Σπουδάζοντας έναν τομέα όπως το digital marketing, πρώτη σκέψη είναι να δεις ποιες είναι οι θέσεις εργασίας πάνω στο digital marketing. Έχοντας πλέον αρκετές γνώσεις και εμπειρία, η εύρεση εργασίας είναι το μόνο σίγουρο. Ο κλάδος αυτός προσφέρει ένα ευρύ φάσμα θέσεων και ευκαιριών στις οποίες μπορείς να εφαρμόσεις τις ικανότητές σου.
Εδώ μπορείς να δεις 5 θέσεις εργασίας πάνω στο digital marketing:
1. Social Media manager (Υπεύθυνος μέσων κοινωνικής δικτύωσης)
Κύρια καθήκοντα: Οι διαχειριστές των Social Media επιβλέπουν τις στρατηγικές περιεχομένου μέσω διαφόρων πλατφορμών.
Αυτοί οι επαγγελματίες μπορούν να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν, να δημιουργούν και να δημοσιεύουν περιεχόμενο. Συνολικά, οι διαχειριστές των social media στοχεύουν στη δέσμευση του κοινού-στόχου, στη δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων και στην αύξηση της αναγνωσιμότητας ενός brand.
2. SEO Expert (Ειδικός SEO)
Κύρια καθήκοντα: Οι ειδικοί της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να βελτιώσουν την κατάταξη συγκεκριμένου περιεχομένου στις μηχανές αναζήτησης. Πρωταρχικός στόχος είναι να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους, διασφαλίζοντας να είναι υψηλά σε κατατάξεις σε σελίδες αποτελεσμάτων.
Επίσης, μπορούν να παίξουν ρόλο στην ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου ενός οργανισμού.
3. Content manager (Διαχειριστής περιεχομένου)
Κύρια καθήκοντα: Οι διαχειριστές περιεχομένου επιβλέπουν τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου. Αυτοί οι επαγγελματίες συνήθως εργάζονται για λογαριασμό επωνυμιών. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάζουν, αναπτύσσουν και εκτελούν στρατηγικές προσανατολισμένες προς συγκεκριμένους στόχους.
Επιπλέον, οι διαχειριστές περιεχομένου μπορεί να είναι υπεύθυνοι για την επίβλεψη άλλων μελών της ομάδας της διαδικασία παραγωγής, όπως συγγραφείς, εκδότες και σχεδιαστές.
4. Digital strategist
Κύρια καθήκοντα: Η θέση αυτή είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό, την παροχή συμβουλών και την ανάπτυξη αποτελεσματικών εκστρατειών μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μπορούν να εργάζονται σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες,social media και του email marketing.
Επίσης, μπορεί να είναι υπεύθυνοι για τη συλλογή και την ανάλυση δεδομένων για την αξιολόγηση της επιτυχίας της καμπάνιας.
5. Public Relations Manager (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων)
Κύρια καθήκοντα: Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων επιβλέπουν τις διάφορες εργασίες σχετικά με τον σχεδιασμό και την εκτέλεση της επικοινωνιακής στρατηγική ενός brand. Συνήθως, οι διευθυντές επικοινωνίας είναι υπεύθυνοι για την εκπροσώπηση οργανισμών σε εκδηλώσεις μέσων ενημέρωσης.
Επίσης είναι υπεύθυνοι για τη διεύθυνση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων και τον καθορισμό τρόπων επιτυχούς συνεργασίας με το κοινό-στόχο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπορούν να επιβλέπουν τόσο τα εξωτερικά όσο και τα εσωτερικά μηνύματα.
Τι οφέλη προσφέρουν οι θέσεις εργασίας πάνω στο digital marketing:
Η επαγγελματική ενασχόληση στον κλάδο του digital marketing, έχει πολλές προοπτικές και προσφέρει πολλές ευκαιρίες σε όσους θέλουν να χτίσουν την καριέρα τους.
Ο τομέας αυτός αναπτύσσεται συνεχώς και αυτό έχει αντίκτυπο στους εργαζομένους. Καθ’ όλη την διάρκεια της καριέρας τους αναπτύσσουν μια σειρά από πολύτιμες δεξιότητες τόσο στο τεχνικό όσο και στο κομμάτι των soft skills.
Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης και ανάπτυξης από θέσεις εισαγωγικού επιπέδου σε πιο προχωρημένες.
Πηγή: Indeed