Airbnb: Οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις και η σχέση τους με την τηλεργασία

Airbnb: Οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις και η σχέση τους με την τηλεργασία

Airbnb-for-Work-_-Sticky-Notes-with-Writing

Άνοδος εναλλακτικών προορισμών, διαβίωση και εργασία από οπουδήποτε, ομαδικά ταξίδια και μεγαλύτερη σημασία της καθαριότητας και της ιδιωτικής ζωής.

Αυτές είναι οι νέες τάσεις σύμφωνα με την Airbnb για το 2021. Δηλαδή η τάση θα είναι τα ταξίδια όχι απαραίτητα για τον τουρισμό, αλλά να τη ζωή, την εργασία και την κοινωνικοποίηση με ασφάλεια εκτός σπιτιού.

Ο τουρισμός ήταν αναμφίβολα ένας από τους τομείς που πλήττονται περισσότερο από την πανδημία COVID-19. Καθώς η χρονιά εξελίσσεται και συνηθίζουμε σε ένα «νέο φυσιολογικό», παρατηρούνται κάποιες αλλαγές στις συνήθειες που θα διαρκέσουν.

Σε αυτό το πλαίσιο, τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και οι διεθνείς πτήσεις θα συνεχίσουν να επηρεάζονται.

Το ευχάριστο νέο είναι πως όταν οι συμμετέχοντες στην έρευνα ρωτήθηκαν πώς ένιωθαν για τον προγραμματισμό ενός μελλοντικού ταξιδιού, η απάντησή τους ήταν «αισιόδοξοι»

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία και την ανάλυση αναζητήσεων και κρατήσεων για το επόμενο έτος, η πλατφόρμα αποκάλυψε τρεις κύριες τάσεις που θα καθορίσουν τα ταξίδια το 2021:

Αύξηση του φαινομένου των Digital Nomads

Για πολλούς που εργάζονται από το σπίτι είναι ήδη ο κανόνας, αλλά το 2021 η εργασία από το σπίτι θα μπορούσε να γίνει εργασία από οποιοδήποτε σπίτι. Σύμφωνα με την έρευνα της Airbnb:

  • Το 83% των ερωτηθέντων προτιμούν τη μετεγκατάσταση ως μέρος της εξ αποστάσεως εργασίας.
  • Το ένα τέταρτο πιστεύει ότι θα είναι σε θέση να «ζήσουν εκεί που θέλουν και να εργαστούν από απόσταση».
  • Ένας στους πέντε ερωτηθέντες μετέφερε προσωρινά ή μόνιμα την κατάσταση διαβίωσή του κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
  • Οι νέοι είναι πιο πιθανό να πιστεύουν ότι θα μπορούν να μετακινηθούν σε μια νέα τοποθεσία για να εργαστούν ή να σπουδάσουν από απόσταση.

“Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σημειώθηκε αύξηση 128% στις αναζητήσεις χρησιμοποιώντας τους όρους “μετεγκατάσταση“, “απομακρυσμένη εργασία” και “δοκιμή νέας γειτονιάς “, αναφέρει η Airbnb.

Προτίμηση σε κοντινούς προορισμούς

Ενώ η αβεβαιότητα συνεχίζεται, τα τοπικά ταξίδια θα συνεχίσουν να είναι μια τάση το 2021, και αυτό αποδεικνύεται από το 62% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θέλουν να κάνουν ταξίδια κοντά στα σπίτια τους

Μέχρι το 2021, όπως αναμενόταν, οι τοπικοί προορισμοί θα γίνουν οι πιο δημοφιλείς.

Ταξίδια για μεγαλύτερη σύνδεση με την οικογένεια ή φίλους

Η επιθυμία να συνδεθούμε με άλλους ανθρώπους έχει γίνει βασικό κομμάτι της καθημερινής ζωής.

Αφού περάσουν μεγάλο μέρος του έτους σε απομόνωση, αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν είναι να επανασυνδεθούν με τους φίλους και την οικογένειά τους με ασφαλή και ελεγχόμενο τρόπο.

Το 85% των ερωτηθέντων τάσσονται υπέρ μόνιμης ή προσωρινής μετεγκατάστασης με κύριο στόχο να είναι κοντά στην οικογένεια.

Μεταξύ εκείνων που ταξίδεψαν οικειοθελώς φέτος, το 37% σχολίασε ότι το έκαναν για να είναι κοντά σε οικογένεια ή φίλους. Αυτή η τάση έχει γίνει δημοφιλής στις νεότερες γενιές, με το 61% των ατόμων κάτω των 50 που ενδιαφέρονται να μετακινηθούν μόνιμα και το 47% ενδιαφέρονται να μετακινηθούν προσωρινά για να είναι κοντά στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Πηγή: Entrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.