Σύνδεση Brand με Καταναλωτή (3 TIPS)

Η σύνδεση brand με καταναλωτή αποτελεί πρόκληση για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του μεγέθους της.

Από την πιο μικρή επιχείρηση της γειτονιάς, μέχρι και την μεγαλύτερη πολυεθνική, υπάρχουν κάποιοι τρόποι που αποδεδειγμένα φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα στο πώς να συνδέσεις το brand με τους καταναλωτές.

Πάμε να δούμε 3 πρακτικούς τρόπους για σύνδεση brand με καταναλωτή, τους οποίους μπορεί να εφαρμόσει ο καθένας!

#1 Δώσε Αξία

Ό,τι ανάγκη και να καλύπτει η επιχείρησή σου, πάντα θα υπάρχει κάτι το οποίο θα μπορείς να δώσεις δωρεάν στον πιθανό πελάτη για να τον βοηθήσεις. Αυτό μπορεί να είναι ένα δωρεάν προϊόν/δείγμα/κέρασμα ή κάποιες χρήσιμες πληροφορίες αν μιλάμε για υπηρεσία.

#2 Μίλα στη γλώσσα του

Στο σύγχρονο κόσμο, ένα Brand πρέπει να μάθει να επικοινωνεί σωστά με τον πιθανό καταναλωτή του. Μην απευθύνεσαι στους καταναλωτές σαν να είναι ρομπότ. Μπορείς πάντα να περάσεις το μήνυμά σου με αμεσότητα και με χιούμορ. Ειδικότερα αν απευθύνεσαι στη νέα γενιά, το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι βαρετός.

#3 Ζήτα feedback

Οπότε βρεις την ευκαιρία, ζήτα από τον πελάτη σου να σου πει τη γνώμη του για πράγματα που μπορείς να βελτιώσεις και πράγματα που θα του άρεσαν να δει γενικότερα. Έτσι, αν εφαρμόσεις κάποιο από αυτά, θα νιώσει και εκείνος πως συμβάλει στο να βελτιωθείς και πως η γνώμη του έχει αξία.

Μην ξεχάσεις να μας ακούσεις και στο Spotify ή στην πλατφόρμα podcasting της επιλογής σου. Κάθε εβδομάδα με νέο υλικό:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com