Τι είναι το Content Marketing Strategy και πώς αναβαθμίζεται μέσω καλοκαιριού;

Τι είναι το Content Marketing Strategy και πώς αναβαθμίζεται μέσω καλοκαιριού;

Content Marketing Strategy

Κάθε εταιρεία επιθυμεί να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει και μια καλή αρχή που μπορεί να ακολουθήσει είναι το content marketing strategy.

Το marketing αποτελεί ολόκληρο, ξεχωριστό κλάδο εξειδίκευσης κι είναι απαραίτητο για την αύξηση των πωλήσεων.

Το content marketing, συγκεκριμένα, αφορά τη δραστηριοποίηση των διαφόρων επιχειρήσεων σε διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως είναι το Facebook και το Instagram.

Επιπλέον, το κόστος που επωμίζεται η εκάστοτε εταιρεία είναι από μικρό έως και μηδενικό ενθαρρύνοντάς τες, έτσι, να ξεκινήσουν από αυτό.

Στο παρόν άρθρο, επομένως, θα εξηγήσουμε πιο αναλυτικά τι είναι το content marketing strategy και με ποιους τρόπους μπορεί να διορθωθεί σε “χαλαρή” περίοδο.

Ας αρχίσουμε δίνοντας έναν ορισμό:

Τι είναι το content marketing strategy;

Είναι μια στρατηγική, η οποία επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και τη διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού.

Απώτερος σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι να πείσει τους χρήστες να αγοράσουν… και να ξαναγοράσουν.

Βασίζεται στη δημιουργία περιεχομένου, όπως φαίνεται από την ονομασία του, κι αυτό ποικίλει από άρθρα ενός blog και βίντεο στο YouTube, μέχρι διεξαγωγή ενός webinar.

Ουσιαστικά, το content marketing strategy συμβάλλει στη σύναψη σχέσεων και την πιο άμεση επικοινωνία με το κοινό σας.

Τα αποτελέσματα αυτά δύναται να σας αποφέρουν:

  • πελατειακή πιστότητα,
  • καλύτερη κατανόηση των αναγκών των πελατών και
  • δυνατότητα επίλυσης αποριών

content marketing strategy
Content marketing strategy

Πώς να διορθώσετε το content marketing strategy σε ανενεργή περίοδο;

Ακολουθούν μερικές συμβουλές αναφορικά με τα στοιχεία που πιθανώς να χρήζουν παρέμβασης και βελτίωσης:

Ελέγξτε τη στρατηγική περιεχομένου σας για κενά και χαμένες ευκαιρίες

Με λίγο περισσότερο χρόνο στα χέρια σας, εσείς κι η ομάδα σας θα πρέπει να αναζητήσετε και να επιδιορθώσετε αυτά τα κενά, καθώς κι άλλα αδύναμα σημεία στην τρέχουσα στρατηγική περιεχομένου σας.

Ανατρέξτε στο περιεχόμενό σας και συμπεριλάβετε, επίσης, υπηρεσίες marketing, πωλήσεων κι υπολογισμών.

Τι περιεχόμενο δεν έχετε; Ποιες ερωτήσεις του κοινού σας έμειναν αναπάντητες;

Σε μικρότερη κλίμακα, αφιερώστε χρόνο για να δείτε το αγαπημένο περιεχόμενο της ομάδας σας και το πιο δημοφιλές περιεχόμενο μεταξύ του κοινού σας.

Αναβαθμίστε το με νέες πληροφορίες κι ελέγξτε για broken links που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν τις πρακτικές SEO σας και να σας κρατήσουν μακριά από τους στόχους σας.

Ενισχύστε το ημερολόγιο σύνταξης του περιεχομένου σας

Το παρόν είναι η καλύτερη στιγμή για να αρχίσετε να κοιτάζετε μπροστά και να σχεδιάζετε ιδέες για θέματα που επιθυμείτε να ασχοληθείτε τους επόμενους μήνες.

Είτε χρησιμοποιείτε ένα λογισμικό μάρκετινγκ περιεχομένου με ενσωματωμένο ημερολόγιο είτε ένα απλό πρότυπο ημερολογίου σύνταξης, ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε τώρα.

Ξεκινήστε να συντάσσετε τα χρονοδιαγράμματα σας και να δημοσιεύετε ημερομηνίες, να σχεδιάζετε τα θέματα που θέλετε να καλύψετε και να αποφασίζετε ποιος ηγέτης σκέψης θα συντάξει ποια κομμάτια.

Έπειτα, μεταβείτε στις τράπεζες γνώσεων των ηγετών σκέψης για να αρχίσετε να συμπληρώνετε ή να περιγράφετε τα άρθρα με τις δικές τους ιδέες για να βελτιστοποιήσετε τη δημιουργία περιεχομένου.

Έτσι, η ομάδα σας θα αποτραπεί από το να προσπαθεί να δημιουργήσει περιεχόμενο αργότερα.

Πραγματοποιήστε έλεγχο περιεχομένου

Ιδανικά, θα έπρεπε να κάνετε έλεγχο περιεχομένου κάθε τρίμηνο περίπου, αλλά τα καθημερινά λειτουργικά και μη θέματα γεμίζουν τη μέρα.

Αν δεν ελέγχετε τακτικά τη δική σας απόδοση, αφιερώστε μερικές εβδομάδες αυτό το καλοκαίρι, όταν οι χρόνοι απόκρισης των πελατών είναι πιο αργοί κι έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο.

Ο στόχος εδώ είναι να δείτε τι λειτούργησε καλά, τι όχι και τι πρέπει να αλλάξει.

Εάν έχετε ευθυγραμμίσει τους στόχους και τις μετρήσεις περιεχομένου σας κι η ομάδα σας παρακολουθεί την πρόοδό σας, θα πρέπει να μπορείτε να δείτε πόσο μακριά έχετε προχωρήσει.

Επιπρόσθετα, θα μπορείτε, λογικά, να δείτε πόσο περισσότερο πρέπει να προχωρήσετε τους επόμενους μήνες για να ολοκληρώσετε τη χρονιά σε υψηλό επίπεδο.

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική απόκτησης πελατών

Πολλοί υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στο κοινό σας θα αρχίσουν να επανεξετάζουν τους προϋπολογισμούς τους και να προγραμματίζουν για το φθινόπωρο που δεν αργεί να έρθει.

Μην περιμένετε μέχρι να είναι πολύ αργά!

Αρχίστε να σκέφτεστε πώς μπορείτε να τους προσελκύσετε και να δείξετε ότι είστε ο ειδικός του κλάδου στον οποίον αξίζει να εναποθέσουν τα χρήματά τους.

content marketing strategy
Content marketing strategy

Κι ένα συμπέρασμα…

Το content marketing strategy είναι μονάχα μια από τις πολλές στρατηγικές που ακολουθεί ένας οργανισμός στην προσπάθειά του να “μεγαλώσει”.

Η συγκεκριμένη στρατηγική συμβάλλει στη θεμελίωση ενός αποτελεσματικού marketing, εστιάζοντας στην αμεσότερη προσέγγιση των πελατών.

Με άλλα λόγια, αυτό το είδος marketing επιδιώκει να ψυχαγωγήσει, να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει και, τελικά, να πείσει το κοινό να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας.

Από εκεί και πέρα, η ποιότητα της ιστοσελίδας σας θα καθορίσει άμα ο χρήστης θα προχωρήσει ή όχι σε κάποια, πολυπόθητη αγορά.

Αν λοιπόν ενδιαφέρεστε να αναλάβουν ειδικοί στο Content Marketing, το Content Marketing Strategy της επιχείρησής σας, τότε επικοινωνήστε μαζί μας εδώ και δείτε τις υπηρεσίες μας ως Blue Rocket Content Marketing Agency.

Πηγή: business.twitter, content marketing institute