Η Κομισιόν “χτυπά” την Google με πρόστιμο 2,4 δισ. ευρώ λόγω μονοπωλιακής δραστηριότητας.

Η Κομισιόν “χτυπά” την Google με πρόστιμο 2,4 δισ. ευρώ λόγω μονοπωλιακής δραστηριότητας.

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ), το ανώτατο δικαστικό όργανο της Ένωσης, επικύρωσε την απόφαση επιβολής προστίμου ύψους 2,4 δισ. ευρώ στη Google, κρίνοντας ότι οι πρακτικές της εταιρείας παραβιάζουν τους κανόνες ανταγωνισμού και ενισχύουν μονοπωλιακές τάσεις στην αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόστιμο επιβλήθηκε στην Google μετά από έρευνα της ΕΕ, η οποία διαπίστωσε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της εταιρείας για να προωθήσει τις δικές της υπηρεσίες σύγκρισης τιμών, αποκτώντας αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι μικρότερων ανταγωνιστών.

Η Επίτροπος Ανταγωνισμού της ΕΕ, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, τόνισε ότι η Ένωση θα συνεχίσει να παρεμβαίνει, τόσο μέσω νομοθετικών μέτρων όσο και με την επιβολή του νόμου, για την καταπολέμηση του φορολογικού ανταγωνισμού και των επιθετικών φορολογικών σχεδιασμών από πολυεθνικές και κράτη-μέλη της ΕΕ.

“Οι έρευνές μας συνέβαλαν αποφασιστικά σε μια αλλαγή νοοτροπίας, μια αλλαγή στάσης μεταξύ των κρατών μελών. Βοήθησαν να πραγματοποιηθεί και να επιταχυνθεί κανονιστική και νομοθετική μεταρρύθμιση”, δήλωσε ο Βεστάγκερ σε συνέντευξη Τύπου μετά την ανακοίνωση της απόφασης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τι δήλωσε η Google για αυτό;

H Google απο την μεριά της, μετά την απόφαση του δικαστηρίου εξέφρασε την απογοήτευσή της μέσω δήλωσης που δημοσιοποίησε.

“Είμαστε απογοητευμένοι από την απόφαση του Δικαστηρίου. Η απόφαση σχετίζεται με μια σειρά από πολύ συγκεκριμένα γεγονότα. Ήδη από το 2017 προχωρήσαμε σε αλλαγές προκειμένου να συμμορφωθούμε με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η προσέγγισή μας λειτουργεί με επιτυχία εδώ και περισσότερα από επτά χρόνια, παράγοντας δισεκατομμύρια κλικ για πάνω από 800 υπηρεσίες σύγκρισης αγορών.”

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.