Η TaxiBeat – ή αλλιώς Beat όπως λέγεται πια – ήταν το πρώτο μεγάλο success story ελληνικής Startup. Έχοντας πια εξαγορασθεί από την Γερμανική Daimler για περίπου 40 εκ. ευρώ, η εταιρεία έχει επεκταθεί και εκτός Ελλάδoς.
Στοχεύει πια κυρίως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως το Περού, το Μεξικό και η Κολομβία, όπου οι πόλεις είναι πυκνοκατοικημένες και υπάρχει έλλειψη μεταφορικών δικτυών.
Στο Μεξικό μάλιστα είναι βασικός ανταγωνιστής της Uber. Βέβαια δεν έχει “πετύχει” σε όλες τις επεκτάσεις της.
Παρ’ όλο που σύμφωνα με τον ιδρυτή της Νίκο Δρανδάκη, η επιτυχία του Περού τους “έσωσε”… η είσοδος στην Βραζιλία δεν ήταν επιτυχής. Ο ίδιο μάλιστα είχε αναφέρει παλαιότερα πως αν είχε δουλέψει το Beat στην Βραζιλία τώρα θα ήταν Unicorn.
Έχοντας λοιπόν επενδύσει πολλά χρήματα σε αυτές τις επεκτάσεις και την προσαρμογή του site, app, διαφημιστικών ενεργειών κτλ στα δεδομένα κάθε χώρας, παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα διαφημιστικό σποτ της εταιρείας για το Περού: