Θα πρέπει να υπάρχουν ανώτατα όρια μισθών και μεταγραφών στο ποδόσφαιρο;

Θα πρέπει να υπάρχουν ανώτατα όρια μισθών και μεταγραφών στο ποδόσφαιρο;

football1

Πολλοί ποδοσφαιρόφιλοι θεωρούν το “modern football” ως επιζήμιο για το άθλημα. Αυτό αναφέρεται κυρίως στην αυξανόμενη εμπορευματοποίηση, η οποία εκφράζεται στα αστρονομικά ποσά μεταγραφών και στους μισθούς των παικτών.
Στο Statista European Football Benchmark 2018, οι ερευνητές ρώτησαν πώς οι οπαδοί της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας σκέφτονται την εξέλιξη αυτή. Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες τάσσεται υπέρ του περιορισμού των μισθών των παικτών. Διαφορετικά, πολλοί συμμετέχοντες στην έρευνα πιστεύουν ότι το ποδόσφαιρο απειλεί να αποξενωθεί από τους οπαδούς του.
Η δική μου άποψη πάνω στο θέμα διαφέρει πάντως από την πλειοψηφία. Σίγουρα το ποδόσφαιρο πρέπει να εμπεριέχει το στοιχείο του ρομαντισμού. Όμως το ποδόσφαιρο όχι μόνο δεν τείνει να απαξιωθεί, αλλά αντίθετα αναπτύσσεται και προσελκύει όλο και περισσότερους οπαδούς σε ολόκληρο τον κόσμο, όσο υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να επενδύσουν τεράστια ποσά σε αυτό, ακόμα και αν αυτοί το βλέπουν μόνο από την οπτική του κέρδους.
Όπως έχω αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο η αιτία των ακριβότερων μεταγραφών είναι ο πληθωρισμός στο ποδόσφαιρο. Επομένως, από τη στιγμή που οι παίκτες αποτελούν το βασικό “προϊόν” της βιομηχανίας του ποδοσφαίρου δικαιούνται και έναν ανάλογο μισθό. Δείτε τους ποδοσφαιριστές καθαρά ως επαγγελματίες και σκεφτείτε να ήσασταν στη θέση τους. Μπορεί κάποιοι να παίρνουν πολλά χρήματα αλλά προσφέρουν πολλά περισσότερα. Με αυτό τον τρόπο λειτουργεί η οικονομία και δεν υπάρχει κάποιος λόγος να πρέπει το ποδόσφαιρο να λειτουργήσει διαφορετικά από το μοντέλο της ελεύθερης αγοράς.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.