SEO: 8 τρόποι αύξησης επισκέψεων και πωλήσεων

SEO: 8 τρόποι αύξησης επισκέψεων και πωλήσεων

SEO για μικρές επιχειρήσεις

Η διαχείριση του SEO για μικρές επιχειρήσεις μπορεί να είναι ακόμη πιο κρίσιμη από το SEO για μεγάλες μάρκες που ανταγωνίζονται για μια κορυφαία θέση στα SERP. Δεδομένου ότι συμβαίνει αυτό, η ιδανική προσέγγιση είναι να εστιάσετε σε οργανικές προβολές που θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις του ιστότοπού σας.

Ακολουθούν οκτώ hacks που θα βελτιώσουν το SEO της μικρής επιχείρησής σας.

1. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για SEO

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι καλά βελτιστοποιημένος σε επίπεδο SEO εντός σελίδας, θα είναι πολύ πιο δύσκολο να τον τοποθετήσετε σωστά για τους όρους που θέλετε να καταταχθείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τι σημαίνει το on-page SEO; Εστιάστε την προσοχή σας στην ακόλουθη λίστα ελέγχου:

  • Χρησιμοποιήστε έναν κατάλληλο διακομιστή
  • Χρησιμοποιήστε τον σωστό τομέα
  • Ενεργοποίηση HTTPS
  • Παρέχετε κρυπτογράφηση
  • Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι σύνδεσμοί σας είναι HTTPS
  • Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μόνο μία έκδοση με δυνατότητα περιήγησης
  • Ρυθμίστε επαληθευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Διαμόρφωση αναλυτικών στοιχείων
  • Διαχειριστείτε κατεστραμμένους συνδέσμους
  • Δοκιμάστε και αφαιρέστε άσχετο περιεχόμενο
  • Ενεργοποιήστε την προσωρινή αποθήκευση, την τροποποίηση και τη συμπίεση δεδομένων
  • Ελέγξτε για πιθανά λάθη στην αναζήτηση
  • Καταχωρίστε τον ιστότοπό σας στο εργαλείο webmaster του Google Search Console
  • Σύνδεση και κοινή χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

2. Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου για τη μικρομεσαία επιχείρησή σας

Προκειμένου το περιεχόμενο να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο SEO της επιχείρησής σας, είναι σημαντικό να θέσετε ως στόχο την παροχή ποιοτικού περιεχομένου (δηλ. απτή αξία για τον χρήστη). Στην περίπτωση των μικρών επιχειρήσεων, η ανάγκη να προσφέρετε προστιθέμενη αξία με το περιεχόμενό σας είναι τεράστια.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του κοινού-στόχου σας και απαντήστε στις ερωτήσεις, τις ανησυχίες και τις αμφιβολίες του με τους οδηγούς σας, χρήσιμα βίντεο, σε βάθος ebook και οτιδήποτε άλλο έχει θέση σε μια επιτυχημένη στρατηγική περιεχομένου.

3. Επιλέξτε και στοχεύστε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά

Για να τοποθετήσετε αποτελεσματικά τον ιστότοπο της μικρής επιχείρησής σας, είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.

Οι μεγάλες εταιρείες όπως το Tripadvisor μπορούν να αντέξουν οικονομικά να στοχεύσουν γενικές λέξεις-κλειδιά όπως “ταξίδι” και να ξεχνούν εύκολα πιο συγκεκριμένες χωρίς πρόβλημα. Αυτό δεν ισχύει για τις μικρές επιχειρήσεις. Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν μακροχρόνιες και πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

Ακολουθώντας το παράδειγμα του ταξιδιωτικού τομέα, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο σε συγκεκριμένα δρομολόγια που στοχεύουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, όπως “γοητευτικές πόλεις στην Καλιφόρνια για επίσκεψη με παιδιά”. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ορισμένες πολύτιμες πληροφορίες για τον ταξιδιώτη χρήστη, όπως “βίντατζ καταστήματα μόδας στη Νέα Υόρκη” ή να στοιχηματίσετε σε αποκλειστικό περιεχόμενο, όπως “συνεντεύξεις με σεφ από τα καλύτερα εστιατόρια στο Παρίσι”.

Οι μεγάλες εταιρείες συχνά προτιμούν να μην συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό. Αλλά όταν μιλάμε για στρατηγική SEO για μικρότερες εταιρείες, η ανάλυση του ανταγωνισμού μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για να μάθετε περισσότερα για τον ίδιο τον κλάδο και τι περιμένει το κοινό σας από εσάς. Ρίξτε μια ματιά στις λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών σας για να εμπνευστείτε, να τις ταιριάξετε ή να τις ξεπεράσετε. Από εκεί, δημιουργήστε τη δική σας μελέτη λέξεων-κλειδιών για να δημιουργήσετε το σχέδιο περιεχομένου σας.

4. Αποκτήστε ενεργούς και παθητικούς συνδέσμους

Εκτός από την προσθήκη αξίας στον χρήστη, η δημιουργία κορυφαίου περιεχομένου θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε παθητικά συνδέσμους.

Για να ξεχωρίσετε και να προσελκύσετε την προσοχή, για να αποκτήσετε κοινοποιήσεις και συνδέσμους, μπορείτε να συμπεριλάβετε διάφορες μορφές, όπως περιεχόμενο πολυμέσων, γραφήματα, podcast, συνεντεύξεις, σεμινάρια και άρθρα επισκεπτών στη στρατηγική περιεχομένου σας. Υπάρχουν επίσης πολλές ευκαιρίες για βελτίωση της τοποθέτησης, που προσφέρει η δημιουργία συνδέσμων ή η ενεργή δημιουργία συνδέσμων.

Ορισμένες ιδέες για δημιουργία συνδέσμων για μικρές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν δελτία τύπου, επιχειρηματικούς καταλόγους και δημιουργία περιεχομένου ως επισκέπτης σε ιστολόγια τρίτων.

Δεν είναι όμως όλοι οι σύνδεσμοι ιδανικοί. Επικεντρώνομαι σε:

  • Σύνδεσμοι που προέρχονται από ιστότοπους που σχετίζονται με το θέμα του ιστότοπού σας και τις λέξεις-κλειδιά σας. Και φυσικά, όσο υψηλότερη είναι η αυθεντία του ιστότοπου, τόσο το καλύτερο.
  • Σύνδεσμοι που οδηγούν στον ιστότοπό σας με φυσικό τρόπο, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για τον χρήστη. 
  • Σύνδεσμοι που εμφανίζονται επειδή το περιεχόμενό σας αξίζει τον κόπο. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο περιεχόμενο που δημιουργείτε και θεωρείτε viral. Με λίγα λόγια, δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο που θέλουν να μοιραστούν τρίτα μέρη.

5. Ξεκινήστε μια τοπική στρατηγική SEO

Το SEO για μικρές επιχειρήσεις με φυσική έδρα, γίνεται πιο ισχυρό εάν περιλαμβάνει στρατηγική τοπικής τοποθέτησης, που σημαίνει λέξη-κλειδί και τοποθεσία. Αυτό το ισχυρό εργαλείο θα φέρει επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας, καθώς οι χρήστες που κάνουν αυτόν τον τύπο αναζήτησης ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία και για την απόκτησή του σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.

Οι στρατηγικές τοπικής τοποθέτησης εξαρτώνται σημαντικά από το εργαλείο Google My Business, επομένως μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στο GMB.  

6. Αποφύγετε τις απώλειες επισκεψιμότητας με όλη σας τη δύναμη

Το SEO εξαρτάται από πολλές μεταβλητές και είναι απαραίτητο να τις γνωρίζετε καλά για να τις αναλύσετε και να παρακολουθείτε τις ενημερώσεις και τις αλλαγές. Μπορεί να μην μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις ενημερώσεις αλγορίθμων, αλλά θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να μπορεί. 

Η αποτυχία παρακολούθησης όλων των αλλαγών στον αλγόριθμο Google  (και η προσαρμογή του ιστότοπού σας ανάλογα) μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή πτώση της επισκεψιμότητας.

7. Μείνετε ενημερωμένοι για νέες στρατηγικές SEO

Για να ανταγωνιστείτε τα μεγάλα αγόρια, δεν μπορείτε να αφήσετε τη στρατηγική SEO σας αγκυρωμένη στο παρελθόν. Πρέπει να είναι πάντα φρέσκο ​​και προσαρμοσμένο σε πιθανές αλλαγές στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης και στις νέες τάσεις.

Μην αποφεύγετε τάσεις όπως το τοπικό SEO, οι φωνητικές αναζητήσεις ή οι αναζητήσεις εικόνων, η τοποθέτηση στο Amazon και οι Αγορές Google ή οποιαδήποτε άλλα διαθέσιμα εργαλεία SEO που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας, όπως το Google Trends.

8. Αφήστε τη στρατηγική SEO σας σε καλά χέρια

Μπορείτε να αποκαλείτε τον εαυτό σας ειδικό SEO; Πιθανώς όχι. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, χρειάζεστε κάποιον να παρακολουθεί όλες τις αλλαγές και ενημερώσεις στον αλγόριθμο Google. Το ίδιο ισχύει και για την ύπαρξη ενός επαγγελματία που διαχειρίζεται το σύνολο των προσπαθειών SEO σας.

Παρόλο που η επιχείρησή σας είναι μικρή, μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο από τη μακροπρόθεσμη απασχόληση ενός ειδικού SEO. Χάρη στην απομακρυσμένη εργασία, μπορείτε να κάνετε τις προσλήψεις μέσω διαδικτύου και να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες αυτήν την εργασία χωρίς πρόσθετα έξοδα εργαζομένων.

Εμείς στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το SEO. Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία SEO για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.

Πηγή: Εntrepreneur Europa