Νευρομάρκετινγκ: Επηρεάζουν οι αισθήσεις τις αγορές μας;

Τι είναι το νευρομάρκετινγκ; Τελικά αγοράζουμε βάση των αισθήσεών ή βάση της λογικής μας; Πόσες από τις αγορές που έκανες τελευταία πιστεύεις πως έκανες επειδή πραγματικά το ήθελες;

Στο 1ο BusinessTalks της νέας σεζόν θα μάθεις πώς κάποιες επιχειρήσεις συνδυάζουν αποτελεσματικά το marketing και την νευροεπιστήμη δημιουργώντας επιτυχημένα brand για να σε κάνουν να αγοράσεις αλλά και πώς μπορείς με πρακτικά παραδείγματα να το εφαρμόσεις και εσύ ο ίδιος στην επιχείρησή σου.

Τέλος, θα μάθεις πώς να παίρνεις ορθολογικότερες αποφάσεις σαν καταναλωτής καθώς πλέον θα μπορείς να αναγνωρίζεις αυτές τις ενέργειες στην καθημερινότητά σου!

Τα θέματα που συζητήθηκαν στο επεισόδιο “Νευρομάρκετινγκ: Επηρεάζουν οι αισθήσεις τις αγορές μας; ft Οδυσσέας Κόλλιας” με χρονική σειρά:

0:53 Λίγα λόγια για τον Οδυσσέα Κόλλια

02:40 Τι είναι το Νευρομάρκετινγκ;

04:21 Τι κάνει συναρπαστική την ενασχόληση με το Νευρομάρκετινγκ;

09:24 Πως ξεκίνησε το Νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τους εθισμούς

11:42 Το branding από την οπτική του Νευρομάρκετινγκ

13:25 Το παράδειγμα του τυροπιτάδικου – Εφαρμογή του Νευρομάρκετινγκ σε μικρομεσαία επιχείρηση

16:00 Το παράδειγμα του οδοντιατρείου – Πως λειτουργούν οι αισθήσεις το μάρκετινγκ υπηρεσιών

19:20 Ο ρόλος των υποσχέσεων στην εμπειρία του πελάτη

22:07 Η σπουδαιότητα του αφηγήματος στη ζωή και το μάρκετινγκ

23:44 Υπάρχει ορθολογικός καταναλωτής ή επηρεαζόμαστε όλοι από τα συναισθήματα;

27:50 Τα συναισθήματα πίσω από το επιτυχημένο brand

29:06 Το παράδειγμα της Coca-Cola: η χρήση των 5 αισθήσεων στην επιτυχία του brand

30:15 Ο ρόλος της συσκευασίας στο Νευρομάρκετινγκ

32:00 Το παράδειγμα της εστίασης – Εφαρμογή του Νευρομάρκετινγκ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις

36:18 Ξεχωρίζουν τα παιδιά τα ποιοτικότερα ρούχα;

37:20 Εφαρμογή του Νευρομάρκετινγκ στις on line στρατηγικές μάρκετινγκ και τα Social Media 40:09 Οι απαραίτητες γνώσεις για να ασχοληθεί κάποιος με το Νευρομάρκετινγκ και το Digital Marketing

42:24 Το Νευρομάρκετινγκ στην Ελληνική αγορά του σήμερα

44:32 Δημιουργεί το μάρκετινγκ πλασματικές ανάγκες χειραγωγώντας τον εγκέφαλο μας;

50:11 GIVEAWAY για το βιβλίο “Νευρομάρκετινγκ”

➡Αγόρασε το βιβλίο “ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ” : https://bit.ly/34VIJk4

Βρείτε τον κύριο Οδυσσέα Κόλλια εδώ:

Facebook: https://bit.ly/3jUbemA

Linkedin: https://gr.linkedin.com/in/odyssefs-kollias-b3b4564a

YouTube: https://rb.gy/uebaol

BusinessTalks Podcast:

YouTube: http://bit.ly/BusinessTalksPlaylist

Spotify: http://bit.ly/businesstalksSpotify

Apple Podcasts: http://bit.ly/businesstalksApple

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !