Branding: Πώς να χτίσετε το brand της εταιρείας σας

Branding: Πώς να χτίσετε το brand της εταιρείας σας

Το Branding αποτελεί ένα από τα θεμέλια ενός πετυχημένου marketing plan

Για πολλές επιχειρήσεις, η δημιουργία και η εφαρμογή μιας συνεκτικής στρατηγικής branding έρχεται συχνά ως εκ των υστέρων ή καθόλου. Ωστόσο, οι εταιρείες με ισχυρές μάρκες παράγουν πολύ υψηλότερες πωλήσεις και κέρδη.

Με άλλα λόγια, το να αφιερώσετε χρόνο για να καθορίσετε και να δημιουργήσετε μια επωνυμία μπορεί να σας προσφέρει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εφαρμόσετε αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές branding στην επιχείρησή σας.

1.Απαραίτητη η διεξοδική έρευνα αγοράς

Πριν ξεκινήσετε το χτίσιμο της επωνυμίας σας, θα πρέπει πρώτα να απαντήσετε σε μερικές βασικές ερωτήσεις:

  • Γνωρίζουν οι πελάτες την επωνυμία σας;
  • Πώς σας αντιλαμβάνονται στην αγορά;
  • Πώς βλέπουν οι πελάτες την επωνυμία σας σε σύγκριση με άλλες;
  • Ποια χαρακτηριστικά συνδέουν οι πελάτες με την επωνυμία σας;

Η έρευνα αγοράς θα σας βοηθήσει να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις και να συγκεντρώσετε σχόλια σχετικά με την τοποθέτηση για τη μελλοντική σας άσκηση επωνυμίας.

Η έρευνα αγοράς συνήθως διεξάγεται με συνεντεύξεις με πελάτες και οργανώνοντας ομάδες εστίασης. Μπορείτε να προσλάβετε ειδικούς για να σας βοηθήσουν να διεξάγετε έρευνες πελατών ή να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε φθηνά, ή μερικές φορές δωρεάν, εργαλεία διαδικτυακής έρευνας

2. Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό σας

Η επωνυμία σας είναι η υπόσχεσή σας στον πελάτη. Επομένως, είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια επωνυμία που προσφέρει κάτι που ξεχωρίζει στους πελάτες σας.

Σκεφτείτε γιατί οι πελάτες σας επιλέγουν εσάς έναντι του ανταγωνισμού. Είναι τα προϊόντα σας πιο αξιόπιστα; Έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής; Ή είναι λιγότερο ακριβά από άλλα στην αγορά; Σε πολλούς τομείς όπως η μόδα, η επίπλωση ή τα βιομηχανικά προϊόντα, το μοναδικό και ξεχωριστό στυλ μπορεί να είναι βασικός παράγοντας διαφοροποίησης.

3. Διαλέξτε ένα brand name που να είναι ξεκάθαρο

Αφού προσδιορίσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σας και έχετε βρει προϊόντα που να τις ανταποκρίνονται, ήρθε η ώρα να επιλέξετε μια επωνυμία για να στείλετε αυτό το μήνυμα ξεκάθαρα.

Είναι καλύτερο να είστε συγκεκριμένοι. Για παράδειγμα, εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε σε κάθε προϊόν ή υπηρεσία μια διαφορετική ταυτότητα επωνυμίας, σε αντίθεση με την απλή επανάληψη του ονόματος της εταιρείας σας.

4. Πώς η ψυχολογία επηρεάζει το branding

Οι ψυχολόγοι έχουν διαπιστώσει ότι το 90% της επικοινωνίας είναι μη λεκτική. Οι οξυδερκείς έμποροι γνωρίζουν από καιρό ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν κατά πολύ την αποτελεσματικότητα της επωνυμίας, εάν, εκτός από το καλό όνομα, προκαλούν τα κατάλληλα συναισθήματα.

Ένας απλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι η χρήση των χρωμάτων. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας το κόκκινο για να δημιουργήσετε την αίσθηση του επείγοντος, το πράσινο για περιβαλλοντικά θέματα, το μπλε για το νερό και ούτω καθεξής. Όλα μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση ενός αποτελεσματικού brand name. Ορισμένες εταιρείες χρησιμοποιούν ακόμη και τη μουσική για να δημιουργήσουν ταυτότητα επωνυμίας.

Πηγή: BDC

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.

Ίσως σας ενδιαφέρει