedin;
42:32 H Τεχνητή Νοημοσύνη στην πλατφόρμα του Linkedin
44:02 Ποιες είναι οι εξειδικεύσεις του Άγγελου Περλέγκα;
46:16 Το ότι έχει ατομική επιχείρηση του έχει στερήσει επαγγελματική ανάπτυξη;
47:27 Η εποχή που είχε αυτοπεριοριστεί ως επαγγελματίας
50:30 Πως το TikTok άλλαξε τα Social Media
52:02 Το καλό περιεχόμενο ως σταθερή αξία
52:42 Έχει πεθάνει τελικά το Facebook;
57:10 Λειτουργούν οι sponsored διαφημίσεις στο Linkedin;
1:00:11 Πότε το Linkedin προωθεί τα βίντεο;
1:03:34 Η άνοδος της Meta
1:05:16 Αρχίζει το TikTok να γίνεται πιο mainstream;
1:06:54 Πρέπει κάθε πλατφόρμα να έχει τα ίδια βίντεο;
1:09:44 Ποσότητα vs Ποιότητα
1:15:31 Θα ασχοληθεί ποτέ μόνο με την εκπαίδευση;
1:19:20 Πότε ακούστηκε στην Ελλάδα ο όρος Content Creator
1:22:48 Τι συμβουλή θα έδινε στο νεότερο εαυτό του;
1:23:22 Outro