Πώς να γίνετε master στην επικοινωνία

Αν ποτέ μιλάτε με ξένους σε κάποιο networking event και θέλετε να εντοπίσετε τον πιο “επιχυχημένο” του γκρουπ, μην ψάχνετε για αυτόν που μιλάει περισσότερο.  Ο λόγος είναι επειδή η ικανότητα να μην μιλάει κάποιος και να ακούει με προσοχή τι έχει να πει κάποιος άλλος, είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών επιτυχημένων ανθρώπων.

Για την ακρίβεια, έτσι θα είστε πιο ανοιχτοί και σε νέες ιδέες. Ο Richard Branson μάλιστα χάραζε τη στρατηγική των εταιρειών του με βάση αυτό που λέγανε οι εργαζόμενοί του.

Το entrepreneur λοιπόν σας παραθέτει έναν κανόνα με 3 tips για να γίνετε “master communicator”:

1. Να είστε ο τελευταίος που μιλάει

Σαν ηγέτης, αν μιλάτε τελευταίος είναι πιο πιθανό να έχετε ακούσει και επεξεργαστεί τις γνώμες της ομάδας σας για να βγάλετε ένα συμπέρασμα.

2. Μην αφήνετε την προσοχή σας να διασπάται

Ένα ζωτικό στοιχείο ενός καλού ακροατή είναι να δείχνει στον άλλο ότι αφοσιώνει την προσοχή του σε αυτόν, αντί να έχει ανοιχτό το κινητό ή laptop του.

3.  Να ακούτε αυτά που δεν “έχουν ειπωθεί”

Αν κάποιος απορρίπτει μια ιδέα που θεωρείτε σημαντική, αναρωτηθείτε γιατί. Μπορείτε ίσως να εκμεταλλευτείτε την έλλειψη γνώσεων ή ενδιαφέροντός του.  Μια ενδιαφέρουσα ιστορία, είναι αυτή της Kara Goldin (ιδρύτρια της Hint Water). ‘Οταν εξηγούσε την ιδέα της για νερό με γεύση σε ένα στέλεχος της Coca-Cola, της έλεγε πως δε θα δουλέψει. Αλλά αυτό που κράτησε εκείνη από την συζήτηση είναι το γεγονός ότι το στέλεχος δεν αναγνώριζε μια μεγάλη ευκαιρία, και αν η ίδια κινούταν γρήγορα θα είχε προβάδισμα έναντι ενός τεράστιου παίχτη στον κλάδο των αναψυκτικών.

 

 

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial