Φέρνουν τα χρήματα την ευτυχία; Μια αντικειμενική προσέγγιση με βάση τα δεδομένα.

Φέρνουν τα χρήματα την ευτυχία; Μια αντικειμενική προσέγγιση με βάση τα δεδομένα.

Εικόνες Άρθρων και Βιβλίων (32)

Το αν τα χρήματα κάνουν τους ανθρώπους ευτυχισμένους είναι ένα ερώτημα που κρατάει πολλά χρόνια.

Ο καλύτερος τρόπος να δώσουμε μια αντικειμενική απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα, είναι να εξετάσουμε τα δεδομένα με επιστημονικό τρόπο.

Πάμε λοιπόν να δούμε ένα infographic μας προσπαθεί να πλησιάσει σε μια απάντηση.

Τα υποκείμενα στοιχεία είναι:

  • Άξονας Χ (οριζόντιος) : Τα σημεία που πέτυχαν οι χώρες στον Παγκόσμιο Δείκτη Ευτυχίας.
  • Άξονας Υ (κάθετος): Το αντίστοιχο κατά κεφαλήν ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (Κατά κεφαλήν ΑΕΠ).

Όπως φαίνεται από την κατανομή των χωρών με βάση τις πράσινες κουκκίδες και την αντίστοιχη κόκκινη γραμμή τάσης, υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των μεταβλητών.

Όσο υψηλότερο είναι το κατά κεφαλήν ΑΕΠ μιας χώρας, τόσο περισσότερους βαθμούς τείνει να συγκεντρώνει η χώρα στον Παγκόσμιο Δείκτη Ευτυχίας.

Η συσχέτιση φτάνει σε μια τιμή 0,69 – αντιπροσωπεύοντας μια ισχυρή συσχέτιση. Στη στατιστική, η συσχέτιση λαμβάνει τιμές μεταξύ του -1 και του 1. Όσο πιο κοντά στο 1 βρίσκεται η τιμή, τόσο πιο ισχυρή είναι η συσχέτιση.

Ωστόσο, υπάρχουν αποκλίσεις. Για παράδειγμα, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ του Χονγκ Κονγκ των 49.700$ είναι σχετικά υψηλό, αλλά η βαθμολογία του Δείκτη Ευτυχίας 5,31 είναι σχετικά χαμηλή. Παράλληλα, πολλές χώρες με παρόμοια βαθμολογία Δείκτη Ευτυχίας έχουν κατά κεφαλήν ΑΕΠ κάτω από 10.000$.

Όμως, αυτές οι αποκλίσεις, δεν είναι ικανές για να αλλάξουν τον κανόνα. Και αυτός είναι, πως όσο περισσότερα χρήματα έχει μια χώρα, τόσο πιο ευτυχισμένοι είναι οι κάτοικοι της.

Πηγή: Statista

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.