Τα 3 βασικότερα πλεονεκτήματα του Social Media Marketing

Τα 3 βασικότερα πλεονεκτήματα του Social Media Marketing

Social Media Marketing

Την τελευταία 5ετία, το ψηφιακό marketing έχει εξελιχθεί ραγδαία, παράλληλα και με την απότομη τεχνολογική πρόοδο. Ως φυσικό επακόλουθο, ο τομέας που έχει βιώσει την μεγαλύτερη εξέλιξη με διαφορά σε αυτό το διάστημα είναι τα Social Media. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την γέννηση ενός νέου κλάδου του marketing, το Social Media Marketing. Γιατί όμως δημιουργήθηκε αυτός ο κλάδος;

Αρχικά, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την αξία και τον ρόλο των social media. Πέραν της αξίας που μας προσφέρουν ατομικά, αποτελούν την γέφυρα μεταξύ της τεχνολογίας και της κοινωνίας στην εποχή μας. Επομένως, οι εταιρείες, βλέποντας την συνεχώς αυξανόμενη χρήση τους καθημερινά, παρατήρησαν ότι μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία έχει δημιουργηθεί.

Έτσι, οι εταιρείες ξεκίνησαν να βάζουν τα social media ως έναν από τους βασικούς πυλώνες του σχεδιασμού μελλοντικών marketing plan. Γιατί όμως το Social Media Marketing είναι τόσο σημαντικό και κερδοφόρο στις μέρες μας; Προκειμένου λοιπόν να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, παρακάτω θα δείτε τα 3 βασικότερα πλεονεκτήματά του:

1. Αυξάνει το Brand Awareness της επιχείρησής σας

Η απόκτηση αναγνώρισης της επωνυμίας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους μάρκετινγκ για κάθε εταιρεία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν μάρκες με τις οποίες είναι εξοικειωμένες.

Ευτυχώς, τα social media κάνουν τη δημιουργία επωνυμίας απλή και αποτελεσματική. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα, σας επιτρέπουν να φέρετε την επωνυμία σας στο κοινό πολύ πιο γρήγορα και εύκολα. Επιπλέον, εφιστά την προσοχή του κοινού σας στην επωνυμία σας ακόμη και όταν δεν το σκέφτεται.

2. Το Social Media Marketing συμφέρει οικονομικά

Το social media marketing μπορεί να είναι το πιο οικονομικό συστατικό μιας διαφημιστικής στρατηγικής. Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε ένα προφίλ δωρεάν και οποιεσδήποτε προωθητικές ενέργειες επί πληρωμή στις οποίες αποφασίσετε να επενδύσετε είναι σχετικά φθηνές σε σύγκριση με άλλες τακτικές μάρκετινγκ.

Το ότι είναι οικονομικά αποδοτικό είναι εξαιρετικά επωφελές επειδή σας επιτρέπει να δείτε υψηλότερη απόδοση επένδυσης, διατηρώντας παράλληλα μεγαλύτερο προϋπολογισμό για άλλα έξοδα μάρκετινγκ.

Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε πληρωμένη διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ξεκινήστε πάντα από μικρά για να δείτε τι να περιμένετε. Καθώς αποκτάτε αυτοπεποίθηση, προσαρμόστε τη στρατηγική σας και πειραματιστείτε αυξάνοντας τον προϋπολογισμό σας. Έτσι, επενδύοντας ένα μικρό ποσό χρόνου και χρήματος, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τα ποσοστά μετατροπής σας και τελικά να έχετε απόδοση στην αρχική σας επένδυση.

3. Συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων

Το βασικότερο κριτήριο επιτυχίας μιας επιχείρησης, μιας επένδυσης ή μιας πρωτοβουλίας της είναι προφανω΄ς τα κέρδη της. Έχει αποδειχθεί ότι τα social media έχουν υψηλότερο ποσοστό απόκτησης πελατών από οποιαδήποτε άλλη μορφή μάρκετινγκ. Με μιας αύξηση της προβολής που συνοδεύει την παρουσία σας σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η επιχείρησή σας αποκτά περισσότερες ευκαιρίες για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πραγματικούς πελάτες.

Επομένως, η χρήση των social media στο μάρκετινγκ μπορεί να αποδειχθεί πολύ επωφελής για τις επιχειρήσεις. Προτού ξεκινήσετε, είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψη όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία της αγοράς, και να διαβάστε συμβουλές ειδικών αναφορικά με το Social Media Marketing.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.