Τι να ερευνήσεις για την εταιρεία με την οποία έχεις συνέντευξη για δουλειά

Τι να ερευνήσεις για την εταιρεία με την οποία έχεις συνέντευξη για δουλειά

how-to-research-before-a-job-interview

Συνέντευξη για δουλειά. Είναι αλήθεια ότι οι HR Manager είναι απίθανο να σε δοκιμάσουν για τις γνώσεις σου για την εταιρεία. Μερικοί θα πουν κάτι σαν: “Πες μου τι ξέρεις για εμάς μέχρι τώρα”, αλλά με αυτή την ερώτηση προσπαθούν γενικά απλώς να δουν αν γνωρίζεις τα βασικά.
Έτσι, όχι, δεν χρειάζεται να απομνημονεύσεις γεγονότα για μια εταιρεία, τα ονόματα των μελών του διοικητικού συμβουλίου, των αριθμό των πωλήσεών τους πέρυσι, ή κάθε τοποθεσία στην οποία έχουν γραφεία. Αν περνάς χρόνο σε τέτοιου είδους πράγματα, τότε τον σπαταλάς. Αν αυτό είναι το είδος της έρευνας που κάνεις, τότε σύμφωνα με το INC, κάνεις λάθος.
Αυτά που πρέπει να ξέρεις όταν ερευνάς μια εταιρεία είναι τα εξής:

  • Πώς βλέπουν τους εαυτούς τους – τι πιστεύουν ότι διαφοροποιεί την εταιρεία τους από άλλες εταιρείες στον τομέα; Τι λένε ότι τους διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό τους;
  • Για ποιο πράγμα είναι πιο γνωστή η εταιρεία;
  • Τυχόν πρόσφατα νέα / ειδήσεις που έχει η εταιρεία και γιατί;
  • Οι μεγαλύτερες πρωτοβουλίες / έργα / προϊόντα / πελάτες της
  • Οτιδήποτε μπορείς να βρεις σχετικά με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας.
  • Περίπου το μέγεθος της – για να έχεις μια γενική αίσθηση του πλαισίου της.
  • Ποια είναι τα κύρια πρόσωπα, ώστε να αναγνωρίζεις ονόματα και να γνωρίζεις τι είδους υπόβαθρα φέρουν.

Και εδώ είναι το κλειδί: Δεν είναι έρευνα για να επαναλάβεις στη συνέντευξη αυτά που έμαθες ώστε να δείξεις ότι είσαι προετοιμασμένος. Είναι κυρίως για να έχεις τις δικές σου πληροφορίες και να ενημερώσεις την άποψή σου για την εταιρεία – κάτι που θα σε βοηθήσει να έχεις μια πιο έξυπνη συζήτηση με τους ανθρώπους της εταιρείας, επειδή θα καταλάβεις καλύτερα το περιεχόμενό της.
Δεν πρόκειται για απομνημόνευση ρόλων ή για να αποδείξεις το οτιδήποτε. Είναι περισσότερο σαν το είδος της έρευνας που θα έκανες αν ήσουν ανεξάρτητος επαγγελματίας που θα συναντούσε έναν μελλοντικό πελάτη, έτσι ώστε να μην ξεκινήσεις από το μηδέν τις συνομιλίες μαζί του.
 

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.

Ίσως σας ενδιαφέρει