Τι είναι το CTR (Click-Through-Rate) και πώς υπολογίζεται

Τι είναι το CTR (Click-Through-Rate) και πώς υπολογίζεται

Ti Einai To CTR

Τι είναι το CTR ή αλλιώς, Click-Through-Rate;

Πρόκειται για έναν από τους πιο χρησιμοποιημένους ορισμούς στο marketing, και μια αναλογία που είναι σημαντικό να γνωρίζουμε.

Ας δούμε λοιπόν τι είναι το CTR

Όπως αναφέραμε, το CTR είναι μια αναλογία. Δείχνει την αναλογία χρηστών που είδαν μια σελίδα/λινκ/βίντεο σε σχέση με αυτούς που έκαναν κλικ πάνω σε αυτή.

Χρησιμοποιείται κυρίως για να μετρηθεί η απόδοση μιας online διαφήμισης. Όπως είναι λογικό, όσο μεγαλύτερο το CTR, τόσο μεγαλύτερη η απόδοση. Αφού όχι μόνο την είδαν πολλά άτομα, αλλά επέλεξαν και πολλά να κάνουν κλικ σε αυτή.

Ποιο CTR θεωρείται καλό;

Το αν ένα συγκεκριμενο ποσοστό CTR θεωρείται καλό ή κακό, είναι σχετικό. Εξαρτάται από το είδος του περιεχομένου.

Για banners ένα καλό CTR είναι περίπου 2%, ενώ για βίντεο στο YouTube περίπου 5%.

Όπως και να έχει, υπάρχει τόσο περιεχόμενο εκεί έξω που οι χρήστες έχουν άπειρες επιλογές. Έτσι με τα χρόνια, το μέσο CTR μειώνεται.

Πώς υπολογίζεται το CTR;

Το CTR το υπολογίζουμε με μια απλή διαίρεση. Διαιρούμε τον αριθμό των κλικς με όσα άτομα είδαν το περιεχόμενο.

Άρα, CTR = (κλικς / προβολές) *100

Ας υποθέσουμε ότι ένα βίντεο στο Youtube εμφανίστηκε στα προτεινόμενα χρηστών 1.000 φορές. Από αυτούς τους 1.000 που είδαν ότι υπάρχει το βίντεο, μόνο οι 30 έκαναν κλικ σε αυτό.

Έτσι έχουμε CTR (Click-Through-rate): (30/1000) * 100 = 3%.

Ελπίζουμε να κατανοήσατε καλύτερα τι είναι το CTR και πώς υπολογίζεται. Αν θέλετε να μάθετε και για άλλες ορολογίες marketing, μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ για να τις διαβάσετε.

Θες να έχεις τα καλύτερα άρθρα της εβδομάδας μαζεμένα σε ένα email; Αν ναι, τότε πήγαινε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, κάνε εγγραφή στο πλαίσιο που θα βρεις για το newsletter μας και κάθε Δευτέρα θα το έχεις έτοιμο στο email σου! Μην ανησυχείς, δεν θα σπαμάρουμε ?

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.