YouTube Cannes to Cannes Ads Leaderboard 2019: Η καλύτερη διαφήμιση

Το YouTube Cannes to Cannes Ads Leaderboard είναι μια λίστα με τις 10 πιο δημοφιλείς, παγκοσμίως, video διαφημίσεις, που προβλήθηκαν μετά το Φεστιβάλ των Καννών του 2018 έως την 1η Ιουνίου 2019. Για την κατάταξη χρησιμοποιούνται μερικοί από τους ισχυρότερους δείκτες επιλογής του θεατή – μεταξύ των οποίων ο χρόνος παρακολούθησης, τα views και ο συνδυασμός των πληρωμένων / οργανικών views.

Οι υποψηφιότητες περιορίζονται σε μια ανά μάρκα, ώστε να υπάρχει ποικιλία μαρκών, ενώ τα video πρέπει να προβάλλονται στο YouTube κατά την ημερομηνία κυκλοφορίας του Leaderboard. Συνολικά στατιστικά στοιχεία του Cannes YouTube Ads Leaderboard: 276 εκατομμύρια προβολές, στο σύνολο του leaderboard, 388 εκατομμύρια λεπτά χρόνου θέασης.

Στη δεκάδα υπήρχα μερικά πολύ ισχυρά brands, αλλά την πρωτιά κατέκτησε η διαφήμιση της Coca-Cola για τη Βραζιλία:

 

Για να δείτε τις υπόλοιπες θέσεις, μπορείτε να επισκεφθήτε το techblog.gr

 

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial