Τα Chatbots έπιασαν δουλειά σε Drive-Thrus αμερικανικού Fast-Food.

Τα Chatbots έπιασαν δουλειά σε Drive-Thrus αμερικανικού Fast-Food.

chatbot service

Οι πελάτες του Del Taco, πλέον ακούνε μια ρομποτική φωνή να τους εξυπηρετεί, όσο παραγγέλνουν στο drive-thru, σηματοδοτώντας έτσι την αρχή της αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης στον χώρο της εστίασης.

Το φαστ φουντ αυτό στο Riverside της Καλιφόρνια, είναι ένα από τα περίπου 300 εστιατόρια, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ορισμένες τοποθεσίες του Carl’s Jr., χρησιμοποιώντας ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για να λαμβάνει τις παραγγελίες των οδηγών.

Η Presto Automation Inc., η οποία φτιάχνει το drive-thru chatbot, είπε ότι το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις αποκρίσεις με την πάροδο του χρόνου.

Προς το παρόν, ωστόσο, το μηχάνημα περιορίζεται σε ένα σύνολο προ-προγραμματισμένων απαντήσεων. Αυτό το κάνει, στην πραγματικότητα, περισσότερο σαν αλληλεπίδραση με ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα παρά με το ChatGPT.

Ακόμη και στην τρέχουσα μορφή του, το αυτοματοποιημένο drive-thru μπορεί να μειώσει τις ανάγκες εργασίας ενός εστιατορίου έως και 40 ώρες την εβδομάδα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Presto, Krishna K. Gupta.

chatbot service

Το bot έχει επίσης σχεδιαστεί για να είναι υπόδειγμα υπαλλήλου. Είναι κωδικοποιημένο για να ανεβάζει ευγενικά ποτά ή άλλα πρόσθετα γεύματος, κάτι που συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων.

Ο Αμερικανός ταμίας του φαστ φουντ κινδυνεύει να ακολουθήσει τον δρόμο του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου.

Αυτό θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά εργασίας. Η προετοιμασία και το σερβίρισμα φαγητού είναι η τέταρτη μεγαλύτερη βιομηχανία στις ΗΠΑ, αποτελώντας περίπου το 8% των θέσεων εργασίας, σύμφωνα με τα στοιχεία εργασίας των ΗΠΑ.

Στην Del Taco, η υπηρεσία της Presto έχει μειώσει το βάρος στην ομάδα της κουζίνας διεκπεραιώνοντας περίπου το 70% των παραγγελιών, δήλωσε ο Chad Gretzema, πρόεδρος του brand για την αλυσίδα εστιατορίων.

Έχει προσφέρει μια επιλογή upsell περίπου το 80% του χρόνου, είπε. Το σύστημα λειτουργεί μόνο στα αγγλικά, αλλά η Presto σχεδιάζει να προσθέσει και ισπανικά στη γραμμή.

Το Presto “εστιάζει στην αυτοματοποίηση των παραγγελιών”, είπε ο CEO της Presto. «Η πραγματικότητα είναι ότι το 90% των ανθρώπων που περνούν από το drive-thru έρχονται πραγματικά και ζητούν μια παραγγελία».

Από τις παραγγελίες που λαμβάνει το εστιατόριο – είτε πλήρως αυτόματα είτε με τη βοήθεια ενός ανθρώπινου υπαλλήλου – όλες ήταν ακριβείς, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι μπορεί να γίνουν αλλαγές εν μέρει ή να άλλαξει γνώμη ο πελάτης.

Συμμορφώνεται εύκολα με το αίτημά των πελατών, όπως το να αφαιρέσει τις ντομάτες από την παραγγελία taco και να προσθέσει κοτόπουλο στην quesadilla, ακόμα και το ζητήσουν τελευταία στιγμή.

chatbot service

Οι απόψεις των πελατών με την εξυπηρέτηση ήταν ανάμεικτες, καθώς κάποιοι είπαν ότι ήταν εξίσου ικανοποιημένοι μιλώντας με ένα bot από ό,τι θα ήταν με ένα άτομο, αλλά άλλοι περιέγραψαν την εμπειρία ως λιγότερο προσωπική.

Ανεξάρτητα από αυτό, η αλλαγή θα μπορούσε να είναι αναπόφευκτη, είπε ο CEO της Presto: «Πιστεύω πραγματικά ότι σε τρία χρόνια, δεν θα υπάρχουν άνθρωποι που θα αναλάβουν παραγγελίες».

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας