Γιατί οι καμπάνιες μάρκετινγκ πρέπει να επικεντρώνονται στο περιεχόμενο

Γιατί οι καμπάνιες μάρκετινγκ πρέπει να επικεντρώνονται στο περιεχόμενο

content marketing

Γιατί πλέον οι καμπάνιες μάρκετινγκ πρέπει να επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ περιεχομένου; Το ξέσπασμα του κορονοϊού αμφισβήτησε και συγκλόνισε τις βασικές αρχές των επιχειρηματικών πρακτικών και λειτουργιών.

Το μάρκετινγκ , το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης και των εσόδων, αναμένεται να ανακαλύψει νέους τρόπους σύνδεσης με τους εν δυνάμει πελάτες και τη μετατροπή της σύνδεσης σε πωλήσεις.

Με βάση τις αλλαγές που πρέπει να υιοθετήσουμε στη νέα κανονικότητα, αναμένεται ότι το περιεχόμενο θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο και θα αναδειχθεί ως ο πιο σημαντικός μοχλός για οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ.

Ακόμα και στον προ-Covid κόσμο, οι καμπάνιες μάρκετινγκ βασίστηκαν γύρω από το περιεχόμενο, εξαιτίας των νέων τάσεων που γεννά η ψηφιοποίηση της καθημερινότητας.

Τώρα που όλος ο κόσμος βρίσκει νέους τρόπους να κάνει τα πράγματα, πρέπει όλοι οι επιχειρηματίες να κατανοήσουν τη σημασία της εστίασης των καμπανιών μάρκετινγκ στο περιεχόμενο.

Το Reach3 Insights διαπίστωσε ότι το 76% των ερωτηθέντων επέλεξε πρόσφατα νέες συνήθειες, συμπεριφορές και ρουτίνες ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Από αυτόν τον αριθμό, το 89% δήλωσε ότι σκοπεύει να διατηρήσει μερικές από τις νέες συνήθειές του.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που έχει σημασία είναι η ιστορία που λέτε στους καταναλωτές σας.

Αντί να επικεντρώνονται στις πωλήσεις, οι μάρκες πρέπει να χτίζουν και να ενισχύουν τις σχέσεις με τους πελάτες. Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε σταθερές σχέσεις με τους πελάτες σας είναι μέσω του περιεχομένου σας και των πληροφοριών που τους διαβιβάζετε.

Λόγω της κοινωνικής απόστασης, ενδέχεται να μην μπορείτε να συνεχίσετε ορισμένες παλιές πρακτικές, όπως βιωματικές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Αυτός είναι ένας από τους νέους κανόνες που πρέπει να μάθουν να ζουν οι επιχειρήσεις. Ωστόσο, το περιεχόμενο μπορεί ακόμα να βοηθήσει ώστε να ενισχύσει την επιχείρησή σας.

Στη νέα κανονικότητα, ακόμα περισσότεροι άνθρωποι θα βασίζονται στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης και το περιεχόμενό σας είναι ένας σίγουρος τρόπος για να κατακτήσετε την επωνυμία σας στην κορυφή αυτής της λίστας.

Εάν το περιεχόμενό σας μπορεί να λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα για τους αναγνώστες σας, θα το θυμούνται. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε πιστούς συνδρομητές και πιθανούς πρεσβευτές του brand σας!

Αυτοί οι τρεις παράγοντες θα βοηθήσουν να γίνει το καλό περιεχόμενο το επίκεντρο των καμπανιών μάρκετινγκ:

  1. Η εκπαίδευση των πελατών σας είναι το κλειδί για καλό περιεχόμενο μάρκετινγκ

Το περιεχόμενό σας πρέπει κατά κύριο λόγο να προορίζεται για την εκπαίδευση των πελατών σας. Τώρα που το Διαδίκτυο επέκτεινε τις επιλογές του, μπορούν εύκολα να προσδιορίσουν εάν η εταιρεία σας είναι κατάλληλη για τις ανάγκες τους. Θα θέλουν να κατανοήσουν πλήρως τι μπορείτε να προσφέρετε πριν κάνετε μια επιλογή.

Όσο περισσότερο συμπεριλαμβάνετε σεμινάρια, κριτικές, infographics και άλλους πόρους για να βοηθήσετε τους πελάτες να λάβουν καλές αποφάσεις αγοράς, τόσο πιο εκπαιδευτικό θα είναι. Το ποιοτικό περιεχόμενο αντιμετωπίζει τις ανησυχίες και τους πόνους των πελατών.

Το κοινό-στόχος σας δεν πρέπει να χρειάζεται να αναζητά περιεχόμενο από άλλες πηγές για να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Το περιεχόμενό σας πρέπει να κοινοποιεί σαφώς τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύετε να λύσετε τα προβλήματά τους και να διευκολύνετε τη ζωή τους.

  1. Το καλό περιεχόμενο ενισχύει το SEO

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης όποτε θέλουν να μάθουν ή να αγοράσουν κάτι. Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για εμφάνιση σε σχετικές αναζητήσεις θα αποτελέσει σημαντική ώθηση στην προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών στον ιστότοπό σας.

Πρέπει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι πάντα υψηλής ποιότητας για να ενισχύσετε τη στρατηγική SEO.

Το SEO επικεντρώνεται στην τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών, στα back-links και στις επισκέψεις στην ιστοσελίδα. Όμως μόνο με ποιοτικό περιεχόμενο θα μπορείτε να αξιοποιείτε αποτελεσματικά καθένα από αυτά τα στοιχεία.

Προκειμένου να δημιουργήσετε backlinks και να διασφαλίσετε ότι οι πληροφορίες σας ξεχωρίζουν, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να προσφέρει μοναδικές προοπτικές σε ζητήματα. Τα γραφήματα και τα βίντεο θα διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό σας έχει υψηλή βαθμολογία.

Το περιεχόμενο σάς δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που προσελκύουν πελάτες στη σελίδα σας και διασφαλίζει ότι το κοινό-στόχος σας δεσμεύεται τακτικά και βρίσκει την αξία που ψάχνει σε εσάς.

Το καλό περιεχόμενο και το SEO μπορούν να σας βοηθήσουν να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στα κορυφαία αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

  1. Το περιεχόμενο παρακινεί τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μόλις το περιεχόμενό σας είναι διαθέσιμο στα κοινωνικά μέσα, οποιοσδήποτε – συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών σας – θα έχει πρόσβαση σε αυτό. και αν το περιεχόμενό σας δεν έχει ποιότητα, μια αντίδραση μπορεί να βλάψει την επιχείρησή σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα καλό μέσο προσέλκυσης νέων δυνητικών πελατών και αναγνώρισης για την επωνυμία σας.

Το ποιοτικό περιεχόμενο σας δίνει τη δυνατότητα να συνδεθείτε καλύτερα με πελάτες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Τα δεδομένα που συλλέγετε από τέτοιες επισκέψεις μπορεί να είναι χρήσιμα για τη μεταφορά τους στη διοχέτευση πωλήσεων.

Όποια και αν είναι η στρατηγική που χρησιμοποιείτε, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να παρέχει αξία στους πελάτες σας, καθώς και να τους επιτρέπει να συμμετέχουν.

Στη νέα κανονικότητα, το ποιοτικό περιεχόμενο πρέπει να είναι το θεμέλιο κάθε καμπάνιας μάρκετινγκ που ξεκινάτε. Θα είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την προσέλκυση δυνητικών πελατών και τη μετατροπή τους σε πιστούς πελάτες.

Πηγή: Entrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.