Σε όλους έχει τύχει να χρειαστούμε κάποια επισκευή ή βελτίωση στο σπίτι μας.
Και αφού συνειδητοποιήσουμε πως κάτι πρέπει να γίνει, αρχίζουν τα άγχη.
Τι ακριβώς χρειάζεται; Ποιος θα το φτιάξει; Πότε θα έρθει; Θα κάνει καλή δουλειά; Θα είναι αξιόπιστος;
Πολλά ερωτήματα, που όλοι μας έχουμε συνηθίσει να λύνονται με έναν και μόνο τρόπο.
Παίρνοντας τηλέφωνο.
Επειδή «έτσι κάναμε πάντα».
Αυτήν την παγιωμένη αντίληψη έρχεται να αμφισβητήσει η νέα καμπάνια της εταιρείας Douleutaras, από την TRMW Boutique Advertising Agency.
Με κεντρικό μήνυμα «Δουλευταράς και ησύχασες» μας δείχνει με χιουμοριστικό τρόπο και σκόπιμη υπερβολή, διάφορες ιστορίες που ίσως έχεις ζήσει ψάχνοντας τη λύση μέσω «γνωστών».
Σε μια σειρά από 4 online videos, ο Μπομπ, ένας πραγματικά φανταστικός και ανύπαρκτος αντί-ήρωας, δείχνει πως η καλύτερη λύση για ασφάλεια, επαγγελματισμό και αξιοπιστία σε όποια ανάγκη υπηρεσιών για το σπίτι, σίγουρα δεν είναι αυτό που έχεις συνηθίσει να κάνεις.
Αλλά ο Δουλευταράς.
Και ησύχασες.
Μπορείτε να δείτε κάποια από τα βίντεο της νέας καμπάνιας «Δουλευταράς και ησύχασες», που τρέχει στα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας, εδώ & εδώ.