Τα 3 βασικότερα λάθη που γίνονται στο online marketing

Τα 3 βασικότερα λάθη που γίνονται στο online marketing

online-marketing

Το online marketing έχει γίνει απαραίτητο για τις επιχειρήσεις σήμερα, καθώς οι online αγορές αυξάνονται όλο και περισσότερο, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην χώρα μας. Ωστόσο, πολλές κάνουν λάθη που εμποδίζουν την ανάπτυξή τους και δίνουν το πλεονέκτημα στους ανταγωνιστές τους.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν πλέον ένα website και τουλάχιστον μια βασική παρουσία στα social media. Παρόλο αυτά, συνήθως, δεν χρησιμοποιούν αποτελεσματικά αυτά τα εργαλεία. Το φυσικό επακόλουθο είναι η κακή απόδοση αυτής της επένδυσης και απογοήτευση για τους πολυάσχολους επιχειρηματίες.

Ένα από τα πολλά καλά της εποχής μας είναι ότι ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να δημιουργήσετε μια παρουσία στο διαδίκτυο με δωρεάν ή χαμηλού κόστους υπηρεσίες που δεν απαιτούν τεχνογνωσία προγραμματισμού. Όμως είναι πολύ βασικό να αποφύγετε λάθη τα οποία κάνουν πολλές επιχειρήσεις στον δρόμο του χτισίματος παρουσίας στο διαδίκτυο. Τα 3 πιο βασικά είναι τα εξής:

1. Προσπαθώντας να τα συνδυάσουμε όλα κατευθείαν

Πολλοί επιχειρηματίες θέλουν να κάνουν το τέλειο ξεκίνημα με ένα δαπανηρό website και μια ολοκληρωμένη παρουσία στα social media. Καθώς όμως τα έργα τους παγιδεύονται με ένα εκατομμύριο λεπτομέρειες και προβλήματα, οι ανταγωνιστές τους προχωρούν με ταχύτητα και σταθερότητα. Το αποτέλεσμα είναι χαμένος χρόνος και χρήμα.

Είναι καλύτερα να ξεκινήσετε γρήγορα με απλά επεκτάσιμα εργαλεία. Στη συνέχεια, μπορείτε να σημειώσετε σταθερή πρόοδο, βελτιώνοντας την παρουσία σας καθώς μαθαίνετε τι λειτουργεί για την επιχείρησή σας.

2. Εστιάζοντας περισσότερο στο design

Πολλοί επιχειρηματίες (και web designers) γοητεύονται από τον όμορφο σχεδιασμό ορισμένων website. Αν και είναι σημαντικό να έχετε ένα ελκυστικό website με καλή επωνυμία, οι λέξεις είναι εξίσου σημαντικές με την εμφάνιση, αν όχι περισσότερο.

Οι ιστοσελίδες σας θα πρέπει να γνωστοποιούν με σαφήνεια και συνοπτικά τι προσφέρει η εταιρεία σας και γιατί είστε η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία σας. Εκτός από τις περιγραφές προϊόντων που μεταπηδούν από τη σελίδα, θέλετε επιτακτικές παροτρύνσεις για δράση (π.χ. Λήψη τώρα) και τα στοιχεία επικοινωνίας σας να εμφανίζονται σε κάθε σελίδα.

3. Παραμελούμε την σημασία της δημιουργίας μιας κοινότητας

Ένας από τους σημαντικότερους στόχους στο online marketing πρέπει να είναι η προώθηση μιας κοινότητας με την επιχείρησή σας στο επίκεντρό της. Ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχετε είναι να προσφέρετε περιεχόμενο προστιθέμενης αξίας που βοηθά και ψυχαγωγεί το κοινό σας. Ωστόσο, πολλές εταιρείες αποξενώνουν το κοινό τους προωθώντας συνεχώς μηνύματα μάρκετινγκ με σκληρές πωλήσεις.

Μια καλύτερη επιλογή είναι να προωθήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό στον τομέα σας, προσφέροντας άρθρα, E-books, infographics και ενημερωτικά βίντεο. Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να μοιραστούν αυτό το είδος περιεχομένου με τους φίλους ή ακόλουθούς τους στα social media, και ιδανικά να γίνουν υποστηρικτές της εταιρείας σας.

Εν ολίγοις, ο τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαδικτυακές σας επενδύσεις και να εκμεταλλευτείτε παράλληλα την αξία του online marketing είναι να ξεκινήσετε, να μετράτε συστηματικά τα αποτελέσματά σας, και να κάνετε βελτιώσεις σε έναν συνεχή κύκλο εξέλιξης.

Πηγή: BDC

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.