Πώς να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας σε 60”

Πώς να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας σε 60”

επιχείρησή

Μια βασική δεξιότητα για κάθε επιχειρηματία είναι η ικανότητα να συνοψίζει με σαφήνεια και συνοπτική παρουσίαση τι κάνει η επιχείρησή του. Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

Θυμηθείτε ότι έχετε μόνο λίγο χρόνο για να πείσετε τους υποψήφιους πωλήσεων, τους μελλοντικούς συνεργάτες, τους τραπεζίτες ή τους επενδυτές να συνεργαστούν με εσάς και την εταιρεία σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι έξυπνο να προετοιμάζετε ένα «στάδιο ανελκυστήρα». Ονομάζεται έτσι επειδή θα πρέπει να είναι αρκετά σύντομο για να παραδοθεί κατά τη διάρκεια μιας βόλτας με το ασανσέρ.

Κανόνες Προετοιμασίας

Ακολουθούν μερικοί απλοί κανόνες που θα σας καθοδηγήσουν στην προετοιμασία μιας συναρπαστικής ιστορίας 60 δευτερολέπτων για την επιχείρησή σας.

  • Διατηρήστε το απλό, σαφές και συνοπτικό. Σε μερικές δυνατές προτάσεις, συνοψίστε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Ξεχωρίστε από το πλήθος. Δηλώστε οτιδήποτε σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Σκεφτείτε μια “μόνη δήλωση” όπως: “Είμαστε η μόνη επιχείρηση στην πόλη/χώρα/κόσμο που κάνει X.”
  • Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των ακροατών. Η ομιλία σας πρέπει να αξίζει τον χρόνο, την προσοχή και τα χρήματά τους. Λάβετε υπόψη τις ανάγκες του ατόμου που έχετε απέναντί ​​σας. Τι ψάχνουν; Πώς μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες τους;
  • Προσαρμόστε την ομιλία σας. Συντονίστε με ακρίβεια την παρουσίασή σας ανάλογα με το αν μιλάτε με τραπεζίτη ή επενδυτή, με δυνητικό πελάτη ή μελλοντικό συνεργάτη.
  • Να είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε δύσκολες ερωτήσεις. Όσο καλή και αν είναι η παρουσίασή σας, δεν θα εντυπωσιαστούν αμέσως όλοι. Αξιολογήστε τα αδύναμα σημεία και εντοπίστε πιθανές ενστάσεις που μπορεί να κάνει το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε τις σωστές απαντήσεις στο χέρι.

Αφού προετοιμάσετε και εξασκήσετε το γήπεδο σας, δοκιμάστε το μπροστά σε μέλη της οικογένειας ή φίλους. Ζητήστε τα σχόλιά τους και προσαρμοστείτε.

Τώρα είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε σε κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με την επιχείρησή σας. Θα πρέπει να είναι σε θέση να καταλάβουν αμέσως τι κάνετε και να θέλουν να ακούσουν περισσότερα.

Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίζετε ότι τα βασικά μηνύματα για την επιχείρησή σας είναι συνεπή σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών εργαλείων. Μην ξεχνάτε ότι ο ιστότοπος της εταιρείας σας, είναι η διαδικτυακή πύλη για την επιχείρησή σας. Σκεφτείτε λοιπόν το “elevator pitch” όταν το σχεδιάζετε. Οι επισκέπτες θα πρέπει να καταλάβουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα την πρόταση αξίας σας και πώς μπορούν να σας προσεγγίσουν.

Θα πρέπει επίσης να επιστρατεύσετε την υποστήριξη των υπαλλήλων σας στην επικοινωνιακή στρατηγική σας. Είναι πρεσβευτές για την εταιρεία σας και θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να υποστηρίξουν την υπόθεσή σας όταν μιλούν για την επιχείρηση.

Οι επιχειρηματίες και το ασανσέρ… με τους αριθμούς

  • Σύμφωνα με μια έρευνα της BDC σε επιχειρηματίες φέτος, το 50% είπε ότι πιστεύει ότι θα μπορούσε να πει την ιστορία της εταιρείας τους σε μια ομιλία 60 έως 90 δευτερολέπτων ή ένα μήνυμα 140 χαρακτήρων.
  • Ένα άλλο 19% είπε ότι πιθανότατα θα μπορούσε να το κάνει, αλλά με λίγη δυσκολία.

Τα αποτελέσματα προέρχονται από μια έρευνα μελών του διαδικτυακού πίνακα ViewPoints του BDC με επιχειρηματίες και επαγγελματίες.

Πηγή: bdc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει