Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή διαφήμιση;

Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή διαφήμιση;

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι απαραίτητο στοιχείο ενός σωστά σχεδιασμένου πλάνου μάρκετινγκ

Σε προηγούμενο άρθρο μας, εξηγήσαμε τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση, αλλά και το ποιοι είναι οι καλύτεροι τύποι της. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε ενδελεχώς το γιατί είναι τόσο σημαντική για μια εταιρεία στο 2022.

Προτού όμως ξεκινήσουμε, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πάλι το τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση (digital adrvertising). Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια στρατηγική διαφήμισης που περιλαμβάνει τη δημοσίευση ψηφιακού προωθητικού υλικού μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Παραδείγματα τέτοιων μέσων είναι οι μηχανές αναζήτησης, τα website, τα social media, το email και οι εφαρμογές για κινητά.

1. Είναι χαμηλού κόστους

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια οικονομικά προσιτή στρατηγική για τη διαφήμιση μιας επιχείρησης. Κάθε επιχείρηση μπορεί να δοκιμάσει διαφορετικά μηνύματα μάρκετινγκ για να εντοπίσει τι έχει απήχηση στο κοινό της και να βελτιστοποιήσει την καμπάνια της για καλύτερα αποτελέσματα προτού αυξήσει το ποσό που θα επενδύσει για να δει πιο γρήγορα αποτελέσματα.

2. Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μετρήσιμη

Χρησιμοποιώντας μια ψηφιακή διαφήμιση, μπορείτε να μετρήσετε με ακρίβεια τα αποτελέσματα των καμπανιών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να μετρήσετε εάν υπάρχει αύξηση στην επισκεψιμότητα του website ή να αξιολογήσετε πώς αλλάζει το κόστος ανά κλικ (CPC) των διαφημίσεων στα social media με την πάροδο του χρόνου.

3. Ενθαρρύνει την διαδικασία στόχευσης και τοποθέτησης

Το ψηφιακό μάρκετινγκ διευκολύνει τη στόχευση των κατάλληλων δυνητικών και υπάρχοντων πελατών με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, σας επιτρέπουν να ορίσετε ένα κοινό χρησιμοποιώντας διαφορετικά χαρακτηριστικά όπως φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, χόμπι ή επαγγέλματα.

4. Η ψηφιακή διαφήμιση είναι εύκολα βελτιστοποιήσιμη

Με τις ψηφιακές διαφημίσεις, μπορείτε εύκολα να κάνετε αλλαγές στις καμπάνιες σας για να τις βελτιστοποιήσετε και να δείτε καλύτερα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε ότι το κοινό σας δεν ανταποκρίνεται ιδιαίτερα σε μια διαφήμιση, μπορείτε να αλλάξετε τις εικόνες και τα μηνύματα γρήγορα και εύκολα, μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα που αναζητάτε.

Πηγή: Indeed

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.