Η εντυπωσιακή μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της Amazon και η στρατηγική του Jeff Bezos

Η εντυπωσιακή μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της Amazon και η στρατηγική του Jeff Bezos

Amazon

Πολλοί αναρωτιούνται ποιά είναι η στρατηγική της Amazon και του Jeff Bezos. Πριν από 25 χρόνια, στις 16 Ιουλίου 1995, μια άγνωστη εταιρεία από το Σιάτλ ξεκίνησε έναν ιστότοπο που υποστήριζε ότι είναι “το μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο της γης”. Ενώ αυτό μπορεί να ακουγόταν λίγο αλαζονικό τότε, δυόμισι δεκαετίες αργότερα, η εταιρεία, η Amazon, δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο στη γη αλλά αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη εταιρεία.
Αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο φημίζεται ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Jeff Bezos, είναι η αδιάκοπη εστίασή του στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Έχοντας αγνοήσει εδώ και χρόνια τους κριτικούς, η προθυμία του  να θυσιάσει βραχυπρόθεσμα κέρδη για μακροπρόθεσμη επιτυχία έχει αποδώσει μεγάλο χρόνο, μετατρέποντας την εταιρεία του σε παγκόσμιο εργοστάσιο παραγωγής και καθιστώντας τον τον πλουσιότερο άνθρωπο στον πλανήτη.
Όχι μόνο η Amazon έχει εδραιώσει τη θέση της ως ο κορυφαίος διαδικτυακός έμπορος λιανικής σε μεγάλα μέρη του κόσμου, έχει επίσης χτίσει μια κορυφαία επιχείρηση στη βιομηχανία cloud computing και καθιερώθηκε ως σημαντικός παίκτης στο Streaming μουσικής και βίντεο, με το Amazon Prime.
Η εταιρεία τα έχει επιτύχει όλα αυτά με επανεπένδυση αυστηρά στα περισσότερα χρήματα που βγάζει. Ωστόσο, σε καθένα από τα δύο τελευταία χρόνια, το καθαρό εισόδημα της Amazon ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, υποδηλώνοντας ότι η εταιρεία κερδίζει τώρα περισσότερα χρήματα. Το παρακάτω διάγραμμα μας δείχνει τη στρατηγική της Amazon: Σε αντίθεση με την εκρηκτική αύξηση εσόδων της εταιρείας, υπάρχει σχετικά μέτρια αύξηση των κερδών της.

Διαβάστε επίσης: Ο Jeff Bezos αποκάλυψε τα τρία “κλειδιά” της επιτυχίας της Amazon
Οι 4 κανόνες του Jeff Bezos για αποτελεσματική λήψη αποφάσεων
 
Πηγή: Statista

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.

Ίσως σας ενδιαφέρει