Ζούμε σε εποχές που το χρήμα είναι περιορισμένο, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε και οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με εναλλακτικούς τρόπους. Κατά προτίμηση με διαφημίσεις πιο οικονομικές που να προσφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Παρακάτω παρατίθενται μερικοί εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης :
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αν είστε μια τοπική επιχείρηση και η εμβέλειάς σας είναι κάπως περιορισμένη, τότε αυτές οι ιδέες είναι ιδανικές διαφημίσεις για εσάς.
- Δημιουργήστε μία τεράστια ταπετσαρία σε ένα γνωστό κτήριο, είτε με το Logo σας, είτε με ολόκληρη τη διαφήμισή σας. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να τραβήξετε όλα τα βλέμματα.
- Χρησιμοποιείστε το περιβάλλον. Με αρκετή φαντασία μπορείτε να μετατρέψετε έναν κάδο απορριμμάτων στον ήρωα-μασκότ του προϊόντος σας.
- Χορηγήστε ηλεκτρικά ποδήλατα και ταξί που θα μεταφέρουν το Logo της επιχείρησής σας
ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ
Αν είστε πιο δημιουργικοί και σας αρέσει να μοιράζεστε οι παρακάτω τρόποι διαφήμισης είναι για εσάς.
- Οι διαγωνισμοί φωτογραφίας είναι εξαιρετικοί για διάφορους λόγους – είναι σχετικά εύκολο να εισαχθούν και παρέχουν επίσης στους χορηγούς μια εξαιρετική μορφή περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες. Παροτρύνεται τους ακόλουθούς σας να στείλουν φωτογραφίες βασισμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα που θα τους υποδείξετε εσείς!
- Διαγωνισμοί ψηφοφορίας. Είναι απλή διαδικασία συμμετοχής, οπότε δεν είναι λίγοι οι χρήστες που παίρνουν μέρος. Μερικά Like και Comments που η επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει σαν δεδομένα για να κάνει μερικές μελέτες.
- Διαγωνισμοί υπότιτλων – Δημοσιεύστε μια φωτογραφία και ζητήστε από τους χρήστες να υποβάλουν την καλύτερη λεζάντα – αυτό το είδος διαγωνισμού μπορεί να προκαλέσει αρκετό γέλιο!
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
Παίξτε το Μέντιουμ προβλέποντας μελλοντικές τάσεις στον κλάδο σας – απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον ορισμένα δεδομένα για να υποστηρίξετε την υπόθεσή σας.
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
Μια άλλη εξαιρετική ιδέα διαφήμισης είναι η συνέντευξη από τους ηγέτες της βιομηχανίας με συγκεκριμένες ερωτήσεις και να μοιραστείτε τις απαντήσεις τους σε μια ανάρτηση. Φυσικά αυτού του είδους διαφημίσεις είναι λίγο πιο περίπλοκες στη δημιουργία.
ΚΟΡΥΦΑΙΑ 10s
Οι άνθρωποι τρελαίνονται για τις κορυφαίες 10 λίστες – κορυφαία 10 εργαλεία, κορυφαία 10 προϊόντα και άλλα παρόμοια.
ΚΑΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Δημοσίευση σχετικά με τα καυτά θέματα της βιομηχανίας. Δημοσιεύστε σχετικά με επίκαιρα νέα και δημοφιλή θέματα που σχετίζονται με τον κλάδο σας για να δείξετε ότι γνωρίζετε και ότι προσαρμόζεστε με κάθε νέα αλλαγή.
PODCASTS
Τα podcast είναι υπέροχα επειδή οι χρήστες μπορούν να τα κατεβάσουν και στη συνέχεια να τα ακούσουν εν κινήσει! Πιθανές ιδέες podcast περιλαμβάνουν τη συζήτηση ειδήσεων της καυτής βιομηχανίας ή τη συνέντευξη εμπειρογνωμόνων, στο χώρο σας.
ΕΠΟΧΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ενώ η Εθνική Ημέρα Φρουτόκρεμας δεν είναι ακριβώς συναρπαστική, υπάρχουν πολλές γιορτές και θέματα για κάθε μήνα του έτους που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε δημιουργικά και αυθεντικά άρθρα, δημοσιεύσεις, καμπάνιες μέσω email και πολλά άλλα.