Το TikTok δημιούργησε μια πλατφόρμα διαφημίσεων «αυτοεξυπηρέτησης» που επιτρέπει στις εταιρείες να αγοράζουν και να διαχειρίζονται απευθείας διαφημιστικές καμπάνιες, μια κίνηση για να προσελκύσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες διαφήμισης όπως το Google και το Facebook, επέτρεπαν στις μικρές επιχειρήσεις να διαφημίζονται με απλούς τρόπους εδώ και χρόνια. Το TikTok δήλωσε ότι μέσω της πλατφόρμας της, οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε δημιουργικά εργαλεία για τη δημιουργία διαφημίσεων, ευέλικτους προϋπολογισμούς και στόχευση απόδοσης. Ανακοίνωσε επίσης ότι παρέχει επίσης 100 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές πιστώσεις σε μικρές επιχειρήσεις, που πλέον δίνουν μάχη επιβίωσης λόγω κορονοϊού.
Όλα αυτά ανακοινώθηκαν σε μια περίοδο «καταιγίδας» για το TikTok. Ο υπουργός Εξωτερικών, Mike Pompeo, δήλωσε ότι οι ΗΠΑ «εξετάζουν» την απαγόρευση του TikTok και άλλων κινεζικών εφαρμογών κοινωνικών μέσων εν μέσω αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.
Η Ινδία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι απαγόρευσε το TikTok, μαζί με δεκάδες άλλες εφαρμογές. Αλλά το TikTok αντιστέκεται και δίνει τη δική του μάχη με τη νέα πλατφόρμα, αναζητώντας τρόπους να αλιεύσει διαφημιζόμενους από το Facebook.