Το “TikTok Notes”, μια πλατφόρμα ανταλλαγής φωτογραφιών και κειμένων από την εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης που γεννήθηκε στο Πεκίνο, φαίνεται να είναι το τελευταίο τους “χτύπημα” στο Instagram.
Η εφαρμογή φαίνεται να μοιάζει εξαιρετικά με την πλατφόρμα του Instagram και μάλιστα έχει το ίδιο όνομα με ένα από τα features του Instagram.
Ορισμένοι χρήστες του TikTok ανέφεραν πως τους εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο όταν μοιράζονται δημοσιεύσεις φωτογραφιών που λέει ότι οι φωτογραφίες τους θα μοιράζονται “προσεχώς” σε μια πλατφόρμα που ονομάζεται TikTok Notes – με δυνατότητα επιλογής για να εξαιρεθούν.
“Οι δημοσιεύσεις φωτογραφιών σας θα εμφανίζονται στο TikTok Notes”, φέρεται να λέει το αναδυόμενο παράθυρο, σύμφωνα με ένα screenshot που μοιράστηκε κάποιος στο Reddit.

Ο ιστότοπος, notes.tiktok.com, είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμος, αλλά το κουμπί “Άνοιγμα εφαρμογής” δεν λειτουργεί. Αντίθετα, ο ιστότοπος προσφέρει μια προεπισκόπηση φωτογραφικών αναρτήσεων τύπου Polaroid με ακίνητες φωτογραφίες και κείμενο στον ανοιχτό λευκό χώρο – όπως το Instagram.
“Το φαινόμενο της αντιγραφής οργιάζει σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσε στο BBC ο Mike Proulx, διευθυντής ερευνών στην εταιρεία αναλύσεων Forrester.
Ο Proulx πρόσθεσε ότι όταν αυτές οι λειτουργίες αντιγραφής γίνονται καλά, “αποδίδουν” – όπως όταν το Instagram εισήγαγε τη λειτουργία “Stories” για να ανταγωνιστεί το Snapchat.

Αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση επιτυχίας, συνέχισε, δίνοντας το παράδειγμα της αποτυχημένης λειτουργίας ιστοριών “Fleets” του Twitter.
Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας εφαρμογής, ούτε έχει οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός της, η TikTok επιβεβαίωσε στο BBC ότι εργάζεται πάνω σε έναν “ειδικό χώρο” για φωτογραφίες και κείμενο.
“Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης δέσμευσής μας για την καινοτομία της εμπειρίας του TikTok, διερευνούμε τρόπους για να δώσουμε στην κοινότητά μας τη δυνατότητα να δημιουργεί και να μοιράζεται τη δημιουργικότητά της με φωτογραφίες και κείμενο σε έναν ειδικό χώρο για αυτές τις μορφές”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο TechCrunch.
Το TechCrunch ανέφερε επίσης ότι το TikTok πειραματίζεται και με διαφορετικές μορφές, όπως βίντεο διάρκειας 30 λεπτών όπως το YouTube και αναρτήσεις κειμένου που θα ανταγωνίζονται τα X και Threads.
Πηγή: nypost.com