Δήλωση αποστολής: 4 βήματα σχεδιασμού της

Μια καλή δήλωση αποστολής (mission statement) μπορεί να παρακινήσει στελέχη και υπαλλήλους για καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον της εταιρείας. Βοηθά στον καθορισμό στόχων και του χαρακτήρα μιας εταιρείας, καθώς και βελτιώνει την εικόνα της.

Μια δήλωση αποστολής γνωστοποιεί επίσης τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Σε αυτό το άρθρο, εξηγούμε τί χαρακτηρίζει μια αξέχαστη δήλωση αποστολής και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς μία με την βοήθεια 4 απλών βημάτων.

Τί κάνει μια δήλωση αποστολής να είναι αξέχαστη;

Η δήλωση αποστολής αναφέρεται στον σκοπό μιας εταιρείας. Είναι ουσιαστικά μια ανακοίνωση του λόγου ύπαρξης μιας εταιρείας, γνωστοποιώντας στον κόσμο γιατί υπάρχει. Οι καλές δηλώσεις αποστολής δίνουν έμφαση στους στόχους της εταιρείας, τόσο για την αγορά-στόχο όσο και για το προσωπικό της. Με πολλούς τρόπους, αυτές οι δηλώσεις λειτουργούν ως το θεμέλιο πάνω στο οποίο οι εταιρείες εδραιώνουν το brand name τους.

Για πολλές εταιρείες, η δήλωση αποστολής είναι η πιο σημαντική δήλωση για την ενοποίηση του οργανισμού. Για τους πελάτες, διαφοροποιεί την εταιρεία από τους ανταγωνιστές της, ενώ της επιτρέπει να διαδώσει έναν ευρύτερο σκοπό.

Πώς σχεδιάζουμε μια εξαιρετική δήλωση αποστολής;

Οι δηλώσεις αποστολής μπορεί να διαφέρουν ως προς την προσέγγιση και το σχεδιασμό τους. Παρόλο αυτά ορισμένοι παράγοντες παραμένουν σταθεροί. Ένας από αυτούς είναι η ενημέρωση του κοινού για τον λόγο ύπαρξης της εταιρείας και σε τι διαφέρει από άλλες στον κλάδο της. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε 4 απλά βήματα που θα σας βοηθήσουν στην διαδικασία σχεδιασμού:

1. Αναφερθείτε στην φύση της εταιρείας

Η αρχική σας δήλωση μπορεί να είναι απλή και περιεκτική. Δεν χρειάζεται να γίνετε πολύ λεπτομερείς σε αυτό το σημείο, καθώς θα έχετε πολλές ευκαιρίες να επεκταθείτε στα επόμενα βήματα. Αναφερθείτε στο τι παρέχει ή παράγει η εταιρεία σας, είτε πρόκειται για προϊόν είτε για υπηρεσία. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε λέγοντας: «Η εταιρεία μας παρέχει ένα ευρύ φάσμα οικονομικών λύσεων».

2. Περιγράψτε τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας

Αυτή η ενότητα απαιτεί αρκετή σκέψη, καθώς δεν είναι απαραίτητο να παρέχετε μια λεπτομερή περιγραφή των λειτουργιών της εταιρείας σας. Αντίθετα, περιγράφετε πώς λειτουργεί σε γενικές γραμμές. Πολλές δηλώσεις αποστολής ενσωματώνουν μία ή περισσότερες από τις βασικές αξίες της εταιρείας σε αυτό το βήμα.

Ίσως αξίζει τον κόπο να δημιουργήσετε μια λίστα με βασικές αξίες που σχετίζονται ήδη με τις λειτουργίες της εταιρείας σας. Μερικές αξίες που θα μπορούσατε να αναφέρετε είναι:

  • Παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας
  • Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Προστατεύοντας το περιβάλλον
  • Εξασφάλιση ευκολότερης πρόσβασης στους φυσικούς πόρους
  • Ενθάρρυνση της καινοτομίας
  • Εξάσκηση στη βιώσιμη ανάπτυξη

Γενικά, είναι καλύτερο να επισημάνετε μία ή δύο βασικές αξίες κατά την ανάπτυξη αυτού του μέρους της δήλωσης αποστολής σας. Η συμπερίληψη πάρα πολλών αξιών μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στο μήνυμά σας.

3. Εξηγήστε τον λόγο ύπαρξης της εταιρείας

Πολλές δηλώσεις αποστολής θεωρούνται ολοκληρωμένες σε αυτό το σημείο. Υπάρχουν όμως και άλλα στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε που θα της δώσουν μεγαλύτερο αντίκτυπο και να συνδεθεί πιο αποτελεσματικά με το κοινό σας. Η προσθήκη μιας εξήγησης για τον λόγο ύπαρξης της εταιρείας σας μπορεί να της δώσει επιπλέον ενδιαφέρον και να περιγράψει το πάθος που οδηγεί την εταιρεία σας.

Αυτή η δήλωση εξηγεί επίσης, γιατί είστε μια καλύτερη εναλλακτική από άλλες εταιρείες του κλάδου σας. Βοηθά επίσης να εδραιωθεί οργανικά ενδιαφέρον για την εταιρεία και την ευημερία των πελατών σας, αντί να υποκινείται αποκλειστικά από το κέρδος.

4. Θέστε την αποστολή σε λειτουργία

Αφού ολοκληρώσετε τη δήλωση αποστολής σας, προσπαθήστε να τη θέσετε αμέσως σε λειτουργία. Βεβαιωθείτε ότι η δήλωσή σας μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα πραγματικό σενάριο, ξαναγράφοντάς την με λογική και σαφήνεια, εάν χρειάζεται.

Θυμηθείτε ότι η δήλωση αποστολής σας δεν πρέπει μόνο να καθοδηγεί τον επιχειρηματικό σας σχεδιασμό, αλλά θα πρέπει επίσης να λαμβάνεται υπόψη από όλους όσους συνδέονται με την εταιρεία σας και να κοινοποιείται στους πελάτες σας. Ανεξάρτητα από το πως την διατυπώσετε και τι περιέχει, ο απώτερος στόχος είναι να κάνει τους πελάτες να θέλουν να συναλλάσσονται με την εταιρεία σας και να εμπνεύσουν τους υπαλλήλους να κάνουν το καλύτερο δυνατό.

Πηγή: Indeed

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !