5 τρόποι για να εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά!

Μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο σήμερα ξεκίνησαν ως εργασίες πάθους, με ταπεινά ξεκινήματα.

Ο Στιβ Τζομπς εργαζόταν τη νυχτερινή βάρδια στο Atari ενώ περνούσε τον ελεύθερο χρόνο του κατά τη διάρκεια της ημέρας σε ένα έργο που τελικά θα γινόταν η Apple. Το Facebook, το Twitter και το Instagram ήταν παράπλευρα έργα που γρήγορα άνθησαν πέρα ​​από την πιο τρελή φαντασία των δημιουργών τους. 

Εν τω μεταξύ, άλλες επιχειρήσεις όπως η Spanx, η Yankee Candle και η Under Armour ξεκίνησαν ως έργα πάθους. Έπειτα εξελίχθηκαν σε μεγάλες παγκόσμιες μάρκες.

Φυσικά, αυτές οι ιστορίες επιτυχίας τις περισσότερες φορές ήταν η εξαίρεση αντί του κανόνα. Το μεγάλο μέρος της επιτυχίας σε κάθε τύπο επιχείρησης είναι ο εντοπισμός ενός προϊόντος ή υπηρεσίας που είναι πολύ απαραίτητος. Ο προσδιορισμός του τρόπου χρηματοδότησης του έργου και στη συνέχεια ο καθορισμός τρόπων κλιμάκωσης της επιχείρησης.

Μερικές φορές, όλα αυτά πρέπει να γίνουν, φυσικά, ενώ εξακολουθείτε να εργάζεστε την κύρια εργασία σας. Μερικές φορές μπορεί να είναι τρελό και εξαντλητικό να προσπαθείς να δουλέψεις για να πληρώνεις τους λογαριασμούς ενώ αφιερώνεις χρόνο και ενέργεια σε μια δεύτερη εργασία πάθους που ελπίζεις ότι κάποια μέρα θα γίνει η κύρια πηγή εισοδήματός σου.

Αν μπορέσετε να επιβιώσετε αρκετά στο διπλό καθήκον και να βρείτε επιτυχία, τελικά μπορεί να γίνει ο δρόμος σας προς την επιχειρηματικότητα, να είστε το αφεντικό του εαυτού σας και, αν είστε τυχεροί, να πετύχετε όλους τους στόχους σας.

Η Ιστορία του Avi Levine

“Μπορώ να μιλήσω μέσα από την εμπειρία μου. Προσωπικά είχα περισσότερες από μία εργασίες – έξι από αυτές, στην πραγματικότητα. Τα δοκίμασα όλα-από μηχανήματα αυτόματης πώλησης στα εστιατόρια των γονιών μου, μέχρι μια αποτυχημένη εταιρεία ένδυσης και την τρέχουσα εταιρεία πλήρους απασχόλησής μου, να βοηθήσω τις επιχειρήσεις να βρουν κεφάλαιο που χρειάζονται για να αναπτυχθούν.

Λίγο μετά το κολέγιο, δούλεψα για την Bonobos. Βοήθησα την εταιρεία να μεταβεί από ένα μόνο επιχειρηματικό μοντέλο στο διαδίκτυο και να γίνει μία από τις πρώτες ψηφιακές μάρκες που παρουσίασαν μια ουσιαστική παρουσία λιανικής πώλησης. Ενώ εργαζόμουν εκεί, ένας συνεργάτης με έστρεψε στο μάρκετινγκ θυγατρικών στο Διαδίκτυο. Καταλάβαμε ό,τι θα μας πλήρωνε μια καλή προμήθεια, και αυτό τελικά με οδήγησε σε διαδικτυακό δανεισμό και, πιο συγκεκριμένα, χρηματοδότηση παραγγελίας αγοράς.

Αυτό που ξεκίνησε ως ένα πάθος, τελικά μου επέτρεψε να μεταβώ σε μια καριέρα στα οικονομικά που πάντα ήθελα. Ακόμα και τώρα, επτά χρόνια αργότερα, εφαρμόζω την ίδια νοοτροπία και πρακτικές στην πλήρη απασχόληση μου στην Star Funding, Inc. Με τη χρηματοδότηση Star, βοηθάμε τις μικρές εταιρείες να αναπτύξουν την επιχείρησή τους μέσω χρηματοδότησης εντολών αγοράς και factoring.

Η εμπειρία μου μου έδωσε μερικά πολύτιμα μαθήματα. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εργάζεστε αποτελεσματικά στο πλάι σας λόγω του περιορισμένου χρόνου που έχετε στη διάθεσή σας. Το μεγαλύτερο κλειδί είναι να δουλεύετε πιο έξυπνα και να χρησιμοποιείτε τα καλύτερα εργαλεία στην αγορά για να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, αφήστε άλλους ανθρώπους να διαχειριστούν τις πτυχές του που δεν μπορείτε να χειριστείτε και θα είστε επιτυχημένοι.”

 Ακολουθούν οι πέντε συμβουλές:

1. Χρησιμοποιήστε εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας και τους υποψήφιους πελάτες σήμερα. Χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, θα πρέπει να αφιερώνετε ώρες καθημερινά στην ανάρτηση, την ενημέρωση και τη συμμετοχή.

Το Loomly είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιώ για τη διαχείριση πολλαπλών πλατφορμών κοινωνικών μέσων. Σας επιτρέπει να καθίσετε μια Κυριακή βράδυ, να ρυθμίσετε όλο το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων σας για την εβδομάδα και στη συνέχεια να πιέσετε το κουμπί. Ενημερώνει αυτόματα το Twitter, το Facebook και το LinkedIn, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε να ξυπνάτε το πρωί πριν πάτε στη δουλειά για να ενημερώσετε τα κανάλια κοινωνικών μέσων.

Θυμηθείτε, το να έχεις περισσότερη επιτυχία με μια πλευρική κίνηση είναι να δουλεύεις πιο έξυπνα και όχι πιο σκληρά.

2. Μίσθωση γραφείου δημοσίων σχέσεων

Αυτό έχει να κάνει με το να βρεις κάποιον που μπορεί να σε βοηθήσει να δημιουργήσεις περιεχόμενο και να δουλέψεις για να βρεις τις σωστές πρίζες για να βγάλεις λόγο εκεί έξω. Έτσι ώστε να μην αφιερώνεις όλη την εβδομάδα στη δημιουργία δημοσιεύσεων και να προσπαθείς να βρεις τρόπους για να ακουστεί η φωνή σου. 

Κάθεσαι με μια εταιρεία και μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις μια στρατηγική και μετά να την εκτελέσεις. Υπάρχουν προσιτές και προσιτές επιλογές για νέες επιχειρήσεις που δεν θέλουν να ξοδέψουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια σε μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων.

3. Εξωτερική ανάθεση, εξωτερική ανάθεση, εξωτερική ανάθεση

Δεν μπορώ να το τονίσω αρκετά αυτό! 

Βρείτε αξιόπιστη βοήθεια που βασίζεται σε έργα με λειτουργίες που δεν είστε ικανοί να κάνετε. Το Upwork, για παράδειγμα, σας επιτρέπει να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες σχεδόν οποιαδήποτε εργασία θέλετε να γίνει. Από τη λογιστική, το μάρκετινγκ, τη διαχείριση κοινωνικών μέσων, τη δημιουργία περιεχομένου και τον σχεδιασμό ιστοσελίδων. 

Μπορείτε να προσλάβετε άτομα να κάνουν αυτή τη δουλειά σε ωριαία βάση ή βάσει έργου. Kαθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται θα χρειάστείτε κάποιον να σας βοηθήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Να απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά τη διάρκεια της ημέρας όταν δεν είστε εκεί. Γι’ αυτά, μπορείτε να βρείτε κάποιον με πολύ λογικό κόστος σε αυτήν την πλατφόρμα χωρίς να δεσμευτείτε σε μακροχρόνιους υπαλλήλους.

4. Βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη χρηματοδότησης

Για να είστε επιτυχημένοι, θα πρέπει να βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη χρηματοδότησης. Κάτι τέτοιο θα σας επιτρέψει να κλιμακώσετε την εταιρεία σας χωρίς να παρεμβαίνετε στην προσωπική σας ταμειακή ροή. 

Το Bootstrapping είναι σημαντικό και η εξεύρεση των κατάλληλων δανειστών για την επιχείρησή σας είναι ζωτικής σημασίας, επειδή αυτοί είναι αυτοί που μπορούν να σας δώσουν το κεφάλαιο για να αναπτυχθείτε.

Αν μπορείτε, βρείτε έναν δανειστή που θα σας βοηθήσει με τη χρηματοδότηση και τις απαιτήσεις των λογαριασμών σας για να βεβαιωθείτε ότι κάθε συναλλαγή που λαμβάνετε-ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή, πρόκειται να αντιμετωπιστεί. Η χρηματοδότηση με εντολή αγοράς είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα για διευθύνοντες συμβούλους, επειδή δεν αναλαμβάνετε μεγάλη δέσμευση για μακροπρόθεσμα δάνεια ή κάτι που πρέπει να ανησυχείτε για την αποπληρωμή εβδομαδιαίως ή μηνιαίως.

5. Χρησιμοποιήστε παράγοντες προμήθειας

Εάν πουλάτε ένα φυσικό προϊόν, απευθυνθείτε σε έναν προμηθευτή για πρόσβαση στο δίκτυό του. Το δίκτυό τους, η τεχνογνωσία τους και, κυρίως, η εμπειρία τους στην κατασκευή, τον σχεδιασμό και την εισαγωγή προϊόντων θα είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της εταιρείας σας. 

Υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε προϊόντα και να βρείτε τους κατάλληλους κατασκευαστές. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τα σωστά προϊόντα για την εταιρεία σας, να προμηθευτείτε τους σωστούς κατασκευαστές και να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε ολόκληρη τη διαδικασία.    

Πηγή : Entrepreneur Europe

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !