Αυτός είναι ο βασικότερος παράγοντας εργασιακού stress σύμφωνα με νέα έρευνα

Αυτός είναι ο βασικότερος παράγοντας εργασιακού stress σύμφωνα με νέα έρευνα

work_stress_burnout

Αρκετοί ξοδεύουμε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας στην εργασία, επομένως είναι λογικό ότι πολλοί από τους παράγοντες του άγχους μας προέρχονται από υποχρεώσεις στο γραφείο.

Μια πρόσφατη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο entrepreneur, διαπίστωσε ότι το 65% των εργαζομένων ανέφερε ότι το άγχος στο χώρο εργασίας είναι ένα πρόβλημα γι ‘αυτούς.
Όταν ρωτήθηκαν για το μεγαλύτερο στρεσογόνο παράγοντα στην εργασία, η κορυφαία ανησυχία δεν ήταν μετακίνηση ή το κακό management, οι οποίοι βρέθηκαν στη δεύτερη θέση. Από τους ερωτηθέντες το 41% έθεσαν τους «ασαφείς στόχους» ως τον κύριο λόγο για άγχος τους.
Οι κακοι συνάδελφοι είναι ο τρίτος παράγοντας, και έπειτα έρχονται οι πάρα πολλές ώρες.
Το ένα τρίτο των γυναικών που απάντησαν και σχεδόν οι μισοί άνδρες ανέφεραν ότι οι απροσδιόριστοι εργασιακοί στόχοι δημιουργούν περισσότερο άγχος από οτιδήποτε άλλο αντιμετωπίζουν στην εργασία.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι ο τύπος άγχους ποικίλλει κάπως ανάλογα με το είδος της δουλειάς, αλλά τα στελέχη, οι διαχειριστές και οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών έβαλαν τους ασαφείς στόχους ως το νούμερο ένα παράγοντα άγχους.
Όσον αφορά το πώς εκδηλώνεται αυτό το άγχος, το 45% δήλωσε ότι φοβόταν την στασιμότητα στην καριέρα του.
Έτσι, με αυτή τη γνώση, τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε να μειωθεί το εργασιακό άγχος για τους υπαλλήλους σας;
Τακτικοί έλεγχοι και συζητήσεις με τους υπαλλήλους σας για να τους βοηθήσετε να διατυπώσουν και να εκτελέσουν τους προσωπικούς τους στόχους και, στο τέλος, να τους δώσετε μια εικόνα για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν για να μπορέσετε να συνεργαστείτε για να πετύχετε σημαντικά πράγματα.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.