7 λόγοι που είναι απαραίτητο το SEO για Startups

7 λόγοι που είναι απαραίτητο το SEO για Startups

SEO και SEO για Startups

Για τους επιχειρηματίες, το SEO για Startups είναι αναπόσπαστο μέρος της οικοδόμησής τους από το μηδέν. Παρόλα αυτά, πολλοί ιδρυτές παραμελούν αυτήν την επιχειρηματική στρατηγική χαμηλού κόστους και υψηλής ανταμοιβής.

Μια στρατηγική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε αρχή. Επίσης, δεν χρειάζεται να εξαντλήσει ολόκληρο τον προϋπολογισμό μιας εταιρείας. Υπάρχουν επτά λόγοι για τους οποίους το SEO για Startups πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης:

1. Προσφέρει δεδομένα συμπεριφοράς των καταναλωτών στις Startups

Το SEO αποκαλύπτει σημαντικά δεδομένα. Όσο περισσότερη έρευνα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης κάνει μια Startup, τόσο περισσότερα δεδομένα έχει σχετικά με το τι αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες.

Μερικά από τα καλύτερα εργαλεία SEO που θα σας βοηθήσουν να κατατάσσεστε υψηλότερα στο Google έχουν δωρεάν δοκιμαστικές εκδόσεις. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις μπορούν να δουν ποιες λέξεις χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο τους για τη διεξαγωγή αναζητήσεων. Ένας ιδρυτής μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει τη δική του αναζήτηση στο Google και να εισαγάγει λέξεις που σχετίζονται με την επιχείρησή του.

Από εκεί, η Google θα συμπληρώσει αυτόματα αυτούς τους όρους, βασισμένη στην συχνότητα που οι άνθρωποι αναζητούν αυτές τις λέξεις.

2. Παράγει μεγαλύτερη κίνηση online και περισσότερες ευκαιρίες

Το SEO βοηθά τις startups να αποκτήσουν επισκεψιμότητα που μπορεί να αποφέρει μετατροπές και έσοδα. Αντί να ξοδεύετε χρήματα για social media ads και άλλες τακτικές μάρκετινγκ, αναπτύξτε το SEO και μείνετε ενημερωμένοι για τις αποδοτικότερες πρακτικές της Google.

Εάν μπορείτε να κατατάξετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν υψηλές αναζητήσεις και δεν είναι πολύ ανταγωνιστικές, τότε μπορείτε να αρχίσετε να παράγετε οργανική επισκεψιμότητα.

3. Το SEO για Startups είναι δωρεάν

Το SEO μπορεί να είναι δωρεάν μαζί με πολλά από τα απαραίτητα εργαλεία για τη χρήση του, όπως το Google Analytics και το Google Search Console. Παρόλο αυτά, μπορεί να χρειαστούν χρήματα, είτε για αγορά course που διδάσκει SEO είτε για κάποιο Agency που παρέχει SEO Writing ως υπηρεσία.

Με το Google Analytics, μπορείτε να δείτε τι κάνουν οι χρήστες σε ένα website ή μια πλατφόρμα. Το Google Search Console δείχνει σε έναν ιδρυτή τι ακριβώς αναζητήθηκε και πώς έφτασαν οι επισκέπτες εκεί. Μπορούν επίσης να εντοπιστούν κατεστραμμένοι σύνδεσμοι ή 404, που είναι επιβλαβείς για την υγεία του SEO.

4. Βοηθάει μια Startup να λάβει καλύτερες αποφάσεις

Τα ίδια δεδομένα που βοηθούν έναν ιδρυτή να κατανοήσει τη συμπεριφορά των πελατών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλες κρίσιμες ενέργειες. Οι πληροφορίες μπορούν να εφαρμοστούν σε μια συνολική επιχειρηματική στρατηγική για τη διαμόρφωση των αποφάσεων που λαμβάνει ένας ιδρυτής, οδηγώντας σε επιτυχημένα στάδια έναρξης και ανάπτυξης.

Μόλις καταλάβετε τον καταναλωτή, μπορείτε να αποφασίσετε πώς να τον διαχειριστείτε. Στη συνέχεια, μπορείτε να τον ενσωματώσετε δημιουργώντας ηλεκτρονικές διαφημίσεις που απευθύνονται σε αυτόν.

Τα δεδομένα του SEO μπορούν επίσης να διευκολύνουν και άλλες επιχειρηματικές αποφάσεις. Για παράδειγμα, εάν μια λέξη-κλειδί τα πάει πολύ καλά, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε κι άλλες λέξεις-κλειδιά από αυτές που δεν αναζητούνται τόσο πολύ. Εναλλακτικά, μπορεί να υπάρχουν άλλες λέξεις-κλειδιά που μπορείτε επίσης να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας μελλοντικά.

5. Η βελτιστοποίηση των εργαλείων της Google ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αξία των καταναλωτών.

Το SEO βοηθά τις Startups να χτίσουν σχέσεις με πιθανούς πελάτες με ελάχιστη προσπάθεια. Όταν μια επιχείρηση εμφανίζεται αρκετά ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, δημιουργεί εμπιστοσύνη στους πελάτες.

Από εκεί, η εταιρεία μπορεί να εργαστεί για την οικοδόμηση σεβασμού και αξιοπιστίας, τα οποία είναι απαραίτητα για ένα νέο brand που βασίζεται σε ψηφιακά κανάλια για μετατροπές υποψηφίων πελατών.

Είτε οι χρήστες γράφονται σε ένα newsletter, είτε θέλουν ειδοποιήσεις σχετικά με εκπτώσεις, όταν βλέπουν τα αποτελέσματα αναζήτησής σας στο Google, δημιουργεί αυτόματα εγγενή αξία για τον καταναλωτή ότι μπορεί να εμπιστευτεί την επιχείρησή σας.

6. Το SEO για Startups οικοδομεί μακροπρόθεσμο κοινό

Το SEO βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν στους επισκέπτες τους το περιεχόμενο που θέλουν. Αντί να έχει επισκεψιμότητα τη στιγμή που τελειώνει μια διαφήμιση, το SEO θα δημιουργήσει ένα κοινό με την πάροδο του χρόνου.

Όσο καλύτερο και πιο δημοφιλές είναι το περιεχόμενό σας, τόσο ισχυρότερο θα γίνει το SEO του με την πάροδο του χρόνου. Αυτό συμβαίνει επειδή άλλες πηγές συνδέονται με εσάς και η Google σας ανταμείβει για την παροχή ποιοτικών πληροφοριών και όχι ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Όμως, το SEO απαιτεί συνεχή επιτήρηση και έλεγχο. Η Google ενημερώνει συνεχώς τους αλγόριθμους της, οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν την επιχείρησή σας. Επομένως, η αναζήτηση δεν είναι μια εφάπαξ λύση, αλλά μια συνεχής διαδικασία ενημέρωσης.

7. SEO για Startups σημαίνει αποδοτικά αποτελέσματα

Η οικοδόμηση μιας ψηφιακής παρουσίας είναι ζωτικής σημασίας για κάθε Startup, ανεξαρτήτου κλάδου. Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα και επωνυμία είναι μέσω SEO.

Τα εργαλεία βελτιστοποίησης παρέχουν στις επιχειρήσεις εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με το κοινό τους. Πέραν αυτού, το SEO είναι ο φθηνότερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια πελατειακή βάση και να καλλιεργήσετε την εμπιστοσύνη.

Για νεοφυείς επιχειρήσεις και καθιερωμένες εταιρείες που δεν θέλουν να δαπανήσουν σε διαφημιστικές καμπάνιες μεγάλης κλίμακας, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια επωνυμία.

Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία SEO για την startup σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Πηγή: Entreprenuer

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.