Γιατί το Μάρκετινγκ είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια και μετά τον COVID-19 και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές

Γιατί το Μάρκετινγκ είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια και μετά τον COVID-19 και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές

coronavirus marketing

Μια παγκόσμια κρίση μπορεί είτε να παραλύσει μια ομάδα μάρκετινγκ είτε να την κάνει να ευδοκιμήσει. Μετά την πανδημία COVID-19, αυτό ακριβώς βλέπουμε: ορισμένες εταιρείες μειώνουν το μάρκετινγκ (σε ορισμένες περιπτώσεις, απολύουν ολόκληρη την ομάδα μάρκετινγκ), ενώ άλλες γίνονται πιο ευέλικτες και έρχονται με ενδιαφέροντες τρόπους να προσελκύσουν το κοινό τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Εάν θέλετε να επιβιώσετε σαν επιχείρηση, δεν μπορείτε να μείνετε αδρανείς για πολύ. Το να είσαι συντηρητικός μοιάζει με την ασφαλή επιλογή όταν είναι αβέβαιο το πόσο θα διαρκέσει η κρίση. Ωστόσο, πρέπει να εξισορροπήσουμε την οικονομική ευθύνη με την ανάγκη να διατηρούμε τους καταναλωτές ενήμερους και δεσμευμένους όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα.
Στην πραγματικότητα, οι μακροπρόθεσμες μελέτες δείχνουν ότι η σωστή προσέγγιση κατά τη διάρκεια της οικονομικής αβεβαιότητας είναι η αύξηση – και όχι η μείωση – των δαπανών μάρκετινγκ. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να υστερείτε από τους ανταγωνιστές σας όταν η οικονομία ανακάμπτει ξανά.
Ως επί το πλείστον, οι καταναλωτές είναι δεκτικοί στο μάρκετινγκ αυτήν τη στιγμή. Σε μια πρόσφατη μελέτη από την Αμερικανική Ένωση Διαφημιστικών Πρακτορείων, όπως την παρουσιάζει το Entrepreneur, διαπιστώθηκε ότι το 43% των καταναλωτών  θεωρεί καθησυχαστικό να ακούει για brands. Επιπλέον, το 56% είπε ότι αρέσκεται να μαθαίνει πώς τα brands βοηθούν τις κοινότητές τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μόνο το 15% είπε ότι μάλλον δεν θα άκουγε τις εταιρείες.
Επομένως, όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια αυτών των καιρών απαιτεί:

  • Ευαισθησία σε ό, τι συμβαίνει στη ζωή των ανθρώπων
  • Αφήγηση σχετικών και αυθεντικών ιστοριών
  • Προώθηση των δράσεων κοινωνικής ευθύνης
  • Ευελιξία ώστε να συμβαδίζει με τις γρήγορες και μεταβαλλόμενες αλλαγές
  • Παροχή δωρεάν γνώσεων, υπηρεσιών και εμπειριών on line και στα Social Media

 

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.