Πώς να τιμολογήσετε τα προϊόντα με τρόπο που θα δελεάσει τους καταναλωτές είναι ένα μακροχρόνιο και αμφισβητούμενο ερώτημα. Όλοι γνωρίζουμε ότι η τιμολόγηση για κάτι στα 9,99 δολάρια αντί για 10 είναι μια διαφημιστική τακτική, αλλά λειτουργεί;
Μια σειρά από νέα ευρήματα ρίχνουν φως σε αυτό το παλιό ερώτημα. Ένα νέο συναρπαστικό στοιχείο που χρησιμοποιούν οι έμποροι είναι ότι οι στρογγυλοί αριθμοί είναι πιο εύκολο να λειτουργούν παράλληλα με την συναισθηματική λήψη αποφάσεων, ενώ πιο περίπλοκοι αριθμοί λειτουργούν καλύτερα όταν το λογικό μέρος του εγκεφάλου εμπλέκεται. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περίπλοκοι αριθμοί κάνουν τον εγκέφαλο να δουλεύει πιο σκληρά, ίσως πείθοντάς τον ότι το προϊόν με πιο πολύπλοκη τιμή είναι η πιο λογική απόφαση.
Πηγή: business-analytics.gr