6 social media tips από την Kylie Jenner

Μόλις στα 21 της, η Kylie Jenner είναι η νεαρότερη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο. Παρόλο που το όνομα και η οικογένεια Kardashian έχουν δώσει αρκετά πλεονεκτήματα στην Kylie, το γεγονός παραμένει ότι έχει χρησιμοποιήσει την επιρροή και τους πόρους της για να δημιουργήσει μια αυτοκρατορία καλλυντικών που ακόμη και οι πιο επιτυχημένες μάρκες ομορφιάς έπρεπε να εργαστούν χρόνια για να πετύχουν.

Η Kylie άρχισε να ακονίζει τις δεξιοτεχνίες της ως fashion-turned-entrepreneur στην εφηβία της, όταν η ίδια και η αδελφή της Kendall, ξεκίνησαν την πρώτη τους γραμμή ένδυσης για το PacSun. Οι αδελφές συνεργάστηκαν επίσης με τον Steve Madden σε μια μοντέρνα σειρά υποδημάτων και τσάντες για την Madden Girl. Το 2015 ξεκίνησε την ομώνυμη επιχείρηση ομορφιάς της, Kylie Cosmetics. Έκανε ντεμπούτο με τρία κιτ για χείλη, τα οποία εξαντλήθηκαν σε ένα λεπτό(!). Έχει έκτοτε επεκταθεί το εμπορικό της σήμα για να συμπεριλάβει eye makeup, blush, and makeup tools εργαλεία μακιγιάζ. Η εταιρεία της σήμερα αξίζει πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Θέλοντας να μοιραστεί τα μυστικά της επιτυχίας της, αυτά είναι τα 7 social media tips που δίνει:

1.Επικεντρώσου στο πάθος σου

Η Kylie ανακάλυψε το πάθος της για την μόδα και το μακιγιάζ σε νεαρή ηλικία και μετέτρεψε αυτήν την αγάπη σε μια εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων. Κατά τα εφηβικά χρόνια της, ήταν αρκετά ανασφαλής με το πόσο μικρά ήταν τα χείλια της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξοδέψει αμέτρητες ώρες παρακολουθώντας σεμινάρια στο YouTube και πηγαίνοντας σε επαγγελματίες του μακιγιάζ προκειμένου να μάθει να εφαρμόζει κραγιόν με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση των πληρέστερων χειλιών.

Στο τέλος, η ανασφάλειά της για τα χείλη της αποτέλεσε έμπνευση για την εταιρεία της. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός της για τη γραμμή παραγωγής της είναι εμφανής από τα posts της στα social media, τα οποία ενθουσιάζουν το κοινό της. Το μάθημα εδώ είναι να διαλέξετε κάτι που είναι ένα φυσικό παρακλάδι των ενδιαφερόντων σας, πάνω στο οποίο θα επενδύσετε πλήρως και θα ασκηθείτε.

2.Ξεχώρισε από τους υπόλοιπους

Ως το νεαρότερο μέλος της οικογένειας Jenner-Kardashian, η Kylie έμαθε από νωρίς ότι θα πρέπει να διαφοροποιηθεί από τις αδελφές της. Επιλέγει να προβάλει τα μοναδικά της χαρακτηριστικά για να επιτρέψει την “άνθηση” του δημιουργικού της στυλ. Έτσι, συγκέντρωσε έναν αφοσιωμένο και στη συνέχεια τους έδωσε ένα προϊόν που ήθελαν να αγοράσουν. Έσπασε σε μια αγορά που γνώριζε στενά και συνεχίζει να αιχμαλωτίζει την προσοχή τους.

Η επιτυχία της οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εξειδικευμένη της στρατηγική διαχείρισης των social media. Λόγω του τεράστιου αριθμού ακολούθων, μπορεί να διαφημίσει και να πουλήσει τα προϊόντα της με ελάχιστη επιβάρυνση, με αποτέλεσμα να αυξάνει περαιτέρω τα κέρδη της.

3. Αξιοποιήστε αποτελεσματικά την δημοσιότητα

Όπως και η υπόλοιπη οικογένειά της, η Kylie γνωρίζει πολύ καλά τη δύναμη της δημοσιότητας. Αν υπάρχει κάτι που έχει επανειλημμένα δείξει η οικογένεια Jenner-Kardashian, είναι ότι οποιαδήποτε δημοσιότητα, καλή ή κακή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς όφελός σας με κάποιους δημιουργικούς ελιγμούς. Και η Kylie, που μεγάλωσε στο προσκήνιο της τηλεοπτικής εκπομπής Keeping Up with the Kardashians, έμαθε από νωρίς αυτό το μάθημα. Όταν, λοιπόν, στα 17 της, βρήκε τον εαυτό της βυθισμένο στο σκάνδαλο γνωστό ως lip controversy (καθώς οι άνθρωποι παρατήρησαν ότι τα χείλη της είχαν διογκωθεί σημαντικά), βρήκε έναν τρόπο να μετατρέψει ένα αρνητικό σε μια ευκαιρία.

4. Εκμεταλλευτείτε τα δυνατά σας σημεία

Η Kylie κατάφερε να αξιοποιήσει τα περιουσιακά της στοιχεία, την λαμπερή της εμφάνιση και τις γνώσεις της για τα social media και την μόδα, για να χτίσει μια ασταμάτητη αυτοκρατορία ομορφιάς ενώ ήταν ακόμα έφηβη(!) Παρόλο αυτά, αναγνωρίζει ότι δεν γνωρίζει τα πάντα για τον επιχειρηματικό κόσμο και έχει ζητήσει βοήθεια και συμβουλές σε αυτούς τους τομείς. Έχει περιβάλει τον εαυτό της με ανθρώπους που εμπιστεύεται, όπως η μητέρα της Kris Jenner και μια μικρή ομάδα ικανών και πιστών εργαζομένων.

Αυτό έχει διατηρήσει την επιχείρησή της λιτή αλλά αποτελεσματική, πράγμα που σημαίνει ότι η Kylie μπορεί να εισπράττει ακόμη μεγαλύτερα κέρδη, χωρίς να ασχολείται αναγκαστικά με την καθημερινότητα της δουλειάς. Αναθέτοντας σε εξωτερικούς παράγοντες όλους τους τομείς, από την κατασκευή και τη χρηματοδότηση έως την συσκευασία και την πώληση, η Kylie μπορεί έτσι να επικεντρωθεί στις βασικές της ικανότητες και να αναπτύξει την επιχείρησή της μέσω των social media.

Κάθε υπάλληλος, πωλητής ή συνεργάτης που προσλαμβάνει, αξιολογείται πλήρως για να βεβαιωθεί ότι είναι κατάλληλος για την επιχείρησή της και αυτό της επιτρέπει να επικεντρωθεί σε σημαντικότερα ζητήματα και να διατηρήσει υψηλή την ποιότητα των προϊόντων της.

5. Να λαμβάνετε πάντα υπόψη σας την άποψη του κοινού σας

Το “Fan-Club” της Kylie Jenner αποτελείται κυρίως από πιστούς οπαδούς των social media (κυρίως νεαρές γυναίκες και έφηβους) που είναι κολλημένοι σε κάθε προσεκτικά επιμελημένη εικόνα που δημοσιεύει. Για αυτό και εκείνη χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για να πουλήσει τα προϊόντα της, αλλά φροντίζει επίσης να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα κρατήσει την προσοχή του κοινού.

Η Kylie χρησιμοποιεί τα social media ως παράθυρα στην καθημερινή της ζωή. Από selfies χωρίς make-up, μέχρι φωτογραφήσεις στο σπίτι, η 22χρονη καταφέρνει να διεγείρει συνεχώς το ενδιαφέρον του κοινού της. Είναι επίσης προσεκτική και αγνοεί τους haters, παραβλέπει τους σκεπτικιστές της και τους απαισιόδοξους, και επικεντρώνεται στο δικό της όραμα και τους στόχους για το πού θέλει να φτάσει η επιχείρησή της.

6. Να είστε ανοιχτοί σε συνεργασίες

Η δύναμη των συνεργασιών άλλα και η εκμετάλλευση του marketing προκειμένου να χτίσει κάποιος το δικό του brand, είναι δύο πράγματα που η Kylie Jenner έχει αξιοποιήσει στο έπακρον. Έχει ένα built-in δίκτυο ανθρώπων που την βοηθούν σε αυτόν τον τομέα, συμπεριλαμβανομένης της επιρροής της διάσημης οικογένειας και των φίλων της. Η μάρκα καλλυντικών της παρουσιάζει αρκετές συνεργασίες με τη μαμά της Kris και τις αδελφές Kim, Khloe και Kourtney.

Κάθε συνεργασία ξεκινάει με μια σημαντική ψηφιακή καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο στο YouTube και των αναρτήσεων στα social media, και δεδομένου ότι όλοι οι Jenner-Kardashians έρχονται με εκατομμύρια οπαδούς, αυτές οι συνεργασίες έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχείς στην ενίσχυση των πωλήσεων. Το κλειδί είναι να βρείτε τους επηρεαστές οι οποίοι είναι σταθερά ενσωματωμένοι στη θέση σας. Οι συνεργασίες και το μάρκετινγκ επιρροής μπορούν να παρέχουν επικύρωση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !