SEO για μικρές επιχειρήσεις: Οι 10 σημαντικότερες συμβουλές

Γιατί είναι σημαντικό το SEO για μικρές επιχειρήσεις; Δεν είναι χρήσιμο να επενδύετε χρόνο και χρήμα για να δημιουργήσετε έναν όμορφο ιστότοπο εάν οι πελάτες σας δεν μπορούν να τον βρουν.

Πώς μπορείτε όμως να κάνετε τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει στον ωκεανό περιεχομένου στο Διαδίκτυο; Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι το πώς βοηθάτε τους πελάτες να βρουν τον ιστότοπό σας όταν αναζητούν στο Google, το Bing και το Yahoo.

Χτίζοντας τον ιστότοπό σας με τον σωστό τρόπο και βελτιστοποιώντας τις λέξεις -κλειδιά σας, θα αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας και θα δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Ακολουθούν 10 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να καταταχθείτε υψηλότερα στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

 1. Βρείτε τις σωστές λέξεις -κλειδιά για το SEO

Σκεφτείτε τις λέξεις που είναι πιθανό να χρησιμοποιούν οι πελάτες σας όταν αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο. Αν πουλάτε συσκευές, για παράδειγμα, οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν μια επίσημη λέξη ψυγείο.

Δημιουργήστε μια λίστα με 20 έως 50 λέξεις -κλειδιά και, στη συνέχεια, μεταβείτε στο Google AdWords . Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι οι λέξεις -κλειδιά που επιλέξατε χρησιμοποιούνται συχνά σε διαδικτυακές αναζητήσεις.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν Google AdWords που ονομάζεται Εργαλείο λέξεων -κλειδιών για να βρείτε περισσότερες λέξεις -κλειδιά για τη δημιουργία της λίστας σας.

Χρησιμοποιήστε τις λέξεις -κλειδιά σας σε κάθε μία από τις σελίδες του ιστότοπού σας για να τις βοηθήσετε να καταταχθούν υψηλότερα όταν οι υποψήφιοι πελάτες αναζητούν χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις -κλειδιά.

Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας λέξεις -κλειδιά στη διεύθυνση URL – τη διεύθυνση που εμφανίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο για κάθε μια από τις σελίδες του ιστότοπού σας. Επίσης, συμπεριλάβετέ τους στους τίτλους σας, καθώς και στις περιγραφές των post σας (το σύντομο κείμενο που λέει στις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενό σας).

2. Επικεντρωθείτε στις μοναδικές προσφορές σας

Θυμηθείτε ότι ανταγωνίζεστε άλλες εταιρείες στο διαδίκτυο. Για να ξεπεράσετε τους πάντες στις αναζητήσεις ιστού για τη βιομηχανία σας, αναζητήστε λέξεις που αντιστοιχούν στους διαφοροποιητές της αγοράς σας, όπως οι μοναδικές προσφορές ή η γεωγραφική τοποθεσία σας.

Ο ανταγωνισμός είναι επίσης σκληρός για λέξεις-κλειδιά που αγοράζετε στο πλαίσιο καμπάνιας πληρωμής ανά κλικ , όπου μια διαφήμιση για την εταιρεία σας εμφανίζεται πάνω ή δίπλα στα δωρεάν αποτελέσματα αναζήτησης. Πληρώνετε την εταιρεία μηχανών αναζήτησης κάθε φορά που γίνεται κλικ στον σύνδεσμό σας. Και πάλι, θα πρέπει να εστιάσετε σε εξειδικευμένες λέξεις -κλειδιά εάν δεν έχετε μεγάλο προϋπολογισμό.

3. Μην γεμίζετε υπερβολικά τον ιστότοπό σας με λέξεις -κλειδιά

Όπως αναφέρουν οι οδηγίες για webmaster της Google: “Δημιουργήστε σελίδες κυρίως για χρήστες και όχι για μηχανές αναζήτησης”.

Εάν απλώς ψεκάζετε λέξεις -κλειδιά σε όλο το περιεχόμενό σας, κινδυνεύετε να αλλοιώσετε το νόημα και να εκνευρίσετε τους αναγνώστες, οπότε μην το παρακάνετε.

Η προτεραιότητά σας πρέπει να είναι, να κάνετε το κείμενο σαφές και εύκολο στην ανάγνωση.

4. Δημιουργήστε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας

Όσο περισσότεροι ιστότοποι μεταφέρουν συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεστε στις αναζητήσεις. Ζητήστε από τους κατόχους σχετικών ιστότοπων να μεταφέρουν έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας. Προσφέρετε να μεταφέρετε έναν σύνδεσμο προς τους δικούς τους έναντι ενός συνδέσμου με τον δικό σας.

Επικεντρωθείτε στην ποιότητα των συνδέσμων. Ένας σύνδεσμος που κατευθύνεται στον ιστότοπό σας από ένα εμπορικό επιμελητήριο ή έναν ιστότοπο πανεπιστημίου θα σας βοηθήσει περισσότερο από δώδεκα συνδέσμους από ασαφή ιστολόγια.

5. Δημοσιεύστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Η κύρια αποστολή των μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Έτσι, η καλύτερη στρατηγική σας για να αποκτήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα είναι να δημιουργήσετε συναρπαστικό περιεχόμενο – άρθρα, βίντεο και φωτογραφίες – που παρέχουν ποιοτικές πληροφορίες στους αναγνώστες σας. Βεβαιωθείτε ότι ενημερώνετε συχνά το περιεχόμενό σας, ώστε να παραμένει σχετικό.

6. Γίνετε κοινωνικοί

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένας μεγάλος σύμμαχος στη στρατηγική σας SEO, επειδή οι άνθρωποι χρησιμοποιούν επίσης πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ως μηχανές αναζήτησης. Συχνά θα αναζητούν εταιρείες ή προϊόντα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αναζήτησης του Facebook, για παράδειγμα. Το προφίλ κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας σας θα κατατάσσεται επίσης στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν την εταιρεία σας.

seo για μικρές επιχειρήσεις τι είναι

7. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το χρήστη

Έχετε έναν καθαρό, εύκολο στην πλοήγηση ιστότοπο. Βεβαιωθείτε ότι είναι αμέσως σαφές στους επισκέπτες ποιος είστε και τι προσφέρετε.

Χρησιμοποιήστε πολλές επικεφαλίδες για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα και τοποθετήστε τις λέξεις -κλειδιά στις επικεφαλίδες. Οι επικεφαλίδες ξεχωρίζουν για τις μηχανές αναζήτησης και θα σας βοηθήσουν να καταταχθείτε υψηλότερα.

Η ταχύτητα του ιστότοπου είναι επίσης σημαντική για το SEO. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να ενοχλήσετε τους επισκέπτες σας με έναν αργό ιστότοπο.

Τέλος, θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για πλατφόρμες για κινητά. Οι μηχανές αναζήτησης τιμωρούν πλέον ιστότοπους που δεν εμφανίζονται εύκολα σε smartphone.

8. Μετρήστε τα αποτελέσματα SEO Scores

Δωρεάν και χαμηλού κόστους εργαλεία όπως το Moz , το SpyFu.com , το SEMRush.com και το Google Analytics θα σας παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση SEO του ιστότοπού σας και θα σας πουν περισσότερα για τους επισκέπτες σας. Πώς βρήκαν τον ιστότοπό σας, τη γεωγραφική τους θέση και τον χρόνο παραμονής τους σε κάθε σελίδα.

9. Κάντε υπομονή

Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα από την πρώτη μέρα, αλλά μην περιμένετε γρήγορα αποτελέσματα. Συνήθως χρειάζονται μερικοί μήνες για να κινηθεί σημαντικά υψηλότερα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Επίσης να θυμάστε ότι το SEO αλλάζει συνεχώς. Αυτό που λειτουργεί σήμερα μπορεί να μην λειτουργήσει σε δύο ή τρία χρόνια. Συνεχίστε να εργάζεστε και μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες αλλαγές που επηρεάζουν τις βαθμολογίες.

10. Στo SEO ο στόχος είναι πάντα ψηλά

Οι περισσότεροι χρήστες δεν θα περάσουν από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μια καλή θέση σημαίνει να εμφανίζεται στις δύο πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Στην 3η σελίδα αποτελεσμάτων, σχεδόν κανείς δεν θα δει τη σελίδα σας. Στόχος λοιπόν ψηλά!

Πηγή : BDC

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !