Δημιουργία περιεχομένου: πολλά περισσότερα από Μάρκετινγκ!

Δημιουργία περιεχομένου: πολλά περισσότερα από Μάρκετινγκ!

Δημιουργία περιεχομένου

Με τον ψηφιακό κόσμο να αναπτύσεται όλο και περισσότερο, νέες έννοιες όπως είναι η δημιουργία περιεχομένου (Content Creation) εμφανίζονται όλο και περισσότερο στη ζωή μας.

Όσο περισσότεροι μιλούν για Content Creation τόσο μεγαλύτερη σύγχηση μπορούν να δημιουργήσουν. Αυτό συμβαίνει γιατί ο καθένας τη χρησιμοποιεί με έναν δικό του τρόπο.

Όμως, η Δημιουργία Περιεχομένου για τους περισσότερους είναι απλώς ένα κομμάτι του Μάρκετινγκ ή ακόμη και μόνο της Διαφήμισης.

Τι είναι τελικά η Δημιουργία περιεχομένου;

Η δημιουργία περιεχομένου είναι ο διαμοιρασμός πληροφοριών σε οποιοδήποτε μέσο και κυρίως στα ψηφιακά μέσα.

Το περιεχόμενο στοχεύει συνήθως σε έναν τελικό χρήστη / κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστηκά και ενδιαφέροντα.

Οι τυπικές μορφές δημιουργίας περιεχομένου περιλαμβάνουν το blogging, τη συγγραφή άρθρων, τις εικόνες, τα βίντεο, τα σχόλια, τις δημοσιεύσεις στα Social Media, τα Podcasts, τα σεμινάρια και τα e-books.

Εκπαίδευση των πελατών με τη Δημιουργία Περιεχομένου

Μέσω της δημιουργίας περιεχομένου η επιχείρηση εκπαιδεύει τους πελάτες της.

Η εκπαίδευση των πελατών είναι απαραίτητη για εταιρίες παροχής υπηρεσιών. Ιδιαίτερα η ανάγκη για δημιουργία περιεχομένου μεγαλώνει όταν η υπηρεσία είναι πολύπλοκη ή ακριβή.

Πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει ότι η δημιουργία ποιοτικού εκπαιδευτικού περιεχομένου κάνει τους πελάτες 131% πιο πιθανό να αγοράσουν από την επιχείρησή σας.

Ακόμη, αυτό δεν βοηθάει μόνο στις πωλήσεις αλλά και στο να γλυτώσει η επιχείρηση και οι άνθρωποί της, πολύτιμο χρόνο.

Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της δημιουργίας περιεχομένου για τις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών.

Έτσι, αν ο πελάτης μπορεί να βρει την απάντηση μόνος του ή απλώς να του δώσουν σύντομες οδηγίες για το που θα βρει την απάντηση, δεν χρειάζεται να ξοδεύονται ώρες για να λέγονται ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα.

To Περιεχόμενο ως μέσο Εκπαίδευσης

Πέραν όμως των πελατών το περιεχόμενο μπορεί να αποτελέσει πηγή εκπαίδευσης και για το προσωπικό.

Έτσι, ανά πάσα στιγμή οι εργαζόμενοι έχουν μια πηγή απόκτησης γνώσεων σχετικών με την επιχείρηση.

Επιπλέον, η ίδια η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να αποτελέσει μια ενεργητική εκπαιδευτική δραστηριότητα.

Η Δημιουργία περιεχομένου απαιτεί αρχικά έρευνα σε θέματα που αφορούν την εταιρεία και στη συνέχεια μια ενδιαφέρουσα και απλοποιημένη παρουσίασή τους.

Η διαδικασία αυτή μπορεί να βοηθήσει έναν νέο εργαζόμενο να γνωρίσει καλύτερα τον κλάδο και την επιχείρηση και παράλληλα να εξασκήσει τη δημιουργικότητά του και τις επικοινωνιακές του δεξιότητες.

Το περιεχόμενο ως περιουσιακό στοιχείο

Το περιεχόμενο είναι επίσης ένα περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης.

Το περιεχόμενο είναι κάτι που μένει. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για τον αρχικό του σκοπό με την αρχική του μορφή είτε να χρησιμοποιηθεί ως βάση για κάτι νέο.

Η επιχείρηση κατέχει τα πνευματικά του δικαιώματά και μπορεί να το κάνει ότι θέλει.

Επίσης, η δημιουργία περιεχομένου δίνει κύρος στην επιχείρηση που το παράγει.

Ανέκαθεν τα άτομα ή οι οργανισμοί που ο κόσμος γνώριζε ότι κατέχουν γνώση και τη μοιράζονται, είχαν μεγαλύτερο κύρος.

Είναι μια απόδειξη ότι ξέρεις καλά αυτό που κάνεις.

Αυτό συμβαίνει καθώς, έχεις γνώσεις στο αντικείμενο σου και κάποιος που θέλει να μάθει για αυτό τις βρίσκει από εσένα.

Πλέον, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο όλες οι επιχειρήσεις είναι και επιχειρήσεις παραγωγής περιεχόμενου.

Σε έναν κόσμο γεμάτο πληροφορία, αυτός που δεν την παράγει είναι σαν να μην υπάρχει.

Σε αυτό το χαοτικό πλαίσιο διάσπασης προσοχής το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα κάνει κάποιον να ξεχωρίσει.

Οργανική Ανάπτυξη με τη Δημιουργία Περιεχομένου

Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα που προσφέρει η δημιουργία περιεχομένου είναι η οργανική ανάπτυξη.

Οργανική είναι η ανάπτυξη που έρχεται “με φυσικό τρόπο”, χωρίς να απαιτηθούν πληρωμένες διαφημίσεις.

Ειδικότερα στη σημερινή εποχή που το κόστος για πληρωμένη διαφήμιση έχει αυξηθεί, η επένδυση στο περιεχόμενο είναι μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αποδοτικότερη.

Ειδικά για κάποιον που δεν διαθέτει μεγάλο διαφημιστικό μπάτζετ, η δημιουργία περιεχομένου είναι μονόδρομος για να διεκδικήσει μέρος της προσοχής των ανθρώπων.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.