3 tips για να ξεχωρίζει το προφίλ σου στο LinkedIn  

3 tips για να ξεχωρίζει το προφίλ σου στο LinkedIn  

LinkedIn

Το LinkedIn στην σημερινή εποχή, είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο στο Internet. Περίπου 830 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, χρησιμοποιούν το LinkedIn για εύρεση εργασίας ή για πρόσληψη προσωπικού.

Υπάρχουν πάνω από 57 εκατομμύρια εταιρείες εισηγμένες και πάνω από 200 εκατομμύρια αιτήσεις υποβάλλονται στους εργοδότες κάθε μήνα. 

Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα, ένα ελκυστικό προφίλ στο LinkedIn είναι πολύ σημαντικό για να εξασφαλίσεις συνδέσεις που θα επιταχύνουν την καριέρα σου. 

Το προφίλ σου στο LinkedIn, είναι στην ουσία η εικόνα του βιογραφικού σου η οποία είναι διαθέσιμη σε όσους ενδιαφέρονται για τα προσόντα που έχεις δηλώσει. 

Την προσοχή λοιπόν που έχεις δώσει για το βιογραφικό σου, θα χρειαστεί να την δώσεις και στο προφίλ σου στο LinkedIn, προκειμένου να φαίνεται ελκυστικό και ενδιαφέρον. 

Εδώ θα δεις 3 χρήσιμα tips για να ξεχωρίζει το προφίλ σου στο LinkedIn 

1. Δώσε σημασία στον τίτλο (headline) του προφίλ σου στο LinkedIn 

Πολύ συχνά, οι χρήστες του LinkedIn απλώς αντιγράφουν και επικολλούν τον τίτλο της εργασίας ή της ιδιότητας τους. 

Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να δηλώσεις τι κάνεις, όμως τίποτα παραπάνω. 

Για την ακρίβεια μπορεί να περάσει απαρατήρητο ή βαρετό-κάτι που σίγουρα δεν θα βοηθήσει το προφίλ σου στο LinkedIn να ξεχωρίσει. 

Ο τίτλος δεν πρέπει να θεωρείται απλώς ως ένα μέρος για να γράψεις την τωρινή σου εργασιακή θέση. 

Αντιθέτως, χρειάζεται να το δεις σαν ευκαιρία να περιγράψεις τι ακριβώς κάνεις, για ποιόν το κάνεις και ποιά είναι τα επιτεύγματά σου. 

2. Πρόσθεσε 50 δεξιότητες σου, συγκεντρώνοντας εγκρίσεις (endorsements) από άλλους χρήστες στο LinkedIn  

Η ενότητα δεξιοτήτων στο LinkedIn συχνά παραβλέπεται καθώς βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.  

Παρόλα αυτά, αποτελεί ιδανικό μέρος για να μοιραστείς την τεχνογνωσία σου για τον κλάδο σου, με τους υπόλοιπους χρήστες του LinkedIn.

Ο μέγιστος αριθμός δεξιοτήτων που μπορείς να προσθέσεις είναι 50. 

Μπορείς όμως, να επιλέξεις τρεις δεξιότητες που θα επισημάνεις ως “Κορυφαίες δεξιότητές”. 

Επομένως, δώσε σημασία στο κομμάτι των technical skills σου και διαφήμισε τα σωστά. 

Η ειλικρίνεια (και) σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ σημαντική. Φρόντισε να είσαι όσο πιο ειλικρινής και λεπτομερής με τις περιγραφές των skills σου.  

Για παράδειγμα, αν αναφέρεις στα skills σου την αρθρογραφία τότε, καλό θα ήταν να εστιάσεις περισσότερο στην θέση σου.  

Ίσως αυτό σημαίνει την προσθήκη μερικών βασικών χαρακτηριστικών στην αναφερόμενη δεξιότητα, όπως «επιχειρηματική αρθρογραφία» 

Κατά αυτόν τον τρόπο, βοηθάς τον αλγόριθμο του LinkedIn να σε εμφανίζει σε άτομα τα οποία αναζητούν προφίλ με συγκεκριμένες δεξιότητες, όπως η δημιουργία περιεχομένου για επιχειρήσεις.

Μόλις καταγράψεις και δημοσιεύσεις τις δεξιότητές σου, ήρθε η ώρα να συγκεντρώσεις εγκρίσεις από άλλα άτομα που συμφωνούν για τις δεξιότητές σου.

Η εγγύηση ενός άλλου χρήστη για τις ικανότητές σου, προσθέτει αξιοπιστία στο προφίλ σου. 

Για να γίνει αυτό, ο καλύτερος τρόπος είναι να αποδείξεις τις δεξιότητες σου, πρώτα στον χώρο εργασίας σου ή σε ευρύτερο κοινό.  

Σύμφωνα με ορισμένα case studies, τα πιο περιζήτητα soft skills είναι η δημιουργικότητα, η πειθώ και η συνεργασία.  

Είναι πολύ σημαντικό να αναπτύξεις αυτά τα χαρακτηριστικά, διότι είναι απαραίτητα σε πολλά εργασιακά περιβάλλοντα διάφορων κλάδων. 

3. Δημοσίευσε και μοιράσου ποιοτικό περιεχόμενο  

Ακόμη και ένα τέλεια δομημένο προφίλ δεν αξίζει πολλά αν δεν έχει μια αποτελεσματική στρατηγική δημοσίευσης περιεχομένου. 

Όταν δημοσιεύεται περιεχόμενο, αυτόματα το προφίλ αποκτά ενδιαφέρον και αν είναι ποιοτικό τότε αυξάνεται ο αριθμός των αντιδράσεων και των σχολίων. Επίσης έτσι, αυξάνονται και οι κοινοποιήσεις, γεγονός το οποίο θα βελτιώσει την επισκεψημότητα στο προφίλ.  

Αυτό μπορεί να ενισχυθεί με αποτελεσματικούς τρόπους παρότρυνσης για κοινοποίηση, γνωστό ως call to action. 

Με αυτόν τον τρόπο το προφίλ σου στο LinKedIn, μετατρέπεται σε κόμβο συνομιλιών μεταξύ των χρηστών. Επίσης έτσι, βελτιώνεται η φήμη σου και διευρύνεται το δίκτυο σου μέσα στο οποίο μπορεί να βρίσκονται οι μελλοντικοί εργοδότες ή συνάδελφοί σου.  

Ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες για εβδομάδες ή μήνες με συνέπεια, θα δεις αλλαγές στο προφίλ σου, το οποίο θα κερδίζει την προσοχή των άλλων. 

Φρόντισε το περιεχόμενο των post σου να είναι ποιοτικό και ενδιαφέρον. Επένδυσε τον χρόνο σου για να δημιουργήσεις ποιοτικό περιεχόμενο, σχετικό με το δίκτυο σου.

Αν θέλεις να δεις ποιοτικό περιεχόμενο και να πάρεις ιδέες για το προφίλ σου στο LinkedIn μπορείς να μας ακολουθήσεις κάνοντας κλικ εδώ.

Αν χρειάζεσαι ποιοτικό περιεχόμενο για την επιχείρησή σου στο LinkedIn, μπορούμε να το δημιουργήσουμε εμείς για εσένα. Δες τις Content Marketing υπηρεσίας μας εδώ ή επικοινώνησε μαζί μας στο info@businessrev.gr

Πηγή: Εntrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Μαρίνα Δημητρή

Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση Management, Web Content Writer και Αρχισυντάκτρια του Business Review Greece. Γράφει και επιμελείται άρθρα για Επιχειρηματικότητα, HR, Marketing και Digital Marketing στο Business Review Greece. Παράλληλα δημιουργεί περιεχόμενο για φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων για να τους βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη κατανόηση επιχειρηματικών ορολογιών. Απολαμβάνει την ομαδική εργασία και προσωπικός της στόχος είναι να αποκτά και να αναπτύσσει όλο και περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των επιχειρήσεων.