5 SEO Συμβουλές για αρχάριους, που πρέπει να ακολουθήσετε

Παρά τα όσα μπορεί να έχετε ακούσει, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι κάτι περισσότερο από την απλή προσθήκη λέξεων -κλειδιών στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Το SEO παρέχει τις πιο σχετικές πληροφορίες στο ερώτημα αναζήτησης ενός χρήστη στο διαδίκτυο. Λειτουργεί για να ενισχύσει τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ της εταιρείας σας.

Ενώ από στόμα σε στόμα, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε νέες επιχειρήσεις. Επίσης είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε εκείνους τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν το Google για να βρουν υπηρεσίες που ενδέχεται να παρέχετε. Δεδομένου ότι υπάρχουν πάνω από 200+ παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο κατάταξης ενός ιστότοπου, είναι καλύτερο να προσλάβετε έναν ειδικό SEO για να βελτιστοποιήσει τον ιστότοπό σας.

Εν τω μεταξύ, έχουμε καταλήξει σε γρήγορες τεχνικές SEO που μπορεί να εφαρμόσει η εταιρεία σας από μόνη της για να δώσει καλύτερα αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση.

Συμβουλή SEO #1: Βελτιστοποίηση για τοπική αναζήτηση

Δημιουργήστε μια σελίδα ” Google My Business ” (δωρεάν) με τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, τις ώρες λειτουργίας και τις πληροφορίες της εταιρείας που αναφέρονται σε αυτήν. Εάν είχατε προηγουμένως έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Google Places, έχει ήδη αναβαθμιστεί αυτόματα σε Google My Business. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία σας να ελέγχει τι δείχνει η Google στους χρήστες στα αποτελέσματα αναζήτησης και διευκολύνει την εύρεση της τοποθεσίας της εταιρείας σας στους Χάρτες Google

Μπορείτε επίσης να απαντήσετε σε κριτικές πελατών, να δημοσιεύσετε φωτογραφίες και να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι έψαξαν την επιχείρησή σας μέσω της Google.

Συμβουλή SEO #2: Δημιουργήστε αναρτήσεις ιστολογίου πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά

Οι αλγόριθμοι αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται τον τρόπο αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τις μηχανές αναζήτησης προκειμένου να βρουν αυτό που ψάχνουν στο διαδίκτυο. Με την τακτική δημοσίευση νέου περιεχομένου στον ιστότοπο της εταιρείας, τα bots της Google θα ανιχνεύουν και θα σας προβάλουν πιο συχνά.

Δεδομένου ότι το φρέσκο ​​περιεχόμενο κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και οι σελίδες υψηλότερης κατάταξης λαμβάνουν περισσότερες προβολές, είναι έξυπνη ιδέα να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το ιστολόγιο του ιστότοπού σας δημοσιεύοντας σχετικές πληροφορίες για τον κλάδο που οι καταναλωτές περιμένουν να βρουν.

Συμβουλή SEO #3: Σύνδεση σελίδων και έγκυρα backlinks

Η εσωτερική σύνδεση χρησιμοποιείται για να παρέχει στους θεατές εύκολη πλοήγηση. Να τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν περαιτέρω τον ιστότοπό σας.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, έχω συνδέσει τον όρο ” SEO ” με τη σελίδα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης και μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Αν αυτό ήταν μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τη διαδικτυακή διαφήμιση , θα έκανα σύνδεσμο σε αυτήν τη σελίδα. 

Τα backlinks είναι επίσης ισχυρά όσον αφορά το SEO καθώς βελτιώνει την αξιοπιστία του ιστότοπού σας. Σε προηγούμενη ανάρτηση ιστολογίου, συνδέθηκα με τη συνεργαζόμενη εταιρεία μας, την Sivils-IT Consulting , και την επόμενη μέρα την κατέταξαν στην πρώτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

Συμβουλή SEO #4: Παράγοντες κατάταξης στα κοινωνικά μέσα

Τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων κατά την αναζήτηση συγκεκριμένης επωνυμίας ή ονόματος εταιρείας. 

Κάθε λογαριασμός έχει σημασία για την Google και τα άτομα που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας θέλουν να έχουν την επιλογή να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας είναι ενημερωμένα και ότι διανέμετε με συνέπεια φρέσκο ​​περιεχόμενο σε κάθε κοινωνικό μέσο. 

Επίσης, φροντίστε να συμπεριλάβετε hashtags σε αναρτήσεις γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εύρεση περιεχομένου που σχετίζεται με συγκεκριμένα θέματα. Αυτή η στρατηγική αυξάνει τελικά τον αριθμό των φορών που επιστρέφονται οι σελίδες της επιχείρησής σας σε διάφορα αποτελέσματα αναζήτησης.

Συμβουλή SEO #5: Βελτιστοποίηση εικόνας

Χρησιμοποιείται μια ετικέτα alt, ώστε όσοι έχουν προβλήματα όρασης να γνωρίζουν σε τι χρησιμεύει η εικόνα. Η συμπερίληψη εναλλακτικών ετικετών σε εικόνες είναι ένας άλλος εύκολος τρόπος για να αυξήσετε δυνητικά τη θέση κατάταξης του ιστότοπού σας. Οι φωτογραφίες με ετικέτες alt είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται σε μηχανές αναζήτησης που βασίζονται σε εικόνες, όπως οι Εικόνες Google και μια καλή πηγή για τη λήψη περισσότερης οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Πηγή : arraydigital

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !